Datum: Wednesday 18 August 2010 om 16:34:04  

Recovery
Gepost: 1135
Blegghhhhhhh. Twente heeft ook een slechte start.
Had wel meer potentie van ze verwacht. Desondanks blijf ik er bij dat Twente in de top 3 eindigt.
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Wednesday 1 September 2010 om 11:40:05  

*Renee
Gepost: 14899
Recovery schreef:
Blegghhhhhhh. Twente heeft ook een slechte start.
Had wel meer potentie van ze verwacht. Desondanks blijf ik er bij dat Twente in de top 3 eindigt.

Twente begint al wat meer een team te worden!
Het gaat wel goed komen met deze groep

Juf Renee
Datum: Saturday 18 September 2010 om 21:32:49  

TerrorNoise
Gepost: 16
maar die schaal is voor ons
Datum: Sunday 19 September 2010 om 12:04:53  

FR1975
Gepost: 26
Twente komt er wel.
Ik denk dat de top3 in de winterstop PSV, Ajax en FC Twente is.

AZ zal dit seizoen onder Verbeek buiten de top 10 vallen.

Feyenoord zal als het meezit wél binnen de top10 eindigen maar dan buiten europees denk ik.

No BuLLsHiT
Datum: Thursday 21 October 2010 om 08:15:49  

FR1975
TerrorNoise schreef:
maar die schaal is voor ons

Gefefeliciteerd

No BuLLsHiT
Datum: Sunday 24 October 2010 om 16:37:50  

Perfection.
Gepost: 7113
Je zou maar met 10-0 verliezen.
Datum: Sunday 24 October 2010 om 21:02:43  

*Renee
Idd

Ene kant supermooi..Aan de andere kant pffff jammer dat 't PSV was..

Juf Renee
Datum: Monday 25 October 2010 om 11:09:47  

Jamie-
Gepost: 2536
Perfection. schreef:
Je zou maar met 10-0 verliezen.

In de 10e speelronde In de 10e maand van 2010 Wordt Feyenoord met 10-0 En 10 spelers verslagen Teruggestuurd naar 010

Zal het misschien voorbestemd zijn geweest?
Datum: Monday 25 October 2010 om 18:05:23  

FR1975
Jamie- schreef:

In de 10e speelronde In de 10e maand van 2010 Wordt Feyenoord met 10-0 En 10 spelers verslagen Teruggestuurd naar 010

Zal het misschien voorbestemd zijn geweest?

Zelf kan je het niet verzinnen he? ;)

En overigens, die 10-0 van PSV (geeft aan dat PSV het beste en mooiste voetbal speelt van Nederland) is niet nieuw... PSV heeft al eens met 10-0 van FC Volendam en Go Ahead Eaggles gewonnen.

Dat dit juist feyenoord is... en dat het zo breed in de pers word uitgemeten vind ik overdreven.
(De uitzending van Studio Sport was het best bekeken programma van de avond met de meeste kijkers...)
Wanneer VVV Venlo - Heracles Almelo 1-14 zou worden zou de pers lang niet zoveel schrijven als nu over feyenoord.

Zelfs PSV spelers vonden het vervelend voor feyenoord dat ze zo dik verloren hadden.

Maarja.. veel ajax fans lachen maar... aangezien ze zelf over 5 jaar met hetzelfde probleem zitten als feyenoord... en dan lachen de feyenoorders weer!

No BuLLsHiT
Datum: Monday 25 October 2010 om 19:23:40  

*Renee
FR1975 schreef:

En overigens, die 10-0 van PSV (geeft aan dat PSV het beste en mooiste voetbal speelt van Nederland) is niet nieuw... PSV heeft al eens met 10-0 van FC Volendam en Go Ahead Eaggles gewonnen.

Dat dit juist feyenoord is... en dat het zo breed in de pers word uitgemeten vind ik overdreven.
(De uitzending van Studio Sport was het best bekeken programma van de avond met de meeste kijkers...)
Wanneer VVV Venlo - Heracles Almelo 1-14 zou worden zou de pers lang niet zoveel schrijven als nu over feyenoord.

Zelfs PSV spelers vonden het vervelend voor feyenoord dat ze zo dik verloren hadden.

Maarja.. veel ajax fans lachen maar... aangezien ze zelf over 5 jaar met hetzelfde probleem zitten als feyenoord... en dan lachen de feyenoorders weer!

Goed gekeken naar Studio voetbal?
En precies nageschreven wat hun daar hebben verteld?

Idd, het grote doelpuntensaldo is niet nieuw. Maar come on. Het is wel een zeer groot verschil of het nu tegen Feyenoord is of tegen Go Ahead eagels of Volendam.
Supporters zien toch liever dat hun club er 10 inschiet tegen een grote club.

En dat Feyenoord zo breed in de pers word uitgemeten is vrij normaal. Feyenoord is een grote club.
Feyenoord word ALTIJD breed uitgemeten in de pers. Niet alleen in deze situatie maar altijd al.

Je voorbeeld overigens over VVV- Heracles. Goh wat apart of niet? Dat zijn ook geen clubs die normaal groot worden uitgemeten in de media. Mensen interesseren zich daar niet in en dat zal ook nooit gaan gebeuren. Waarom zou het dan wel zo zijn?? En ach wie zegt dat dat ook niet zou gaan gebeuren??

Elke club krijgt de media over zich heen. Maar vooral De grotere clubs zoals ajax/Psv/AZ/Feyenoord.
Dat is al jaren! en dat zal nooit anders gaan worden.
Je moet nu niet gaan zeiken hierover!

En PSV vond het zonde voor Feyenoord? Heb er weinig van gemerkt
Ze vlogen er allemaal wel erg makkelijk in
Oh en niet alleen ''Ajax supporters'' lachen om Feyenoord. Heel Nederland lacht om Feyenoord.
Hebben ze het zelf naar gemaakt.

Anyway, Ik vind dat de afgelopen tijd best mooie wedstrijden tussen zaten!
PSV speelt erg mooi voetbal! Kan er echt van genieten.
Stiekem hoop ik dat ze komende tijd een aantal wedstrijden verliezen:P
Zou goed zijn voor Twente! Maar ach moge de beste winnen!

Juf Renee
Datum: Monday 25 October 2010 om 19:25:36  

Jamie-
FR1975 schreef:

Heb ik het daar over dan?
Maar fantastisch weetje toch?

En met 10-0 winnen van 'het grote' Feyenoord is echt wel iets dan met 10-0 winnen van Volendam of GAE, zelfs voor PSV. En ja idd, PSV laat dit seizoen het mooiste voetbal zien, daar heb je gelijk in, ze hebben hier veel betere spelers voor dan Ajax of Twente.

Dat het zo groot in het nieuws komt zal ook wel weer liggen omdat Feyenoord tot de tot 3 van Nederland heeft gehoord en nu niet eens in de middenmoot mee kan draaien (en ja, dat dat Studio Sport het best bekeken programma was heb ik ook gelezen).

Over het gevalletje Venlo - Heracles zou inderdaad niet zoveel commotie om ontstaan, maar denk ook niet dat het er ver van af zou staan, vooral omdat Heracles dan natuurlijk wel de grootste overwinning zou boeken in de clubhistorie.

Weet je trouwens nog wat Reis gezegd heeft? Ikke wel namelijk. "We gingen voor de tien." Dus hoezo vinden ze het zielig??

En ach... over een paar jaar kan Feyenoord inderdaad weer lachen als ze kampioen zijn geworden van de Jupiler League
Datum: Monday 25 October 2010 om 20:48:36  

FR1975
Jamie- schreef:

Weet je trouwens nog wat Reis gezegd heeft? Ikke wel namelijk. "We gingen voor de tien." Dus hoezo vinden ze het zielig??

En ach... over een paar jaar kan Feyenoord inderdaad weer lachen als ze kampioen zijn geworden van de Jupiler League

Reis is bekend dattie op te diep in het glaasje kijkt of stoned is... dus van hem kan ik geen serieuse reactie verwachten.

Dat veel fans er nu vanuit gaan dat ze 1ste divisie gaan spelen zie ik niet gebeuren.
Dit kan namelijk ook Ajax, AZ, FC twente of welke club dan ook overkomen.
Ik liep vandaag gewoon met een feyenoord sjaal om op me werk... Was ik gek? Neen... want ik kreeg door enkele collega's te horen dat ze wel respect voor me hadden.
En waarom? Omdat ik na een enorme nederlaag me club blijf steunen en laat zien dat ik feyenoorder ben.

No BuLLsHiT
Datum: Monday 25 October 2010 om 23:28:52  

Perfection.
Gepost: 7113
Oke ik geef toe, het was een leuke wedstrijd om te zien heb genoten!
Ik gunde het ook weer geen 10-0 nederlaag.
Betere tijden gaan idd komen, in de jupiler league.

Voel hem nu al hangen als ze woensdag verliezen van vvv venlo.
Datum: Tuesday 26 October 2010 om 07:18:09  

Jamie-
FR1975 schreef:

Reis is bekend dattie op te diep in het glaasje kijkt of stoned is... dus van hem kan ik geen serieuse reactie verwachten.

Dat veel fans er nu vanuit gaan dat ze 1ste divisie gaan spelen zie ik niet gebeuren.
Dit kan namelijk ook Ajax, AZ, FC twente of welke club dan ook overkomen.
Ik liep vandaag gewoon met een feyenoord sjaal om op me werk... Was ik gek? Neen... want ik kreeg door enkele collega's te horen dat ze wel respect voor me hadden.
En waarom? Omdat ik na een enorme nederlaag me club blijf steunen en laat zien dat ik feyenoorder ben.

Dan speelt hij wel goed hè voor een dronken zuiplap die volgens jou ook nog stoned is?
Als ze zo door gaan gebeurt het wel. Dit zou een GROTE schande zijn voor het Nederlandse voetbal, vooral omdat Feyenoord ooit tot de grote drie behoort heeft.

Je zult mij trouwens ook nooit horen zeggen dat je gek bent als je je club door dik en dun blijft steunen (dat lijkt mij eigenlijk niet meer dan logisch ).