Datum: Monday 22 October 2007 om 17:31:07  

ChiefRocka
Gepost: 3253
-Matteo- schreef:
ALVES volgend jaar naar een topclub!!! naar AZ gaat ie niet, tenminste ik hoop niet dat hij dat doet anders is ie egt dom..

Tegen de tijd dat de winterstop aanbreekt is Alves z'n marktwaarde waarschijlijk opnieuw zo ver gestegen dat hij voor Az dan al helemaal onbetaalbaar is. Die jongen vertrekt waarschijnlijk naar Italie of Spanje.

Wees realistisch, eis het onmogelijke...
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Monday 22 October 2007 om 17:33:08  

Anon
Gepost: 2711
Mystic schreef:

Wel pikant dat het uitgerekend Alves is die scoort.

Ook andermaal bewijst hij zijn belang voor Heerenveen, waar zelfs de supporters hem -hypocriet als ze zijn- weer omarmen.

Ach goed als je zag hoe hij die steek pass gaf en niet egoïstisch die ruimte inrende laat maar weer zien uit wat hout hij is gesneden. ;)

United by one. Divided by zero.
Datum: Tuesday 23 October 2007 om 11:09:03  

poeh_hee
Gepost: 784
Feyenoord - ajax in 4 min uitverkocht.

gvd, ik was de 3e in de rij. degene voor me was zo lang bezig met beschikbare plekken uit te zoeken dat ie bij mij uitverkocht was.

Dan maar op de planetvoetbal site kijken...
Datum: Tuesday 23 October 2007 om 14:16:14  

El-james
Gepost: 1195
poeh_hee schreef:
Feyenoord - ajax in 4 min uitverkocht.

gvd, ik was de 3e in de rij. degene voor me was zo lang bezig met beschikbare plekken uit te zoeken dat ie bij mij uitverkocht was.

Dan maar op de planetvoetbal site kijken...

is kut voor je...kon soieso niet...geen supporterskaart tot me beschikking helaas
Datum: Wednesday 24 October 2007 om 17:29:33  

Lastpost
Gepost: 1656
Haha ben niet in de rij gaan staan, door omstandigheden geen actieve seizoenskaart, maar wel 10 kaarten ter beschikking.
Handig die connecties.
Datum: Wednesday 24 October 2007 om 20:30:39  

--mrshorty--
Gepost: 66
Maar Feyenoord wint toch van Ajax
Datum: Thursday 25 October 2007 om 22:25:56  

Lachende_Derde
Gepost: 1259
poeh_hee schreef:

Daar hoor je de "harde kern" niet over omdat je daar waarschijnlijk niet tussenloopt. De meeste vinden het idd geen probleem omdat De Cler altijd Feyenoorder is geweest en zijn familie al jaren een seizoenskaart heeft.
ajax was een carriére stap, maar had niet zijn voorkeur.

Doe ik ook niet, net alsof dat me boeit. Ik vroeg t me alleen af hoe dat met de cler zat, en nu heb ik mn antwoord, dus danku danku
Datum: Monday 5 November 2007 om 23:33:34  

poeh_hee
Gepost: 784
--mrshorty-- schreef:
Maar Feyenoord wint toch van Ajax

Hoop dat je gelijk hebt

De nummer 1 tegen de nummer 2, en ook nog eens de klassieker der klassiekers.

Heb er echt zin an.
Datum: Tuesday 6 November 2007 om 01:52:17  

ChiefRocka
Eindelijk weer eens een klassieker die egt ergens om gaat. Deze wedstrijd heeft alles in zich om vooraf een mooi voetbal gevecht te verwachten.

Datum: Tuesday 6 November 2007 om 07:42:23  

Croket
Gepost: 35
hoop dat feyenoord wint
Datum: Tuesday 6 November 2007 om 13:05:28  

--mrshorty--
Gepost: 66
aaahw, zin in zondag ,
supersunday ofzo heet dat he ?
Datum: Tuesday 6 November 2007 om 13:08:00  

Anon
Wij gaan aan het einde play off degradatie spelen tegen RKC. Weet ik nu al.

Datum: Tuesday 6 November 2007 om 14:42:14  

ChiefRocka
Evo_Attack schreef:

Ben bang voor je dat je wel eens gelijk zou kunnen krijgen. Egt verrasend zou het in iedergeval niet zijn, zeker niet gezien de o zo slimme transfer keuzes van jullie bestuur.

Datum: Tuesday 6 November 2007 om 14:48:50  

Anon
ChiefRocka schreef:

Ben bang voor je dat je wel eens gelijk zou kunnen krijgen. Egt verrasend zou het in iedergeval niet zijn, zeker niet gezien de o zo slimme transfer keuzes van jullie bestuur.

Voor 8 millioen een kut seizoen. Leuk dat ze NU 8 mil erbij hebben, maar nu hebben we gewoon een klote seizoen, want we zijn gewoon 2 geniale aanvallers kwijt, en in de wedstrijden daarna merkte we gelijk wel, dat we ze broodnodig hadden.
Maarja, voor 8 mil kun je als Willem II wel veel doen, maar dat doen ze waarschijnlijk niet.

Datum: Tuesday 6 November 2007 om 16:44:28  

-Matteo-
Gepost: 880
Echt lelijk als Willem II degradeerd.. maar VVV en Exelsior gaan degradere let op mn woorden..
Datum: Tuesday 6 November 2007 om 16:51:10  

Petwa
Gepost: -206
Evo_Attack schreef:

En dan gooien wij jullie eruit!
[ Niks persoonlijks Mijkiel. ]

Dat zou ik zelf wel supervet vinden, maar ik denk dat we het dan niet zouden redden.
En misschien worden we wel 'gewoon' kampioen en promoveren we rechtstreeks.
Datum: Tuesday 6 November 2007 om 18:06:55  

ChiefRocka
Evo_Attack schreef:

Voor 8 millioen een kut seizoen. Leuk dat ze NU 8 mil erbij hebben, maar nu hebben we gewoon een klote seizoen, want we zijn gewoon 2 geniale aanvallers kwijt, en in de wedstrijden daarna merkte we gelijk wel, dat we ze broodnodig hadden.
Maarja, voor 8 mil kun je als Willem II wel veel doen, maar dat doen ze waarschijnlijk niet.

Voor 8 miljoen euro kan je inderaad aardig investeren in je elftal. Maar gezien het transferbeleid wat de laaste jaren gevoerd is, kan ik de onrust bij supporters voorstellen. Het valt te hopen dat er in de winterstop enkele goeie spelers bijkomen. Met de huidige selectie word het wel erg zwaar.

Datum: Wednesday 7 November 2007 om 01:05:19  

Croket
Gepost: 35
dag stillem 2
Datum: Wednesday 7 November 2007 om 02:21:43  

Anon
Croket schreef:
dag stillem 2

:-O Wat ben nu stoer zeg, nu heb ik aanzien voor je. KUCH. Niet dus, kun je niet gewoon een normale onderbouwde mening achterlaten? Trouwens was de hooligan uithangen niet verboden hier?

WhiteLies schreef:

En dan gooien wij jullie eruit!
[ Niks persoonlijks Mijkiel. ]

Dat zou ik zelf wel supervet vinden, maar ik denk dat we het dan niet zouden redden.
En misschien worden we wel 'gewoon' kampioen en promoveren we rechtstreeks.

Ja inderdaad, als we play offs spelen zal ik zeker erg vinden, maar ik zal uitkijken naar de wedtrijd als we tegen jullie zouden moeten, met gemengde gevoelens weliswaar maar nog. =)

ChiefRocka schreef:

Voor 8 miljoen euro kan je inderaad aardig investeren in je elftal. Maar gezien het transferbeleid wat de laaste jaren gevoerd is, kan ik de onrust bij supporters voorstellen. Het valt te hopen dat er in de winterstop enkele goeie spelers bijkomen. Met de huidige selectie word het wel erg zwaar.

Ja inderdaad heb je gelijk in, op het moment heb je veel spelers uit de jeugd, of onervaren spelers. Enkeleke lichtpunten zijn op het moment, Ibrahim Kargbo, Kenneth Vermeer, Boutahar, Christiano. En dat is helaas niet genoeg om voor een ploeg degradatie te voorkomen.

Datum: Wednesday 7 November 2007 om 10:25:28  

ChiefRocka
Evo_Attack schreef:

:-O Wat ben nu stoer zeg, nu heb ik aanzien voor je. KUCH. Niet dus, kun je niet gewoon een normale onderbouwde mening achterlaten? Trouwens was de hooligan uithangen niet verboden hier?

Ja inderdaad, als we play offs spelen zal ik zeker erg vinden, maar ik zal uitkijken naar de wedtrijd als we tegen jullie zouden moeten, met gemengde gevoelens weliswaar maar nog. =)

Ja inderdaad heb je gelijk in, op het moment heb je veel spelers uit de jeugd, of onervaren spelers. Enkeleke lichtpunten zijn op het moment, Ibrahim Kargbo, Kenneth Vermeer, Boutahar, Christiano. En dat is helaas niet genoeg om voor een ploeg degradatie te voorkomen.

Kargbo en Boutahar vind ik persoonlijk ook aardige spelers voor zo'n club. Christiano ben ik zelf niet zo gechameerd van. Wel inderdaad goed gehandelt met de huurcontracten van zowel Vermeer als Poepon, al stelt Poepon tot nu toe wel een beetje teleur. Helaas blijft het echter wel bij dat lijstje, de rest van de selectie stelt in mijn ogen zeer weinig voor. Hoop voor je dat er in de winterstop een paar leuke spelers bij komen.

Datum: Wednesday 7 November 2007 om 10:47:45  

ChiefRocka
07 november 2007, 09:27 uur
Ajax ziet af van de Braziliaan Caio. Technisch directeur Martin van Geel was onlangs in Brazilië om de 21-jarige middenvelder van Palmeiras aan het werk te zien. "Hij heeft zeker kwaliteiten, maar ook een aantal eigenschappen die ons hebben doen besluiten niet met hem verder te gaan", aldus Van Geel woensdag in De Telegraaf.

Wat heeft van Geel tog tegen het aankopen van egte versterkingen

Datum: Wednesday 7 November 2007 om 11:00:50  

ChiefRocka
ChiefRocka schreef:
07 november 2007, 09:27 uur
Ajax ziet af van de Braziliaan Caio. Technisch directeur Martin van Geel was onlangs in Brazilië om de 21-jarige middenvelder van Palmeiras aan het werk te zien. "Hij heeft zeker kwaliteiten, maar ook een aantal eigenschappen die ons hebben doen besluiten niet met hem verder te gaan", aldus Van Geel woensdag in De Telegraaf.

Wat heeft van Geel tog tegen het aankopen van egte versterkingen, eerst Renato al en nu ook Caio.

Datum: Wednesday 7 November 2007 om 13:39:00  

Anon
ChiefRocka schreef:

Kargbo en Boutahar vind ik persoonlijk ook aardige spelers voor zo'n club. Christiano ben ik zelf niet zo gechameerd van. Wel inderdaad goed gehandelt met de huurcontracten van zowel Vermeer als Poepon, al stelt Poepon tot nu toe wel een beetje teleur. Helaas blijft het echter wel bij dat lijstje, de rest van de selectie stelt in mijn ogen zeer weinig voor. Hoop voor je dat er in de winterstop een paar leuke spelers bij komen.

Ja dat hoop ik ook, inderdaad wat je zegt poepon stelt mij en Willem II heel erg teleur, van gemiste penalty's tot bijna open doel kansen die hij mist. Vermeer ben ik zelf weer heel positief over, trouwens Thomas Baelum en Frank van der Struyk beginnen ook steeds beter te spelen, Dat ze van het geld maar een goed aanvallertje kopen, als kan ik zo niet 1,2,3 bedenken wie ze op het oog zouden kunnen hebben. Als ze maar nu niet weer iemand kopen met bedoeling als latere doorverkoop, zoals ze dat bij El Hamdaoui hadden.

Datum: Wednesday 7 November 2007 om 18:16:11  

ChiefRocka
Evo_Attack schreef:

Ja dat hoop ik ook, inderdaad wat je zegt poepon stelt mij en Willem II heel erg teleur, van gemiste penalty's tot bijna open doel kansen die hij mist. Vermeer ben ik zelf weer heel positief over, trouwens Thomas Baelum en Frank van der Struyk beginnen ook steeds beter te spelen, Dat ze van het geld maar een goed aanvallertje kopen, als kan ik zo niet 1,2,3 bedenken wie ze op het oog zouden kunnen hebben. Als ze maar nu niet weer iemand kopen met bedoeling als latere doorverkoop, zoals ze dat bij El Hamdaoui hadden.

Poepon stelt inderdaad aardig teleur. In de jeugd bij Ajax speelde hij haast elke wedstrijd geweldig, maar blijkbaar heeft hij tog teveel problemen met het wennen aan het eredivisie niveau. Mogelijk dat dit gedurende dit seizoen nog verandert, maar daar hebben willem II supporters op dit moment niks aan natuurlijk. Het is zonde want het blijft een talent, ben alleen bang dat hij niet goed om kan met de druk die momenteel bij je clubje speelt. Vermeer kan je inderdaad zeer tevreden over zijn, ondanks dat hij wel een aantal beslissende fouten gemaakt heeft tot nu toe. Voor zo'n jonge onervaren doelman is het natuurlijk lastig, zeker met de huidige defensie voor hem. Kenneth zal gedurende het seizoen waarschijnlijk alleen maar groeien, en verwacht dan ook steeds betere prestaties van hem.

Datum: Wednesday 7 November 2007 om 18:21:19  

_Vinny
Gepost: 1379
willem 2 moet altyd spelers kopen voor de doorverkoop!
doet ajax ook dat heb je als nederlandse club niks tegen te doen!!