Datum: Thursday 30 August 2007 om 00:30:31  

Lastpost
Gepost: 1656
Huilies hier zeg, wordt niet warm of koud van een supportershome hoor en al helemaal niet van dreigementen van 410 wannabees.
En wat ik op een site als afca doe? Kreeg de tip van een Ajacied die het zelf maar wat belachelijk vond dat ze het ene moment het bestuur nog fantastisch werk vinden doen en even later de boel weer dramatisch vinden en dat iedereen daarvoor het veld moet ruimen.
Makkelijk hoor om een coach de schuld te geven, dezelfde coach die bewonderd werd omdat hij Ajax weer aan het voetballen kreeg en gelijk een heel bestuur de schuld te geven van het falen van de voetballers op het veld die toch echt beter waren en het dus zélf verzieken.

Ipv achter je club staan, nu juist weer voor de onrust gaan zorgen, nee daar wordt het beter door he.
En ik wil niet lullig zijn, maar als er iets ontbreekt bij Feyenoord zijn het wel successen en toch blijven er evenveel komen met een kleine piek als de verwachtingen groot zijn of na het winnen van een Uefa Cup, dus lul niet over successupporters als je die zelf meer dan genoeg hebt.
De bekende 'gloryhunters' heb je bij iedere grote club, dus snap niet waarom dát erbij gehaald wordt.

Maar nog een geweldige avond, toch Uefa Cup gehaald he, jammer dat dát nou net niet begroot is, levert zo'n tuinkabouter uiteindelijk ook niet al te veel meer op trouwens.
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Thursday 30 August 2007 om 08:21:38  

-YuGo-
Gepost: 1014
MInskAFCA schreef:

Mijn Ajax-gevoel is alsmaar sterker geworden door de uitschakeling, 010-ers hebben genoeg suc6 supporters, daar kan je niet omheen, dus hou je klep maar dicht.

kerel, dat ajax verloren heeft hat je daarvoor allang kunnen zien aankomen.
Men weet dat als je de kansen niet maakt en slavia praag de counter inzet dat ze gevaarlijk zijn dus ajax heeft gewoon terecht verloren.
Hebben ze hun kansen benut dat hadden ze makkelijk met 3 of 4 tegen 1 kunnen winnen.
En kritiek vanuit rotterdam naar ajax is logisch.
Ajax fans doen dat ook want toen feyenoord uit de ueafa cup werd gegooid door het schandaal in nancy waren er zat ajaxfans die zich kapot lachte.
Moet ik dan roepen? Kom dat ff in het stadion van feyenoord doen... overleef je niet.

En ik citeer van Ten Cate:
“Op dit niveau worden andere dingen gevraagd en daar hebben we niet aan kunnen voldoen”, vertelde de oefenmeester na afloop. “In de tweede helft hebben we zat kansen gehad om minimaal een keer te scoren, maar dat hebben we nagelaten."
Datum: Thursday 30 August 2007 om 08:22:44  

-YuGo-
AFCAcbs schreef:

zo is dat man

maar het bestuur mag idd opflikkeren.
zoveel dingen beloven maar niks waar maken.
en dat ze lak hebben aan de supporters is wel duidelijk.

Het zijn wel de voetballers die het moeten doen dus wrom zou het bestuur moeten opflikkeren?
Datum: Thursday 30 August 2007 om 08:26:25  

-YuGo-
!!__Linster schreef:
010 aanhang is weer lekker triest bezig.. Gelukkig zijn we niet allemaal van die Nepsupporters als daar, dus blijven we AFCA gewoon trouw. Helaas zijn ze uitgeschakeld, maarja beter Uefacupvoetbal dan helemaal GEEN europees voetbal. Sta je dan met je topteam.

Ajacied voor t hele leven

hoezo triest?
Voor zover ik weet (en dat kan je niet ontkennen) heeft géén enkele nederlandse club ooit in praag gewonnen.
PSV, Ajax, Feyenoord, FC Twente.. die lukten het niet!
En btw.. veel ajax fans die zich ajax fan noemen riepen toen feyenoord bij nancy uit werd geschakeld door de rellen... YES HELEMAAL NIETS IN ROTTERDAM!
Dus vind je het gek dat ajax nu hard word uitgelachen door een grote groep supportrs van feyenoord? ik niet.
Datum: Thursday 30 August 2007 om 08:27:45  

-YuGo-
NAOMI_AFCA schreef:
HUPSSSSSSSS

AJAX GAAT HET ZEKER WEL HALEN

I TOLD Y`ALL

droom lekker verder...
Datum: Thursday 30 August 2007 om 08:32:42  

-YuGo-
Ten cate zei o.a. nog meer:
De tweede Slavia-goal vond de trainer zeer discutabel. "Ik denk dat het duidelijk was dat er een overtreding werd gemaakt op Colin. Er had voor gefloten moeten worden."

En die slavia aanvaller die niet buitenspel stond en wel werd afgefloten? dat zag ten cate niet.
Datum: Thursday 30 August 2007 om 10:11:53  

Dennesse24
Gepost: 2
Ipv achter je club staan, nu juist weer voor de onrust gaan zorgen, nee daar wordt het beter door he.
En ik wil niet lullig zijn, maar als er iets ontbreekt bij Feyenoord zijn het wel successen en toch blijven er evenveel komen met een kleine piek als de verwachtingen groot zijn of na het winnen van een Uefa Cup, dus lul niet over successupporters als je die zelf meer dan genoeg hebt.
De bekende 'gloryhunters' heb je bij iedere grote club, dus snap niet waarom dát erbij gehaald wordt.

Maar nog een geweldige avond, toch Uefa Cup gehaald he, jammer dat dát nou net niet begroot is, levert zo'n tuinkabouter uiteindelijk ook niet al te veel meer op trouwens.
[/quote]

Dan weet ik niet wat voor oogkleppen jij op had tijdens de laatste weken van de vorige competitie maar volgens mij zat de Kuip bij lange na niet altijd meer vol :-O

Ot. Dit is zeker niet de schuld van Henkie maar meer van Martin van Geel. Ik moet hem al tijden niet meer sinds dat hele gedoe met o.a. Perez. Ook de hele kwestie Sneijder verwijt ik die man, HSV krijgt het ook voor elkaar om Van der Vaart te behouden ondanks alle problemen? Sneijder zou nog een jaar blijven, hou hem daar ook aan dan! Kom dan vervolgens niet met aankopen als Delorge en Colin, leuk voor het niveau NAC misschien maar geen Cl.

Overigens ben ik blij dat AFCA niet Cl speeld, daar hebben we immers niets meer te zoeken...
Datum: Thursday 30 August 2007 om 12:40:38  

MInskAFCA
Gepost: 236
Lastpost schreef:
Huilies hier zeg, wordt niet warm of koud van een supportershome hoor en al helemaal niet van dreigementen van 410 wannabees.
En wat ik op een site als afca doe? Kreeg de tip van een Ajacied die het zelf maar wat belachelijk vond dat ze het ene moment het bestuur nog fantastisch werk vinden doen en even later de boel weer dramatisch vinden en dat iedereen daarvoor het veld moet ruimen.
Makkelijk hoor om een coach de schuld te geven, dezelfde coach die bewonderd werd omdat hij Ajax weer aan het voetballen kreeg en gelijk een heel bestuur de schuld te geven van het falen van de voetballers op het veld die toch echt beter waren en het dus zélf verzieken.

Idd, bij feyenoord komen elk seizoen zelfde aantal mensen naar t stadion

haha, fabeltjes van legioen mongooltjes die nog steeds willen geloven dat ze beste "publiek" van Nederland hebben
Datum: Thursday 30 August 2007 om 12:49:04  

-YuGo-
MInskAFCA schreef:

Idd, bij feyenoord komen elk seizoen zelfde aantal mensen naar t stadion

haha, fabeltjes van legioen mongooltjes die nog steeds willen geloven dat ze beste "publiek" van Nederland hebben

zeg... als je denkt dat feyenoord supporters zo slecht zijn.
In de arena gingen ze keer met zakdoeken zwaaien naar de coach... dat heb ik ze in de kuip nog nooit zien doen.
Datum: Thursday 30 August 2007 om 13:17:56  

Lastpost
Haha Ajacieden (lag een ander woord op me tong ) denken zelf dat ze zo fantastisch zijn, zowel in het stadion als daarbuiten, harde kern van niets, lachertje in Europa, grote mond en weinig resultaten ... dappere strijders.
Overigens loog ik wel met dezelfde aantallen, kijk gerust eens op Sportgeschiedenis (Google) voor de bezoekersaantallen in De Kuip, dan zie je dat er genoeg dalen zijn geweest qua bezoekers net zoals in De Meer destijds met een mannetje of 2000 een wedstrijd bekijken.

Maar op basis van het aantal supporters die een wedstrijd bekijken oordelen over een 'Legioen' is nogal sneu, fanatieke aanhang komt altijd én overal, iets wat je niet bepaald kunt zeggen in Amsterdam met slechts 380 supporters aankomen in Praag. :-O
Maar wees blij met je cluppie, de geweldige aanhang en de sfeer die ongeëvenaard is met een harde kern die angst in boezemd en altijd om de prijzen mee doet.

En dan vergeten we voor de gein maar even de laffe acties in Den Haag, Arnhem en België, het uitfluiten van eigen spelers, de zakdoekjes, gesponsorde tifo van het kindervak, de hoge bezoekersaantallen die de boeken ingaan omdat ze enkel het aantal verkochten kaarten voor de wedstrijd tellen enz. enz.
Oja en dat sneue geval hierboven die nog even moest refereren aan het feit dat wij niet in de UC zitten en jullie lekker wel, dát geeft nou net weer het verschil aan tussen beiden.
Datum: Thursday 30 August 2007 om 13:27:08  

MInskAFCA
Wanneer werd er voor t laatst met zakdoekjes gezwaaid? Az-Ajax (bekerfinale) zeker?

Ik blijf om 01-ers lachen, hun suporters zijn altijd DE beste, terwijl ze niets van een ander club weten haha
Datum: Thursday 30 August 2007 om 13:30:57  

Lastpost
MInskAFCA schreef:
Wanneer werd er voor t laatst met zakdoekjes gezwaaid? Az-Ajax (bekerfinale) zeker?

Ik blijf om 01-ers lachen, hun suporters zijn altijd DE beste, terwijl ze niets van een ander club weten haha

Onwetendheid is jou ook niet vreemd he.
Datum: Thursday 30 August 2007 om 13:31:32  

-YuGo-
MInskAFCA schreef:

wat lul jij nou dom?
volgens mij snap je het niet.
Bij feyenoord zwaaien ze niet naar hun eigen ploeg met zakdoekjes en fluiten ze hun eigen spelers niet uit.
Datum: Thursday 30 August 2007 om 13:34:09  

MInskAFCA
-YuGo- schreef:

wat lul jij nou dom?
volgens mij snap je het niet.
Bij feyenoord zwaaien ze niet naar hun eigen ploeg met zakdoekjes en fluiten ze hun eigen spelers niet uit.

Dus jij verteld dat ALLE Ajacieden Ajax spelers uitfluiten?

Blijf maar achter je pc zitten jongens, kom je meer te weten over Ajax via 010-sites
Datum: Thursday 30 August 2007 om 13:34:25  

!!__Linster
Gepost: 6
Nee bij feijenoord sluiten ze hun eigen spelers op
Datum: Thursday 30 August 2007 om 13:34:51  

MInskAFCA
Lastpost schreef:

Onwetendheid is jou ook niet vreemd he.

Kan je mij nog iets leuks vertellen uit de fabeltjes-doos van 010 supporters?
Datum: Thursday 30 August 2007 om 13:35:04  

-YuGo-
http://www.afca.nl/ moet je hier eens kijken...
Wtf voor zielig gedoe zeg? nee dan steun je je club echt.. !!
NEP SUPPORTERS!!!!!

Als je echte fan bent steun je je club ook in slechte tijden...
Maar dit toont weer echt hoe triest ze kunnen zijn in amsterdam.
Heb er echt geen woorden voor...
Datum: Thursday 30 August 2007 om 13:38:46  

MInskAFCA
-YuGo- schreef:
http://www.afca.nl/ moet je hier eens kijken...
Wtf voor zielig gedoe zeg? nee dan steun je je club echt.. !!
NEP SUPPORTERS!!!!!

Als je echte fan bent steun je je club ook in slechte tijden...
Maar dit toont weer echt hoe triest ze kunnen zijn in amsterdam.
Heb er echt geen woorden voor...

tja, we kunnen niet aan feyenoord-hooligan yogu tippen

Mongool, je weet absoluut niets wat er tussen de supporters en t bestuur afspeelt, wij worden al jaren genaaid door dat bestuur, op een gegeven moment ben je t zat. Wij worden gezien als broninkomsten, niet als supporters.
Datum: Thursday 30 August 2007 om 13:39:13  

Lastpost
MInskAFCA schreef:

Blijf maar achter je pc zitten jongens, kom je meer te weten over Ajax via 010-sites

Zie jij dát ergens staan Sherlock?
Datum: Thursday 30 August 2007 om 13:39:48  

-YuGo-
MInskAFCA schreef:

een grote groep floot Van Gaal uit (mja nu is hij ook niet de beste persoon om voor je team te zetten) maargoed.
Vak 410 met die mooie vlag over de 2e wereldoorlog..? Dat zette in rotterdam en niet alleen bij feyenoord supporters ook andere supporters van andere clubs vonden dat een hele foute actie.
Datum: Thursday 30 August 2007 om 13:42:28  

MInskAFCA
-YuGo- schreef:

een grote groep floot Van Gaal uit (mja nu is hij ook niet de beste persoon om voor je team te zetten) maargoed.
Vak 410 met die mooie vlag over de 2e wereldoorlog..? Dat zette in rotterdam en niet alleen bij feyenoord supporters ook andere supporters van andere clubs vonden dat een hele foute actie.

Ja? Utrecht aanhang met een doek: GAS EROP, 010-actie JODEN LOPEN ALTIJD WEG dat verwijst naar de dood van Carlo, Palestijnse vlaggen in de stadion, discriminerende spreekkoren in de richting van Ajax spelers, moet ik nog even doorgaan?

Je bewijst weer dat je alleen via je pc nieuws volg.
Datum: Thursday 30 August 2007 om 13:43:07  

MInskAFCA
Lastpost schreef:

Zie jij dát ergens staan Sherlock?

Tuurlijk, Dolbajeb
Datum: Thursday 30 August 2007 om 13:47:30  

-YuGo-
MInskAFCA schreef:

tja, we kunnen niet aan feyenoord-hooligan yogu tippen

uhm.... Afgelopen zondag was bij Feyenoord - NAC de kuip uitverkocht.. en de Arena was niet eens uitverkocht dus ga nu niet zo dom janken .
Datum: Thursday 30 August 2007 om 13:48:14  

MInskAFCA
-YuGo- schreef:

uhm.... Afgelopen zondag was bij Feyenoord - NAC de kuip uitverkocht.. en de Arena was niet eens uitverkocht dus ga nu niet zo dom janken .

Zullen we vorig seizoen nemen toen feyenoord wat minder speelde?
Datum: Thursday 30 August 2007 om 13:48:41  

MInskAFCA
Heb een idee, zullen we met dat discussie kappen want ik word gek van dat gejank van beide kanten.