Datum: Sunday 13 January 2008 om 12:31:33  

Godin
Gepost: 14183
Tussen de top 50 posters van het forum, staan heel veel geblokkeerde/verwijderde profielen. Alleen in de top 10 staan al 3 profielen die niet meer bestaan.

Is het niet een idee om alle geblokkeerde/verwijderde profielen uit die lijst te gooien?

Ik ben gewoon lief.
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Sunday 13 January 2008 om 12:37:42  

o0_Angell_0o
Gepost: 130
ja das wel een slim idee kunnen ze dat niet doen ??
Datum: Sunday 13 January 2008 om 12:39:05  

Michel..
Gepost: 873
sowieso zijn er ontzettend veel profielen op deze site die het niet meer doen dus die kennen ook wel weg dan!

Maja aan de andere kant dr staat nu nog dat er ruim 200.000 leden zijn!
en dat terwijl er zo'n 5 a 600 maar perdag online zijn!
kan me dus voorstellen dat ze dit niet doen om de aantal leden van 200.000 te blijven hanteren!

Bastard!!
Datum: Sunday 13 January 2008 om 12:42:38  

-veritas-
Gepost: 393
Als verwijderde mensen nogsteeds meer post hebben dan de mensen die nu on-line zijn, dan behoren ze nogsteeds in de top. een overleden sporter houd immers ook zijn (wereld)recors op zijn naam.

Ik ben het overigens wel met MindController eens... maar elke site laat non-active profielen staan om zo 'de grootste' te worden
Datum: Sunday 13 January 2008 om 13:34:15  

Biercore
Gepost: 1934
nee
want nu kennen ze zerggen dat ze een X aantal profielen hebben
is goed voor den pr

You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death,
Datum: Sunday 13 January 2008 om 13:36:59  

Ohjawel
Gepost: 934
Is het ook niet een beetje raar dat de nummer 1 van de 'hunks' een meisje is? (met GIGA haar)
Datum: Sunday 13 January 2008 om 13:44:57  

Biercore
Gepost: 1934
Ohjawel schreef:
Is het ook niet een beetje raar dat de nummer 1 van de 'hunks' een meisje is? (met GIGA haar)

die Queen_Christina hahaha wat een bos haar de tiring

You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death,
Datum: Sunday 13 January 2008 om 13:49:35  

Jill
Gepost: -165
hoe vaak heb ik dit al voorgesteld?

A shot at love with Jillla tequila
Datum: Sunday 13 January 2008 om 13:56:53  

Stef89
Gepost: 699
who gives a **** about de top 50 posters, alleen mensen die t voor de posts doen zou dit opvallen
Datum: Sunday 13 January 2008 om 14:05:47  

Overduyn
Gepost: 518
Deze crew heeft het te druk met ouwenelissen in de chatbox en fakeprofielen opsporen, voor de rest.. Laat dat maar aan Emanuel over.

En die top50, ik maak me er niet druk om. Bij mij gaat het niet zozeer om het aantal posts.
Datum: Sunday 13 January 2008 om 14:06:48  

Achmed
Gepost: -1048
Overduyn schreef:
Deze crew heeft het te druk met ouwenelissen in de chatbox en fakeprofielen opsporen, voor de rest.. Laat dat maar aan Emanuel over.

Ja, want iedereen heeft ook lekker toegang tot de database om even die lijst aan te passen, snuggere.

Most people are so ungrateful to be alive, but not you, not any more...
Datum: Sunday 13 January 2008 om 14:07:45  

Overduyn
PKP schreef:

Ja, want iedereen heeft ook lekker toegang tot de database om even die lijst aan te passen, snuggere.

Je bent crew, doe er wat aan. Licht Emanuel in ofzo.. Je bent tenslotte crew om de site helpen te onderhouden.
Datum: Sunday 13 January 2008 om 14:09:47  

Weirda
Gepost: 5685
Overduyn schreef:

Je bent crew, doe er wat aan. Licht Emanuel in ofzo.. Je bent tenslotte crew om de site helpen te onderhouden.

ja, jij bepaalt namens Emaan wel even wat de crew moet doen sorry meneer het almachtige heilige lid, ik zal onmiddellijk doen wat u beveelt!

Owhnee, wacht... het is onze taak om de chatbox in de gaten te houden en fake profielen te verwijderen! Precies wat we doen dus! Ook raar, het is inderdaad wel belangrijker om drama te schoppen om een inactief profiel uit een database te krijgen, dan om mensen van de site te kicken die Funky gebruiken om andermans wettelijke rechten te misbruiken...

Datum: Sunday 13 January 2008 om 14:10:47  

Tim
Gepost: 944
Overduyn schreef:

Emanuel doet dat soort dingen niet eens zelf.
Datum: Sunday 13 January 2008 om 14:11:16  

Achmed
Overduyn schreef:

Want? Moet ik voor alles wat iedereen maar wil Emaan even opbellen om hem te vertellen wat hij moet doen?

Emanuel heeft zelf prima ogen om topics te kunnen lezen, niet?

Datum: Sunday 13 January 2008 om 14:12:50  

naniloah
Gepost: 4128
Ja goed idee
dan stond ik er al in

Edit; zie net dat het binnen 2 posts ook zover is

Made in Belgium
Datum: Sunday 13 January 2008 om 14:13:20  

Overduyn
Weirda schreef:

ja, jij weet wat onze taken als crew zijn sorry meneer het almachtige heilige lid, ik zal onmiddellijk doen wat u beveelt!

Owhnee, wacht... het is onze taak om de chatbox in de gaten te houden en fake profielen te verwijderen! Precies wat we doen dus!

Niet zo aangevallen voelen dametje, heb ik een gevoelig punt gezegt ofzo? Sjees, wat reageer jij kinderachtig.

Als je dat doet met z'n allen.. Nou.. En alsnog, als crew kan je ook best Emanuel dan informeren waar wel aan gewerkt mag worden. Zo erg is het toch niet om eventjes dat te vertellen? Of wel?
Datum: Sunday 13 January 2008 om 14:14:29  

Weirda
Overduyn schreef:

Niet zo aangevallen voelen dametje, heb ik een gevoelig punt gezegt ofzo? Sjees, wat reageer jij kinderachtig.

Als je dat doet met z'n allen.. Nou.. En alsnog, als crew kan je ook best Emanuel dan informeren waar wel aan gewerkt mag worden. Zo erg is het toch niet om eventjes dat te vertellen? Of wel?

Wat let je?

En wie zegt dat ik me aangevallen voel? :) Over kinderachtig gesproken...
Datum: Sunday 13 January 2008 om 14:14:57  

Overduyn
PKP schreef:

Want? Moet ik voor alles wat iedereen maar wil Emaan even opbellen om hem te vertellen wat hij moet doen?

Emanuel heeft zelf prima ogen om topics te kunnen lezen, niet?

Emanuel is ook maar een mens, en heeft het druk genoeg met andere Funky sites? En heeft nog een leven buiten dit om? Misschien mag hij wel een hersenondersteuning gebruiken, en dan kan crew van pas komen. Maar aangezien ik hier gelijk aangevallen word als ik mijn mening geef..
Datum: Sunday 13 January 2008 om 14:15:23  

Overduyn
Weirda schreef:

Wat let je?

En wie zegt dat ik me aangevallen voel? :) Over kinderachtig gesproken...

ja, jij weet wat onze taken als crew zijn sorry meneer het almachtige heilige lid, ik zal onmiddellijk doen wat u beveelt!

Kinderachtig ja.
Datum: Sunday 13 January 2008 om 14:15:24  

Weirda
Overduyn schreef:

Emanuel is ook maar een mens, en heeft het druk genoeg met andere Funky sites? En heeft nog een leven buiten dit om? Misschien mag hij wel een hersenondersteuning gebruiken, en dan kan crew van pas komen. Maar aangezien ik hier gelijk aangevallen word als ik mijn mening geef..

voel je je aangevallen? Door wie? Waar? Kinderachtig hoor, zo'n reactie!

Overduyn schreef:

Kinderachtig ja.

sorry schat, ik was even vergeten dat het je ontbreekt aan een gevoel voor sarcasme
Datum: Sunday 13 January 2008 om 14:17:37  

Overduyn
Weirda schreef:

voel je je aangevallen? Door wie? Waar? Kinderachtig hoor, zo'n reactie!

sorry schat, ik was even vergeten dat het je ontbreekt aan een gevoel voor sarcasme

Het is niet dat ik geen gevoel voor sarcasme heb, maar als lid zijnde mag ik best mijn mening geven over de crew, en dan krijg ik dit soort reacties. Niet dat ik het erg vind, het zegt meer over de crew dan over mij.
Datum: Sunday 13 January 2008 om 14:19:04  

Achmed
Overduyn schreef:

Maak je maar geen zorgen, als het nodig is doen we dat ook wel middels het crew-forum, maar hem vertellen wat hij moet doen helpt, zoals bij vrijwel iedereen, werkt waarschijnlijk averechts.

Als iemand mij gaat vertellen wat ik moet doen, en ik ben zelf de baas, dan heb ik ook zoiets van "Opbokken, lul". Mocht hij het een idee vinden dat leest hij het hier wel, anders wel op het crew-forum, meer doen we niet en zouden we ook niet hoeven doen. Ben immers niet zijn persoonlijke secretaresse.

Overduyn schreef:

Het is niet dat ik geen gevoel voor sarcasme heb, maar als lid zijnde mag ik best mijn mening geven over de crew, en dan krijg ik dit soort reacties. Niet dat ik het erg vind, het zegt meer over de crew dan over mij.

"Klagen over de crew", onder Klaag-topic.

Dus laten we hier nu maar kappen, en daar verder gaan. Gaat niet eens meer om de top50..

Datum: Sunday 13 January 2008 om 14:19:23  

Weirda
Overduyn schreef:

dat mag inderdaad, dat mag bij de crew zelf als als je dat niet wil, is daar een speciaal topic voor. Dat hoef je niet in elk willekeurig topic te doen zonder daarbij zowat aan het onderwerp voorbij te gaan Verder is één keer genoeg en hoef je jezelf niet 10 keer per dag te herhalen.
Datum: Sunday 13 January 2008 om 14:22:41  

Overduyn
Waar is dat klaagtopic dan?