Datum: Monday 22 September 2008 om 20:30:57  

FRYugo
Gepost: 983
poeh_hee schreef:
Dat gezeik van die ajaccieden begrijp ik echt niet.
Ik zat ook in de Kuip en in de eerste helft werden er aan de lopende band smerige overtredingen gemaakt door ajax, die allang geel verdienden maar niet kregen. Dat samen met de penalty die Makaay had moeten krijgen heeft de scheids toch redelijk in evenwicht slecht gefloten. De stand was terecht en na Kalmar en Heracles verbaasde Feyenoord me enorm. Heb ook gezien dat Biseswar en Wijnaldum er wel komen!

Verder gelezen dat de ajax supporters zich de hele wedstrijd wilden laten horen. Ik heb ze 2 keer gehoord en dat was tijdens tot vlak na de goals.

Al bij al, was het gewoon een terechte 2-2.
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Monday 22 September 2008 om 23:03:21  

Michel..
Gepost: 873
FRYugo schreef:

Volgens het regelement van de knvb had meneer Timmer rood moeten krijgen.
Hij mag blij zijn dat dat niet zo was, dan was het namelijk 0-2 en was het over vrees ik.

Jah heb 't opgezocht!
Klopt indd! gelukkig dan maar dat het niet zo was!
maar goed..

dat terzijde..
Ik vondt wel heel erg dat leo dr op uit was!
Op de beelde is nog steeds te zien wat ik ook op het vak zag en dat was dat leo ook genoeg tijd had om zijn benen op te trekken!

Bastard!!
Datum: Monday 22 September 2008 om 23:04:54  

Michel..
Gepost: 873
_Vinny schreef:
michel snap jij voetbal wel als je dat al geen gele kaart vind vraag ik me af wat jij wel een kaart vind pff
is gewoon duidelijke rooie kaart leo kon die bal zoo et lege doel inschuive!
zal wel een feyenoorder zijn ofso

Hahaha het legen doel inschuive zoiezo al niet!
daar was leo'tje veels te laat voor!

Enne zoals ik net aangaf deed leo wel erg zijn best om er een rooie kaart uit te slepen!
maar goed..
Neuze kijke nooit verder dan de neus!

Bastard!!
Datum: Tuesday 23 September 2008 om 09:21:00  

_Vinny
Gepost: 1379
blablabla duidelijk gewoon rooie kaart moest zijn..
en suarez duidelijke penalty..
njaa dan maar wachten tot 15 februari zullen we laten zien hoe et moet.
gaan jullie lekker dat ene puntje vieren als kampioenschap laat maar eens zien dat feyenoord een egte middenmoter geworden is
Datum: Wednesday 24 September 2008 om 17:54:09  

-Matteo-
Gepost: 880
AZ gisteren 3-0 pakkie gegeven aan Heracles!

wat is die El Hamdaoui tóch goed!!!! echt mooi dat ie Pele liet scoren.. mooi dat ie overzicht heeft en aan hem gund.
Datum: Thursday 25 September 2008 om 19:52:37  

FRYugo
Vanavond gaat FC Utrecht in de beker winnen!
Datum: Saturday 4 October 2008 om 10:47:31  

-Matteo-
AZ - Sparta 6-0

Wat heb ik toch genoten van die wedstrijd!!!!

El Hamdaoui wat een speler toch om naar te kijken samen met Dembele..

en Ari en Pellé Haha! wie heeft het nog over hun????
Datum: Tuesday 7 October 2008 om 16:45:47  

B.K.
Gepost: 12
en nog steeds 1e
Datum: Tuesday 7 October 2008 om 17:52:39  

-Matteo-
Groningen nog eerste ja, maar vanaf volgende week niet meer denk ik!
Datum: Wednesday 8 October 2008 om 14:21:10  

FRYugo
-Matteo- schreef:
Groningen nog eerste ja, maar vanaf volgende week niet meer denk ik!

ik zie Ajax niet 1,2,3 van Groningen thuis winnen.
Na het enorme pak slaag van SC Heereveen (en marco, ga golfen, is beter voor het nederlandse voetbal want als coach deug je echt voor geen meter) word het moeilijk voor ajax.
Datum: Wednesday 8 October 2008 om 15:25:39  

*Rosita.
Gepost: 4194
voetbal is saai om naar te kijken

You can't stop what's meant to be.
Datum: Wednesday 8 October 2008 om 19:31:01  

-Matteo-
Rijkaard proberen te halen!
Datum: Thursday 9 October 2008 om 18:46:19  

Dida01
Gepost: 6685
FRYugo schreef:

ik zie Ajax niet 1,2,3 van Groningen thuis winnen.
Na het enorme pak slaag van SC Heereveen (en marco, ga golfen, is beter voor het nederlandse voetbal want als coach deug je echt voor geen meter) word het moeilijk voor ajax.

Zal niet gemakkelijk worden, maar ik verwacht een getergd Ajax. Tenminste laten we het hopen na die slachtpartij van vorige week.

Verder vind ik je reactie op v.Basten (met alle respect) typisch lomp en kortzichtig kuddegedrag, maar goed daar ga ik verder geen woorden aan vuil maken. Gun die man beter is de tijd om echt wat weg te zetten in Amsterdam ipv je oordeel te vellen op basis van een paar wedstrijden. Het seizoen is nog veels te jong. Persoonlijk heb ik veel vertrouwen in hem.
Datum: Sunday 12 October 2008 om 17:36:44  

FRYugo
Dida01 schreef:

Zal niet gemakkelijk worden, maar ik verwacht een getergd Ajax. Tenminste laten we het hopen na die slachtpartij van vorige week.

Verder vind ik je reactie op v.Basten (met alle respect) typisch lomp en kortzichtig kuddegedrag, maar goed daar ga ik verder geen woorden aan vuil maken. Gun die man beter is de tijd om echt wat weg te zetten in Amsterdam ipv je oordeel te vellen op basis van een paar wedstrijden. Het seizoen is nog veels te jong. Persoonlijk heb ik veel vertrouwen in hem.

Er zijn veel mensen die vertrouwen hebben in Marco van Basten.
Ik riep toen hij bondscoach was vlak voor het WK, dit winnen we niet, ik had gelijk, ik riep vlak voor het EK begon, we zullen de finale niet halen, had wéér gelijk.
Ik roep nu, Ajax word geen kampioen dit seizoen.

Verdedigend komt ajax te kort.
Emanuelson is een zondagamateur, die moet je verkopen, dat word nooit meer wat.
Zet daar die belg neer, Oleguer in het midden van de verdediging met een nieuwe verdediger, type Stam of Alex en die v.d.Wiel op rechts.
Dan sta je als verdediging toch al veel sterker.
Verder wisselt marco enorm vaak van spitsen, hij is nog zoekende zegt men dan...
Daar heb je de voorbereiding voor???????????
Sulejmani, voor veel geld gehaald (en vervolgens roepen dat je liever pranjic had gehaald is beetje dom achteraf) en heeft in de wedstrijden dat hij speelde wel wat laten zien maar niet zoals bij SC Heereveen. (moet nog komen zeker?)
Na de afgang bij SC Heereveen gaf van basten het elftal volledig de schuld.
Sinds wanneer is een elftal wat je als trainer neerzet volledig schuldig aan de nederlaag?
Marco had toch het elftal gekozen??????????????????????
Hij durft niet eens de hand in eigen boezem te steken...

Maargoed we zullen zien tegen groningen.
Datum: Sunday 19 October 2008 om 21:22:44  

FRYugo
PSV hard onderuit tegen NAC.
Feyenoord verliest (onterecht) van Willem II.
En ajax wint (met geluk) van FC Groningen.
Datum: Monday 20 October 2008 om 22:43:52  

Dida01
FRYugo schreef:

Er zijn veel mensen die vertrouwen hebben in Marco van Basten.
Ik riep toen hij bondscoach was vlak voor het WK, dit winnen we niet, ik had gelijk, ik riep vlak voor het EK begon, we zullen de finale niet halen, had wéér gelijk.
Ik roep nu, Ajax word geen kampioen dit seizoen.

Verdedigend komt ajax te kort.
Emanuelson is een zondagamateur, die moet je verkopen, dat word nooit meer wat.
Zet daar die belg neer, Oleguer in het midden van de verdediging met een nieuwe verdediger, type Stam of Alex en die v.d.Wiel op rechts.
Dan sta je als verdediging toch al veel sterker.
Verder wisselt marco enorm vaak van spitsen, hij is nog zoekende zegt men dan...
Daar heb je de voorbereiding voor???????????
Sulejmani, voor veel geld gehaald (en vervolgens roepen dat je liever pranjic had gehaald is beetje dom achteraf) en heeft in de wedstrijden dat hij speelde wel wat laten zien maar niet zoals bij SC Heereveen. (moet nog komen zeker?)
Na de afgang bij SC Heereveen gaf van basten het elftal volledig de schuld.
Sinds wanneer is een elftal wat je als trainer neerzet volledig schuldig aan de nederlaag?
Marco had toch het elftal gekozen??????????????????????
Hij durft niet eens de hand in eigen boezem te steken...

Maargoed we zullen zien tegen groningen.

O god. Einstein zal is voorspellen. Joh, tuurlijk wordt Oranje geen kampioen. Dat gevoel is nog altijd beter te omschrijven als 'hopen' ipv wijsheid. Al zal het er vast ooit wel weer is van komen. Nederland wordt al jaren overschat, ondanks de vele goede spelers die er rondlopen simpelweg omdat de mensen de andere 15 of 31 deelnemende landen nogal is vergeten.

Verdedigend kan het inderdaad beter, maar al met al staat het redelijk. Ben het met je eens dat Emanuelson niet geschikt is als back, maar je hebt er wel een prima middenvelder aan. Uiteraard kan Verthongen daar spelen, maar die vind ik persoonlijk nog 2 klasses beter op het middenveld en Vermealen ben ik ook geen fan van, dus noem me de alternatieven maar voor op links. Geloof mij nou maar dat v.Basten ook echt niet tevreden is over de invulling daarvan.

Verder zijn zoveel teams nog zoekende. Een voorbereiding geeft je de kans om wat automatismen proberen in te slijpen en een beetje aan elkaar te wennen, maar ook niet meer dan dat. Een groeiproces gaat veel langere tijd overheen. Kijk bv. naar je eigen club. Denk je nou bv. echt dat die zo slecht blijven draaien? Al is het daar vooral een vertrouwenskwestie en pech, heel veel pech. (Hoop dat ze snel beter gaan draaien).

ps: Sulejmani was hij en is hij enorm gecharmeerd van. Pranjic had hij daarintegen ook graag gehaald en zeg nou zelf.. wie niet? Topspeler toch.

ps2: Klopt, v.Basten had het inderdaad neergezet in Friesland, maar verder heb je daar alleen maar ongelijk in en hij vooral gelijk. Waar was de bezieling, de beleving, de echte wil en noem het maar op. Heb jij het gezien? Ik en velen met mij niet. Daar kun je nog zo op hameren als trainer. Als je groep het laat afweten sta je simpelweg machteloos. Precies hoe Ajax toen oogde.

En tot slot: Ajax wordt wel kampioen. Dat durf ik hier wel te roepen. Seizoen is nog lang.
Datum: Thursday 20 November 2008 om 08:40:25  

FRYugo
psv doet het niet best de laatste tijd.
Feyenoord heeft gelukkig de stijgende Lijn.
Datum: Thursday 20 November 2008 om 11:29:05  

_Vinny
en ajax word makkelijk kampioen!
niet te verdedigen een aanval met suarez en sulejmani!!
en dan is huntelaar er nie eens bij en aissati hoe dan
Datum: Thursday 20 November 2008 om 16:48:30  

Dida01
_Vinny schreef:

En daar gaan we weer. :-O

Ik verwacht ook dat we eindelijk weer eens kampioen worden, maar gemakkelijk wordt het in ieder geval zeker niet. Ook PSV heb ik nog lang niet afgeschreven.
Datum: Thursday 20 November 2008 om 17:44:37  

_Vinny
word wel makkelijk na de winterstop gaan ze egt weinig puntjes verspelen
mark my words:)

als ajax op volle oorlogsterkte is dan wil ik wel ff zien wat de andere er tegen in te brengen hebben
Datum: Thursday 20 November 2008 om 19:23:45  

Dida01
Daarin schuilt juist het grootste gevaar. Blessures en schorsingen liggen altijd op de loer en een mooie 4-1 overwinning op PSV staat niet garant of symbool voor een goed seizoen voor Ajax. Wel begin ik langzamerhand steeds meer vertrouwen te krijgen in heel de club. Voor het eerst sinds jaren wel te verstaan, maar dan heb ik het meer over de langere termijn en niet per definitie gelijk dit seizoen.

ps: Hoop uiteraard dat je wel gelijk krijgt. Ben zelf alleen te vaak op mijn bek gegaan met zulke woorden.
Datum: Thursday 20 November 2008 om 21:06:04  

FRYugo
_Vinny schreef:

ajax makkelijk kampioen??
serieus kerel, snap jij hoe voetbal werkt??
Niets is makkelijk in het voetbal.
Je weet pas na de competitie wie dr kampioen is.
Het kan alle kanten op... ajax kan (zoals tegen PSV spelen of zoals tegen FC Volendam) winnen of verliezen.
Datum: Thursday 20 November 2008 om 21:06:48  

-Matteo-
Oowh wat was dat toch een mooie wedstrijd ajax-psv hahahaa! heerlijk gwoon! jammer dat Huntelaar niet bij was...
Datum: Thursday 20 November 2008 om 21:07:14  

Gepost:
Jongens, allemaal stil.

FC Lienden, we pakken iedereen!

-Matteo- schreef:
Oowh wat was dat toch een mooie wedstrijd ajax-psv hahahaa! heerlijk gwoon! jammer dat Huntelaar niet bij was...

Vond het wel zielig voor m'n homie Pieters hoor
Datum: Thursday 20 November 2008 om 22:57:49  

-Matteo-
haha, die man moet nog veel leren en ik vind m niet eens geschikt als rechtsback haha

Die actie van Lazovic was egt erg hahaha