Datum: Friday 28 July 2006 om 23:02:33  

alAiinn
Gepost: 75
Het is een geweldige sport, maar LEVENS gevaarlijk. Logisch met zoon snelheid. Ik kwam laatst wat beeldmateriaal tegen van seizoen 1994. De dodelijke crashes van Roland Ratzenberger en Ayrton Senna da Silva. Nogal schokkend.
bekijk het eens op deze video

http://video.google.com/videoplay?docid=-6613609206308561159

geef je mening over formule 1 of de film
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Friday 28 July 2006 om 23:03:35  

De Laar
Gepost: 5341
kvind et maar saai om te zien, kijk het dus nooit
vroeger keek ik wel nog ooit in de hoop dat ik iemand zag crashen
Datum: Friday 28 July 2006 om 23:09:05  

Lithvana
Gepost: -153
Ik vind het wel leuk om het te bekijken, maar ik ben er niet geinteresseerd in :)
btw, die filmpje...pijnlijk...
Datum: Friday 28 July 2006 om 23:09:47  

prullie
Gepost: -44
mijn papa kijkt het altijd, valt wel altijd in slaap maar de tv staat dan altijd aan...
tja ben er mee opgegroeid,
het is best saai om naar te kijken op tv,
maar op het circuit is echt geweldig
Datum: Saturday 29 July 2006 om 12:43:53  

Achmed
Gepost: -1048
Ik ben niet zo'n fan van deze sport, maar als je ze zo lang ziet rijden vraag je jezelf toch af:

Wat als ze naar de wc moeten.

Zouden ze 't gewoon laten lopen, want zo'n 'pit-stop' duurt ook niet zo lang.

Most people are so ungrateful to be alive, but not you, not any more...
Datum: Saturday 29 July 2006 om 12:52:34  

NoRmAaL!!
Gepost: 309
jah dat is het risico van het vak
Datum: Saturday 29 July 2006 om 15:05:19  

DraGoN^
Gepost: 522
ik kijk er vaak naar.

Ben wel in belgie keer geweest, was super

http://dancemania.xeranet.nl/forum/index.php
Datum: Saturday 29 July 2006 om 15:06:03  

Wake
Gepost: 793
is wel leuk om te zien ja
Datum: Tuesday 22 August 2006 om 16:53:28  

wicked-b
Gepost: 1580
die beelden blijven treurig ik was vroeger een groot van van ayrton en dit doet nog steeds pijn als ik die crash zie. de formule 1 tegenwoordig is niet meer wat het was het is tegenwoordig aleen maar politiek
Datum: Tuesday 22 August 2006 om 17:01:36  

wicked-b
wat ook heel triest was dat toen ratzenberger de muur inging, zijn ouders in schakelde op tv en dus hun zoon levenloos zagen ziiten in de simtek. toen senna een dag later uit ze wagen werd gehaald werd er ook een oostenrijkse vlag gevonden in de auto opgevouwen. senna wou deze na afloop van de race zwaaien als eerbetoon aan de verongelukte ratzenberger. helaas kwam ayrton zelf het zwarte moment tegen in ronde 7 op 1 mei
Datum: Tuesday 22 August 2006 om 19:49:00  

mitch3ll
Gepost: -114
alAiinn schreef:
Het is een geweldige sport, maar LEVENS gevaarlijk. Logisch met zoon snelheid. Ik kwam laatst wat beeldmateriaal tegen van seizoen 1994. De dodelijke crashes van Roland Ratzenberger en Ayrton Senna da Silva. Nogal schokkend.
bekijk het eens op deze video

http://video.google.com/videoplay?docid=-6613609206308561159

geef je mening over formule 1 of de film

ik heb de hele race bij de start gaat er een toeschouwer dood door een band
Datum: Tuesday 22 August 2006 om 20:09:11  

wicked-b
dat klopt ongeveer mitch3ll. bij de start bleef de benetton van lehto staan en lamy klapte er vol op met ze lotus overgens was deze toeschouwer niet dood maar zwaargewond. ik denk dat jij monza 2000 bedoelt dat een baanmarshall het leven liet na een crash met meerde wagens en losvliegende onderdelen
Datum: Tuesday 22 August 2006 om 20:11:46  

wicked-b
trouwens bij dit filmpje he. kijk hoe geschrokken senna is en bang van het drama dat zich voltrekt op de baan met ratzenberger. senna slaat de hande voor ze ogen als die de tv beelden ziet in ze pitbox terwijl ratzenberger crashd
Datum: Tuesday 22 August 2006 om 20:15:27  

Liis
Gepost: 3021
Heftig, maarja dat is het risico van het vak he...
Datum: Tuesday 22 August 2006 om 20:23:57  

wicked-b
jah maar toen der tijd ging het egt te hard de technologie was gewoon verder dan de veiligheidsmaatregelen
Datum: Tuesday 22 August 2006 om 20:28:06  

mitch3ll
wicked-b schreef:
jah maar toen der tijd ging het egt te hard de technologie was gewoon verder dan de veiligheidsmaatregelen

hmm in de film die ik heb word er bniet veel over gezegt je ziet het aleen en je hoort dat tie word ofgevoert en zo het is iig heel indruk wekkend
Datum: Tuesday 22 August 2006 om 20:30:29  

diOo
Gepost: 712
ik vind niej egt schokkend
Datum: Tuesday 22 August 2006 om 20:36:11  

wicked-b
t is ook heel indrukwekkend wat er allemaal mis ging dat weekend.

vrijdag: barrichello crasht heel zwaar in de training en wordt gered van de dood
zaterdag: ratzenberger verongelukt dodelijk nadat er in de bloedsnelle villeneuve bocht iets afbreekt aan de voorvleugel en stuurloos de muur in gaat met dik 320 kmh
zondag: startcrash tussen lehto en lamy gevolg meerde gewonde in publiek door brokstukken
aantal minuten later verongelukt senna...... later in de race die overgens doorging omdat senna nog niet officieel dood was verliest de minardi van alboreto een wiel in de pits en verwond 3 ferrari monteurs
Datum: Tuesday 22 August 2006 om 22:00:42  

mitch3ll
wicked-b schreef:
t is ook heel indrukwekkend wat er allemaal mis ging dat weekend.

vrijdag: barrichello crasht heel zwaar in de training en wordt gered van de dood
zaterdag: ratzenberger verongelukt dodelijk nadat er in de bloedsnelle villeneuve bocht iets afbreekt aan de voorvleugel en stuurloos de muur in gaat met dik 320 kmh
zondag: startcrash tussen lehto en lamy gevolg meerde gewonde in publiek door brokstukken
aantal minuten later verongelukt senna...... later in de race die overgens doorging omdat senna nog niet officieel dood was verliest de minardi van alboreto een wiel in de pits en verwond 3 ferrari monteurs

ind toen ik het zat te kijken dacht ik bij me eigen ze zouden het eens moeten weten
Datum: Tuesday 22 August 2006 om 22:02:18  

MrShorty
Gepost: -54
formule 1 niet mijn ding ouwe!
Datum: Tuesday 17 October 2006 om 20:02:23  

wicked-b
in brazilie aankomend weekend wil cosworth ze motor dik 20 000 toeren laten lopen. ik weet al wat er gaat gebeuren aan het einde rechte stuk plofffffffffffff
Datum: Tuesday 17 October 2006 om 20:03:22  

guru22
Gepost: 2593
wicked-b schreef:
in brazilie aankomend weekend wil cosworth ze motor dik 20 000 toeren laten lopen. ik weet al wat er gaat gebeuren aan het einde rechte stuk plofffffffffffff

Ja ze willen de laatste race winnen ..

even wachten

*WHAHAHAHA* sorry maar dat roept iedereen
Datum: Tuesday 17 October 2006 om 20:20:45  

wicked-b
jah cosworth wil een record vestigen met die 20 000 rpm. maar kom op zeg telkens als we dit jaar ergens een blow up zagen was het een cosworth. en dat was slechts met 19000 rpm
Datum: Tuesday 17 October 2006 om 20:41:03  

mitch3ll
vind de crash van senna beetje zwakjes

wat er na gebeurt niet met het in ze strot snijden en het indoen van een buisje en zo dat is alles behalve zwak
Datum: Wednesday 18 October 2006 om 20:31:15  

**Speedy89
Gepost: 40
Cosworth wou explosief eindigen....letterlijk of figuurlijk, zoek dat zelf maar uit.
Vind het wel jammer dat ze weggaan, hebben toch een aardige motor voor dat budget gemaakt

Ben erg benieuwd wat er gaat gebeuren dit weekend. Voornamelijk nu Fisichella ook een 1race engine heeft, de E-spec. Wordt nog lachen