Datum: Sunday 30 September 2007 om 00:16:48  

Petwa
Gepost: -206
AFCAcbs schreef:
Kozakken boys uit altijd lastig idd, vorig jaar won psv er ook maar net en moeilijk (0-2).
Ik verwacht dat het weinig met de komende wedstrijden te maken heeft.

RKC won er makkelijk, dus ik neem aan dat ze gewoon éxtra hun best doen als Ajax/PSV er komt.
Denk inderdaad ook dat het niks zegt over de volgende wedstrijden.
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Sunday 30 September 2007 om 00:28:01  

AFCAcbs
Gepost: 1041
WhiteLies schreef:

RKC won er makkelijk, dus ik neem aan dat ze gewoon éxtra hun best doen als Ajax/PSV er komt.
Denk inderdaad ook dat het niks zegt over de volgende wedstrijden.

Ja precies, dat is natuurlijk een droom van die jonges om tegen zulke clubs te spelen.
En ja onze blesurebank is nou niet bepaald klein... maar toch zelfs met een b selectie moet je daar makkelijk van winnen. Mja zulke wedstrijden zitten er ook helaas bij.
Datum: Sunday 30 September 2007 om 00:40:45  

-YuGo-
Gepost: 1014
AFCAcbs schreef:

Ja precies, dat is natuurlijk een droom van die jonges om tegen zulke clubs te spelen.
En ja onze blesurebank is nou niet bepaald klein... maar toch zelfs met een b selectie moet je daar makkelijk van winnen. Mja zulke wedstrijden zitten er ook helaas bij.

Dat word wat tegen vvv-venlo.
Ik zou niet raar opkijken als ajax maar met 1-0 wint.
Of dat ajax nipt verliest.
Datum: Sunday 30 September 2007 om 00:42:29  

-YuGo-
Feyenoord - Heereveen: 2-0 (had ik ook wel verwacht)
NAC Breda - PSV : 1-1 (dat dan weer niet maar goed werk van NAC!)
Datum: Sunday 30 September 2007 om 16:39:35  

-YuGo-
Gefeliciteerd Ajax.
Moet wel zeggen, de overwinning is door indivuele klasse bepaalt.

De enorme waslijst aan blessures gold ook zondag tegen VVV als geldig excuus voor het soms niet vloeiende aanvalspel van Ajax. Er is geen club in Nederland die niet in de problemen komt wanneer spelers van het kaliber Jaap Stam, Thomas Vermaelen, Edgar Davids, Leonardo en Kennedy Bakircioglu wegens blessures ontbreken.

Ajax wordt niet alleen geplaagd door blessures. De club acteert ook nog steeds zonder creatieve middenvelder. De technische leiding kan pas in de winterstop, wanneer de transfermarkt weer opengaat, het vertrek van Wesley Sneijder gedeeltelijk compenseren. Met al die ongemakken voor ogen mag Ajax op dit moment bepaald niet mopperen dat het zich koploper van de eredivisie mag noemen. ,,Wat gebeurt er wel niet als we een volledige selectie hebben'', constateerde Ten Cate dit seizoen al veelvuldig.

En Ten Cate JANK GVD NIET EENS OVER WESLEY!
Serieus he.. die gast blijft erover door drammen.
We weten het nu wel!
Datum: Sunday 30 September 2007 om 16:49:36  

AFCAcbs
6-1, ja dat is iets meer als 1-0 he... Niet een geweldige wedstrijd, maar ze hebben wel gedaan wat er werd er verwacht werd van ajax... Een dikke overwinning 8-) En zoals ik zei die wedstrijd tegen de kozakken boys heeft weinig tot niks met de komende wedstrijden te maken. En zo staan de joden weer een hele week op de plek waar we thuis horen (cool)
Datum: Sunday 30 September 2007 om 17:07:46  

-YuGo-
Trouwens Van Gaal. Goed bezig :-p
Datum: Sunday 30 September 2007 om 17:17:12  

-YuGo-
AFCAcbs schreef:
6-1, ja dat is iets meer als 1-0 he... Niet een geweldige wedstrijd, maar ze hebben wel gedaan wat er werd er verwacht werd van ajax... Een dikke overwinning 8-) En zoals ik zei die wedstrijd tegen de kozakken boys heeft weinig tot niks met de komende wedstrijden te maken. En zo staan de joden weer een hele week op de plek waar we thuis horen (cool)

Ja, ze hebben gewonnen met 6-1.
Maar je kan niet zeggen dat ze overweldigend gespeeld hebben.
Ze hadden de 1ste paar minuten moeite met het spel van VVV-Venlo.

Elke keer bewijs je weer dat je niet naar de hele wedstreid kijkt en alleen naar de punten.
Datum: Sunday 30 September 2007 om 17:21:46  

!!!KIMBERLEY*
Gepost: 49
Heracles Almelo 2-1 AZ
prachtig.. AZ zat er echt hélemaal doorheen..
die hebben een flinke preek gehad in de rust.. kwamen allemaal met koppie omlaag t veld op.. en uit frustratie maar trappen..
2e helft vond ik AZ wel uiterst onsportief voetbal spelen!
laatste paar minuten zat zo'n 3 kwart van de reservebank van AZ met een wit zakdoekje.. prachtig gezicht was dat

heerlijke overwinning voor heracles, nadat ze nét iets geluk te kort kwamen tegen PSV en ajax.

en we zwaaien met zn allen naar van Gaal
Datum: Sunday 30 September 2007 om 18:29:59  

AFCAcbs
-YuGo- schreef:

Ja, ze hebben gewonnen met 6-1.
Maar je kan niet zeggen dat ze overweldigend gespeeld hebben.
Ze hadden de 1ste paar minuten moeite met het spel van VVV-Venlo.

Elke keer bewijs je weer dat je niet naar de hele wedstreid kijkt en alleen naar de punten.

Wat lul je nou man, ik zei toch dat het een matige wedstrijd was? Maar ze hebben gedaan wat van ze verwacht werd, een duidelijke overwinning. En daarmee het doelsaldo lekker opkrikken. Dat was wat er zo'n beetje stond. Op naar donderdag en hopen op een goede afloop (clown)
Datum: Sunday 30 September 2007 om 20:32:33  

-JUSTTAMMiE
Gepost: 796
AFCAcbs schreef:

Mee eens.
Was niet echt een leuke spannende wedstrijd.
Maar toch wel mooi die overwinning, en voor even en hopelijk voor langere tijd de koploper.

Leer van gisteren, droom van morgen en leef vandaag!
Datum: Monday 1 October 2007 om 00:37:32  

Croket
Gepost: 35
2-4 gewonnen
schitterende goal van swerts
Datum: Monday 1 October 2007 om 10:01:42  

ChiefRocka
Gepost: 3253
-YuGo- schreef:
Gefeliciteerd Ajax.
Moet wel zeggen, de overwinning is door indivuele klasse bepaalt.

De enorme waslijst aan blessures gold ook zondag tegen VVV als geldig excuus voor het soms niet vloeiende aanvalspel van Ajax. Er is geen club in Nederland die niet in de problemen komt wanneer spelers van het kaliber Jaap Stam, Thomas Vermaelen, Edgar Davids, Leonardo en Kennedy Bakircioglu wegens blessures ontbreken.

Ajax wordt niet alleen geplaagd door blessures. De club acteert ook nog steeds zonder creatieve middenvelder. De technische leiding kan pas in de winterstop, wanneer de transfermarkt weer opengaat, het vertrek van Wesley Sneijder gedeeltelijk compenseren. Met al die ongemakken voor ogen mag Ajax op dit moment bepaald niet mopperen dat het zich koploper van de eredivisie mag noemen. ,,Wat gebeurt er wel niet als we een volledige selectie hebben'', constateerde Ten Cate dit seizoen al veelvuldig.

En Ten Cate JANK GVD NIET EENS OVER WESLEY!
Serieus he.. die gast blijft erover door drammen.
We weten het nu wel!

Vind je het egt zo vreemd dat men daar in Amsterdam regelmatig op trug komt? Aan het hele spel van Ajax is te zien dat dat het grootste probleem is momenteel. Ik heb alle begrip voor Ten Cate z'n standpunt. Als ik in zijn schoenen stond zou ik me er ook aan ergeren dat de technische staf niet op tijd een vervanger heeft weten te regelen.

Wees realistisch, eis het onmogelijke...
Datum: Monday 1 October 2007 om 14:50:58  

-YuGo-
ChiefRocka schreef:

Vind je het egt zo vreemd dat men daar in Amsterdam regelmatig op trug komt? Aan het hele spel van Ajax is te zien dat dat het grootste probleem is momenteel. Ik heb alle begrip voor Ten Cate z'n standpunt. Als ik in zijn schoenen stond zou ik me er ook aan ergeren dat de technische staf niet op tijd een vervanger heeft weten te regelen.

Nee vreemd vind ik het niet.
Maar moeten we nu elke week hetzelfde verhaal horen omdat andere mensen hun werk niet goed gedaan hebben?
Datum: Monday 1 October 2007 om 15:37:34  

*Renee
Gepost: 14899
Damn Twente staat hoog..
Maar van mij mogen ze best een aantal plaatjes zakken!
Damn het gaat echt niet goed
Misschien dat ze dan doorkrijgen dat het op deze manier niet doorkan!

Mooie actie van Heracles overigens tegen AZ. Echt geweldig 8-)

Juf Renee
Datum: Monday 1 October 2007 om 16:31:13  

Lastpost
Gepost: 1656
*Renee schreef:
Damn Twente staat hoog..
Maar van mij mogen ze best een aantal plaatjes zakken!
Damn het gaat echt niet goed
Misschien dat ze dan doorkrijgen dat het op deze manier niet doorkan!

Mooie actie van Heracles overigens tegen AZ. Echt geweldig 8-)

Je doelt dus gewoon op het belabberde spel van FC Twente ga ik vanuit?
Eruit in de beker, gelijk tegen De Graafschap, Psv en Utrecht en winst op NEC, Willem II en Excelsior ... geen toprijtje in ieder geval.
Datum: Monday 1 October 2007 om 23:58:42  

ChiefRocka
-YuGo- schreef:

Nee vreemd vind ik het niet.
Maar moeten we nu elke week hetzelfde verhaal horen omdat andere mensen hun werk niet goed gedaan hebben?

Ik snap dat het vervelend word. Maar probeer je eens voor te stellen hoe het voor Ten Cate, de spelers en de suporters moet zijn. Elke week valt het gebrek aan een goede aanvallende middenvelder op. Komt er dan ook nog eens kritiek na een aantal matige resultaten, dan word zoiets al snel weer naar voren geschoven. Het is strontvervelend en saai, maar wel het hele verhaal van Ajax op dit moment.

Datum: Tuesday 2 October 2007 om 08:00:37  

-YuGo-
ChiefRocka schreef:

Ik snap dat het vervelend word. Maar probeer je eens voor te stellen hoe het voor Ten Cate, de spelers en de suporters moet zijn. Elke week valt het gebrek aan een goede aanvallende middenvelder op. Komt er dan ook nog eens kritiek na een aantal matige resultaten, dan word zoiets al snel weer naar voren geschoven. Het is strontvervelend en saai, maar wel het hele verhaal van Ajax op dit moment.

Mja, dan moet Ten Cate een casetterecorder neerzetten zodat hij elke keer hetzelfde kan afspelen?

Iedereen weet waar het aan schort bij ajax.
Datum: Tuesday 2 October 2007 om 08:02:05  

-YuGo-
Lastpost schreef:

Je doelt dus gewoon op het belabberde spel van FC Twente ga ik vanuit?
Eruit in de beker, gelijk tegen De Graafschap, Psv en Utrecht en winst op NEC, Willem II en Excelsior ... geen toprijtje in ieder geval.

Twente komt er wel denk ik.
Datum: Tuesday 2 October 2007 om 10:40:26  

ChiefRocka
-YuGo- schreef:

Mja, dan moet Ten Cate een casetterecorder neerzetten zodat hij elke keer hetzelfde kan afspelen?

Iedereen weet waar het aan schort bij ajax.

Klopt iedereen, behalve de nederlandse journalisten blijkbaar. Maar daar kan Ten Cate helaas ook weinig aan doen.

Datum: Friday 5 October 2007 om 00:14:13  

-YuGo-
Sparta - Ajax aanstaande zondag.
Ik gok een copy van vorig seizoen 3-0

Feyenoord - Heereveen 2-0
Datum: Friday 5 October 2007 om 23:30:28  

poeh_hee
Gepost: 784
As Zondag trouwens een boycot van Koebrugge (cateringservice) in de Kuip. De dure slappe koude patat wordt geboycot en het slootwaterbier van 3 euro.

Ach als het eens goed gaat met de ploeg moet je toch ergens over kunnen zeiken. Al hebben ze wel een punt.
Datum: Saturday 6 October 2007 om 22:24:45  

AFCAcbs
Nu maar zien hoe ajax dat morge gaat doen bij sparta, zal nog behoorlijk lastig worden met de nieuwe teleurstelling...
Datum: Saturday 6 October 2007 om 23:57:52  

Dukey86
Gepost: 113
Sparta uit, altijd lastig
ik denk 1-0 voor sparta
of een gelijkspelletje
Datum: Sunday 7 October 2007 om 13:42:32  

-YuGo-
Eindstand: