Datum: Monday 29 January 2007 om 21:45:45  

eclair_chan
Gepost: 5
jah best wel shit !
ik heb zelf nooit mee gemaakt
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Monday 29 January 2007 om 22:12:32  

Liss*
Gepost: 442
bullshit gewoon gaat er toch om dat ze lief is enz
Datum: Thursday 1 February 2007 om 10:05:11  

bes0-de-b0ca__-
Gepost: 3928
Cherry-Babe schreef:

Hier ben ik het helemaal mee eens.. Ik val bijvoorbeeld ook helemaal niet op jongens die te dik en/of te kort zijn.. Hoe lief ze ook zijn, sorry ik voel me echt niet aangetrokken tot hun!

Ik kan me er niet echt veel bij voorstellen dat mannen van die grote overdreven borsten mooi vinden.. K had jarenlang cup G, aandacht of geen aandacht maar ik vond ze verschikkelijk en ik werd er bijna invalide door.. Wat ben ik blij dat ik nu een volle c cup heb, bij een omvang van 70! Staat veel beter en ben van die rug/nek/schouder- klachten af! EN heb nog meer sjans omdat dit gewoon veel beter bij me staat (cool)

Haha dan heb je nu de cup waar ik mee geboren ben ;) maar idd je bent de enige wie het zegt. Je kunt wel zeggen als hij/zij maar lief is. Maar ik val bijv. niet op magere jongens. Je hebt gewoon wel een aantal dingen wat je gewoon meer aantrekt. Dus vind ik ook dat jongens dat mogen hebben.
Datum: Thursday 1 February 2007 om 10:09:07  

N*adieH
Gepost: 68
Dan is t geen echte liefde,,Want als ie van haar houd dan zou het niet uit maken of haar borsten nu groot of kklein waren .. Die jognens is t haar niet waard..
Datum: Friday 2 February 2007 om 21:41:53  

cupf
Gepost: 49
zijn sommige ook jaloers op andere hun borsten? wie durft daar eerlijk voor uit te komen?
Datum: Friday 2 February 2007 om 21:57:18  

Cherry-Babe
Gepost: 1044
N*adieH schreef:
Dan is t geen echte liefde,,Want als ie van haar houd dan zou het niet uit maken of haar borsten nu groot of kklein waren .. Die jognens is t haar niet waard..

Geen echte liefde
Dat is een beetje kort door de bocht, vind je ook niet?
Iedereen heeft nou eenmaal zijn/haar eigen smaak!
Ik kan proberen wat ik wil maar als ik een jongen niet aantrekkelijk vind dan houdt het echt op, het oog wilt ook wat!
Of moet ik telkens als ik hem zoen, me ogen dicht doen en proberen mn kots tegen te houden lol..
Okey ik overdrijf
Datum: Monday 5 February 2007 om 21:46:26  

cupf
zijn sommige ook jaloers op andere hun borsten? wie durft daar eerlijk voor uit te komen?
Datum: Monday 5 February 2007 om 21:54:01  

-A-nnemiek
Gepost: 83
zelf geen problemen mee heb 75 D dus

maar voor kleine borsten is push up uitgevonden

en anders nog de kinderachtige manier he :P:P een bolleke sokken
Datum: Monday 5 February 2007 om 22:16:47  

lauwerdanjou
Gepost: 6047
cupf schreef:

OMG ahahaha. rot tog om met je opmerkingen je hebt volgens mij al 80 keer gerageert in dit topic
Datum: Monday 5 February 2007 om 22:24:18  

*Renee
Gepost: 14899
lauwerdanjou schreef:

OMG ahahaha. rot tog om met je opmerkingen je hebt volgens mij al 80 keer gerageert in dit topic

haha , dat klopt

Juf Renee
Datum: Tuesday 6 February 2007 om 06:40:39  

Cherry-Babe
Gepost: 1044
cupf schreef:

Jaloers? Ik heb bijna alle maten gehad behalve cup b,c want die heb ik overgeslagen..
Ik begon met A vanaf me geboorte tot 14e jaar toen werd het d toen e,f en tot 3 weken terug cup G..
Dus nee ik ben echt niet jaloers..
Ik kan me er nauwelijks bij voorstellen dat vrouwen met een cup b,c een grotere cupmaat willen hebben..
Al die klachten wegen echt zwaarder dan die zogenaamde geilheid wat je dan uitstraald..
En daar komt nog eens bij dat ik siliconen borsten echt afschuwelijk vind dus dames aub hou het bij je cupmaat al heb je cup A geloof me hoe minder hoe beter..
Want ik kan het weten, meer dan 10 jaar met te grote borsten dat word je ondergang, lol..

5 van de 10 vrouwen die een borstvergroting ondergaan willen later weer een borst verkleining, zie katja schuurmans, faya lourens en pamela anderson..
Datum: Tuesday 6 February 2007 om 14:51:19  

-YuGo-
Gepost: 1014
mja, ik vind, je bent zoals je bent en je moet een meisje accepteren zoals ze is.

Maarja niet iedereen denkt zo..
Datum: Tuesday 6 February 2007 om 18:39:16  

;veraa*
Gepost: 92
Gaat nergens over man,
och gaat om innerlijk niet daarom.
mensen mogen er wel goed uitzien maar hier kan je tog niks aan doen:s
Datum: Tuesday 6 February 2007 om 23:05:56  

cupf
je kan er ook niks aan doen hoe je eruit ziet....of je moet je laten verbouwen....maar dat zou ik nooit doen....je bent zo je bent toch xxx anne
Datum: Wednesday 7 February 2007 om 23:13:30  

madd_mike
Gepost: 17
DAT ZIJN MENSEN DIE HATEN EN ZE WETEN NIET WAT HET WORD INNERLIJK BETEKND

kan hier zo boos om worde he
Datum: Wednesday 7 February 2007 om 23:53:16  

lauwerdanjou
cupf schreef:
je kan er ook niks aan doen hoe je eruit ziet....of je moet je laten verbouwen....maar dat zou ik nooit doen....je bent zo je bent toch xxx anne

and again
Datum: Wednesday 7 February 2007 om 23:55:30  

GodsendScantraxxx
Gepost: 4
ja erg spijtig zo zie je maar soort zoekt soort daarom uiterlijk maakt geen drol uit
meschien moet ze een naar de jongens gaan die naar t innerlijk kijken
Datum: Wednesday 7 February 2007 om 23:55:40  

lauwerdanjou
Cherry-Babe schreef:

Jaloers? Ik heb bijna alle maten gehad behalve cup b,c want die heb ik overgeslagen..
Ik begon met A vanaf me geboorte tot 14e jaar toen werd het d toen e,f en tot 3 weken terug cup G..
Dus nee ik ben echt niet jaloers..
Ik kan me er nauwelijks bij voorstellen dat vrouwen met een cup b,c een grotere cupmaat willen hebben..
Al die klachten wegen echt zwaarder dan die zogenaamde geilheid wat je dan uitstraald..
En daar komt nog eens bij dat ik siliconen borsten echt afschuwelijk vind dus dames aub hou het bij je cupmaat al heb je cup A geloof me hoe minder hoe beter..
Want ik kan het weten, meer dan 10 jaar met te grote borsten dat word je ondergang, lol..

5 van de 10 vrouwen die een borstvergroting ondergaan willen later weer een borst verkleining, zie katja schuurmans, faya lourens en pamela anderson..

De borsten van faya lourens waren natuurlijk hoor?
Datum: Thursday 8 February 2007 om 16:47:59  

-YuGo-
Gepost: 1014
Jerry2007 schreef:

dacht het wel, kan niet met iedereen zomaar nemen

waarom niet?

iedereen is uniek zoals zij/hij is.
Datum: Friday 16 February 2007 om 09:35:02  

**Nieen
Gepost: 15
echt belachelijk dat je daarom word afgewezeee.. net alsof het alleen daar omgaat!
Datum: Friday 16 February 2007 om 09:37:48  

Hardcore_Dwerg
Gepost: 1
nou als een jongen je niet wilt omdat je te kleine borsten heb dan is die jongen je niet waard want een gozer moet je nemen om hoe je bent en niet hoe je eruit ziet;)
Datum: Friday 16 February 2007 om 10:33:42  

;SONIETCOOL
Gepost: 13
NEOMM
Gepost: 699
Offline best lullig

oversexte puberale overgeilde jongens

idd
Datum: Friday 16 February 2007 om 10:38:59  

moon_
Gepost: 146
Naja ik snap niet waarom ze haar dan zouden dumpen, ik bedoel Paris Hilton heeft ook niks maar toch vinden superveel gasten haar geil

Zelf gelukkig geen last van, en zou wat zijn als ze die van mij klein zouden vinden
brilletje kopen bij de Hans Anders denk ik maar
Datum: Friday 16 February 2007 om 10:41:35  

moon_
Gepost: 146
cupf schreef:

Omfg. Wil je nou horen dat er mensen jaloers zijn op jouw voorbumper?
Iemand kan jou nog niet eens een knuffel geven volgens mij
Datum: Friday 16 February 2007 om 13:11:19  

*Renee
Gepost: 14899
moon_ schreef:
Naja ik snap niet waarom ze haar dan zouden dumpen, ik bedoel Paris Hilton heeft ook niks maar toch vinden superveel gasten haar geil

ja precies!

Juf Renee