Datum: Monday 31 December 2007 om 19:05:03  

Petwa
Gepost: -206
Het wordt toch wel weer PSV.
En trouwens, dat vind ik niet erg ook. :)
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Monday 31 December 2007 om 19:16:17  

Dida01
Gepost: 6685
-Matteo- schreef:

middenveld is niks.. alleen Gabri vind ik goed voor de rest kennedy mag ook weggaan want dat is egt geen speler voor ajax voor.. en koster moete ze echt niet laten blijve aan het eind van seizoen haha

Middenveld is te jong en te onervaren en dat is al heel wat anders als 'niks'. Wat dat betreft is het een verademing dat Davids weer fit en terug is na de winterstop. Siem de Jong is een groot talent die nu al zijn mannetje staat, maar het zou onrechtvaardig zijn om nu al alle druk op zijn schouders te leggen en hem te presenteren als de nieuwe nummer 10. Verder draait het collectief gezien voor geen ene meter, dus dan springen er ook niet snel spelers tussenuit in positieve zin, want er lopen heus wel een aantal spelers tussen die Ajax waardig zijn.

Tot slot vind ik Koster een prima trainer, altijd al gevonden. Hem treft weinig blaam als je het mij persoonlijk vraagt. Lekker hypocriet ook. Eerst was hij een absolute aanwinst als trainer en nu het even minder gaat kan hij er niks meer van!? Wat mij betreft verlengen ze zijn contract en laten ze hem er lekker zitten. Rustige en symphatieke man die nog over een dosis lef beschikt ook.
Datum: Monday 31 December 2007 om 19:19:01  

Petwa
Ik vind Koster geen prima trainer, bij RKC al niet.
Als je het mij vraagt heeft-ie niks gepresteerd. Eerste halfjaar veel punten gepakt mede door het team wat er al stond.
Allemaal het werk van Jol en Koeman.
Datum: Monday 31 December 2007 om 19:19:07  

Dida01
Petwa schreef:
Het wordt toch wel weer PSV.
En trouwens, dat vind ik niet erg ook. :)

Ik verwacht persoonlijk een sterk Ajax na de winterstop. PSV heeft me nog lang niet zo kunnen imponeren als in de voorgaande jaren, dus die zie ik persoonlijk ontroond worden als landskampioen door of Ajax of feyenoord en verklaar me maar voor gek, want iets in me zegt dat Twente het heel misschien wel is zou kunnen gaan worden.
Datum: Monday 31 December 2007 om 19:21:28  

Dida01
Petwa schreef:
Ik vind Koster geen prima trainer, bij RKC al niet.
Als je het mij vraagt heeft-ie niks gepresteerd. Eerste halfjaar veel punten gepakt mede door het team wat er al stond.
Allemaal het werk van Jol en Koeman.

Gelukkig zijn de meningen daarover verdeeld. De degradatie had namelijk weinig tot niks te maken met Koster. Dat is toen na de winterstop ook wel gebleken.
Datum: Monday 31 December 2007 om 19:22:20  

Petwa
Dida01 schreef:
Ik verwacht persoonlijk een sterk Ajax na de winterstop. PSV heeft me nog lang niet zo kunnen imponeren als in de voorgaande jaren, dus die zie ik persoonlijk ontroond worden als landskampioen door of Ajax of feyenoord en verklaar me maar voor gek, want iets in me zegt dat Twente het heel misschien wel is zou kunnen gaan worden.

Hm, Davids komt weer terug ja. Daar heb ik niet aan gedacht.
[ En hoe zit het met Leonardo, want ik volg de eredivisie een stuk minder. ]
Als Suarez nog wat minder aan zichzelf gaat denken zou het wel eens goed kunnen komen.
Datum: Monday 31 December 2007 om 19:23:16  

Petwa
Dida01 schreef:
Gelukkig zijn de meningen daarover verdeeld. De degradatie had namelijk weinig tot niks te maken met Koster. Dat is toen na de winterstop ook wel gebleken.

Dat een andere trainer ook niet in staat is een team te laten voetballen zegt niks over Koster.
Maargoed, hier zullen we wel nooit uitkomen haha.
Datum: Monday 31 December 2007 om 20:12:57  

JeSpoortNiet
Gepost: 68
Petwa schreef:

Dat een andere trainer ook niet in staat is een team te laten voetballen zegt niks over Koster.
Maargoed, hier zullen we wel nooit uitkomen haha.

Ajax krijgt Perez trug.
En Huntelaar word verkocht.
Datum: Monday 31 December 2007 om 20:47:02  

El-james
Gepost: 1195
JeSpoortNiet schreef:

Ajax krijgt Perez trug.
En Huntelaar word verkocht.

en als ik hier verkondig dat Elvis, 2pac, BIG en aliyah nog leven geloof je dat dan ook??

OT: Ajax zal sterk terugkomen na de winterstop, mede dankzij davids en vermaelen. Leo moeten ze rustig brengen ivm z'n blessure gevoeligheid. Ik geloof er zelf weinig van dat ze huntelaar gaan verkopen in de winterstop aangezien ze urby al niet kwijt wilde. Erg triest van sommige fans dat ze koster nu ook al de grond in willen trappen, 2 weken geleden was hij nog de nieuwe trainer van ajax ook al had t bestuur al anders bekent gemaakt en nu is het ineens niks meer omdat ajax ff niet draait?? triest hoor
Datum: Monday 31 December 2007 om 21:10:51  

JeSpoortNiet
El-james schreef:

en als ik hier verkondig dat Elvis, 2pac, BIG en aliyah nog leven geloof je dat dan ook??

OT: Ajax zal sterk terugkomen na de winterstop, mede dankzij davids en vermaelen. Leo moeten ze rustig brengen ivm z'n blessure gevoeligheid. Ik geloof er zelf weinig van dat ze huntelaar gaan verkopen in de winterstop aangezien ze urby al niet kwijt wilde. Erg triest van sommige fans dat ze koster nu ook al de grond in willen trappen, 2 weken geleden was hij nog de nieuwe trainer van ajax ook al had t bestuur al anders bekent gemaakt en nu is het ineens niks meer omdat ajax ff niet draait?? triest hoor

kerel.
Diverse clubs hebben zich gemeld voor Huntelaar. Dat is algemeen bekend.
Datum: Monday 31 December 2007 om 21:15:44  

JeSpoortNiet
Petwa schreef:

Hm, Davids komt weer terug ja. Daar heb ik niet aan gedacht.
[ En hoe zit het met Leonardo, want ik volg de eredivisie een stuk minder. ]
Als Suarez nog wat minder aan zichzelf gaat denken zou het wel eens goed kunnen komen.

voor Leonardo hoop ik dat hij snel trug komt.

Suarez is een egotripper, was die bij groningen ook en een 'valgraag' meneertje.
Datum: Monday 31 December 2007 om 21:18:25  

JeSpoortNiet
Na clubs als Tottenham Hotspur en Juventus staat nu ook Valencia in het rijtje gegadigden voor Klaas-Jan Huntelaar. De club van Ronald Koeman is al in onderhandeling met de Amsterdammers.

Ronald Koeman wil versterkingen bij Valencia, zoveel is duidelijk. De voormalig trainer van Ajax en PSV richt zich daarbij vooral op de Nederlandse markt. Huntelaar is het nieuwe target van de trainer.

Een overgang naar de sinaasappelstad is volgens de Spaanse krant Levante-EMV niet helemaal zeker. De vraagprijs van Ajax kan namelijk een groot obstakel worden. De Amsterdammers vragen 25 miljoen euro voor de 24-jarige aanvaller.

Toch meldt de krant dat de club in Nederland is om de onderhandelingen over de spits te beginnen. Met zijn goal van afgelopen weekend heeft hij Ajax weer in een iets betere onderhandelingspositie geholpen. De in Drempt geboren aanvaller scoorde dit jaar al zestien goals in de Eredivisie.
Datum: Tuesday 1 January 2008 om 13:28:47  

-Matteo-
Gepost: 880
Aight Perez is back..!!!
Datum: Tuesday 1 January 2008 om 13:55:42  

Mystic
Gepost: 8712
-Matteo- schreef:
Aight Perez is back..!!!

Ik snap er echt geen fuck van. Perez is echt een topspeler met een fantastisch rendement. In 14 wedstrijden maakte hij met zijn 8 doelpunten en zijn spel vaak het verschil. Hij was in de champions league één van de beste spelers van PSV. Vind het op z'n minst merkwaardig dat ze hem zo gemakkelijk laten gaan.

Vond het ook sowieso belachelijk dat Ajax hem zo makkelijk had laten gaan, ondanks het feit dat Wesley Sneijder was verkocht. Met Perez op 10 durf ik te wedden dat Ajax halverwege op 1 had gestaan. Nog een wonder dat Perez überhaupt terugwilt. Nu maar hopen dat hij ook daadwerkelijk als basiskracht wordt ingezet.
Datum: Tuesday 1 January 2008 om 16:50:17  

-Matteo-
die kut ten cate mocht hem niet daarom was ie weg..!!! en psv heeft aisati en andere jeugdspelers haha maar ik moet zegge psv is wel dom geweest jah
Datum: Tuesday 1 January 2008 om 21:31:46  

HistoireDeLuv
Gepost: 1929
Mystic schreef:

Vond het ook sowieso belachelijk dat Ajax hem zo makkelijk had laten gaan, ondanks het feit dat Wesley Sneijder was verkocht. Met Perez op 10 durf ik te wedden dat Ajax halverwege op 1 had gestaan. Nog een wonder dat Perez überhaupt terugwilt. Nu maar hopen dat hij ook daadwerkelijk als basiskracht wordt ingezet.

Perez argumenten (met korreltje zout nemen)

; Hij woont in Noord Holland, elke dag naar Eindhoven rijden valt hem zwaar.
; Hij komt weinig aan spelen toe, ook bij PSV.
; Hij speelt liever voor Ajax, had hij zelf om gevraagd, dus PSV liet hem gaan, met voorbedachte keuze van Kenneth zelf.

Uch, zei de rokende indiaan.
Datum: Tuesday 1 January 2008 om 21:53:52  

Mystic
Gepost: 8712
HistoireDeLuv schreef:

Perez argumenten (met korreltje zout nemen)

; Hij woont in Noord Holland, elke dag naar Eindhoven rijden valt hem zwaar.
; Hij komt weinig aan spelen toe, ook bij PSV.
; Hij speelt liever voor Ajax, had hij zelf om gevraagd, dus PSV liet hem gaan, met voorbedachte keuze van Kenneth zelf.

Met die argumenten heb je wel een verdomd groot korreltje zout nodig.
Datum: Tuesday 1 January 2008 om 22:07:35  

HistoireDeLuv
Mystic schreef:

Met die argumenten heb je wel een verdomd groot korreltje zout nodig.

Die argumenten staan, in andere woorden, ook in de pers-verklaring van PSV.

Datum: Tuesday 1 January 2008 om 22:31:55  

El-james
Gepost: 1195
JeSpoortNiet schreef:

kerel.
Diverse clubs hebben zich gemeld voor Huntelaar. Dat is algemeen bekend.

ja maar hij gaat er al meteen vanuit dat huntelaar in de winterstop weg gaat. Terwijl clubs huntelaar al volgen vanaf zijn heereveen tijd en ook onderhandelingen hebben gehad maar niet zijn geslaagd...
Datum: Tuesday 1 January 2008 om 23:05:14  

-Matteo-
Lijkt me logish om dan voor ajax te spelen!!! maar kon hij dan niet weten dat ie elke dag naar eindhoven moet..haha
Datum: Wednesday 2 January 2008 om 12:54:42  

HistoireDeLuv
Afonso Alves definitief naar AZ
Afonso Alves maakt voor achttien miljoen euro de overstap naar AZ, meldt VI. De overgang werd twee weken geleden reeds beklonken. Het is echter nog onduidelijk voor welke duur Alves in Alkmaar tekent.

Met de komst van Alves hoopt AZ eindelijk een einde te maken aan de sportieve crisis waarin de club is geraakt. Vooral het afronden van kansen loopt, ondanks het aantrekken van Ari en Graziano Pellè, niet zoals gewenst.

Eerder leek Alves, de meest productieve spits van 2007, in augustus al de overstap naar het DSB Stadion te maken. Echter, op de slotdag van de transfermarkt geraakten de onderhandelingen tussen AZ en sc Heerenveen in een impasse. Als noodgreep kocht AZ daarom Mounir El Hamdaoui weg bij Willem II, maar de Marokkaan kon net als zijn collega-aanvallers vooralsnog niet imponeren.

Volgens het vandaag verschenen weekblad ontvangt Malmö FF circa 2,1 miljoen euro vanwege afspraken die zijn gemaakt bij de overgang van Alves naar Heerenveen.

Datum: Tuesday 8 January 2008 om 20:15:32  

poeh_hee
Gepost: 784
De Feyenoordshirts voor komend seizoen:

Het ontwerp is gebaseerd op de tenues van 1970

Datum: Tuesday 8 January 2008 om 20:30:33  

Lachende_Derde
Gepost: 1259
In het groen, zoals het hoort (cool)