Datum: Monday 5 May 2008 om 18:34:22  

De Laar
Gepost: 5341
Toch heeft het wel enigzins nut. Ikzelf bijvoorbeeld was gister op partyflock bezig, waar om 8 uur het scherm even helemaal zwart werd met in het midden dit plaatje:

Ik kon toen inderdaad naar elke site nog die ik wou, maar toch was het wel handig als geheugensteuntje. Ik had er zelf niet meer zo aan gedacht, en hierdoor herinnerde ik het me weer.
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Monday 5 May 2008 om 18:43:48  

Anon
Gepost: 2711
Die mensen hebben hun leven gegeven zodat IK in vrijheid kon leven?

Sta je niet stil bij het feit dat je midden in een oorlog eerder aan jezelf denkt dan aan je kleinkinderen?
Heel dat respect voor ouderen en alles blabla, maar verder denken ze zelf wel dat ze alles hier te zeggen hebben omdat zei in de oorlog hebben gevochten en wij moeten maar ja en amen zeggen..
Ik heb geen oma of opa, heb ze alle 4 nooit gezien, ken niemand die in de oorlog heeft gevochten, en verder heb ik dus net zo veel respect voor 80 jarige als dat ik voor iemand van 8 heb.

United by one. Divided by zero.
Datum: Thursday 8 May 2008 om 21:16:51  

Lastpost
Gepost: 1656
Het is hier toch al maanden dood, of dat nou met een blauwe achtergrond is of in het zwart maakt dan ook weinig uit.
Datum: Friday 9 May 2008 om 10:57:04  

Bananenhangmat
Gepost: 8350
VinZ0r schreef:
zeg niks als je niks zinnigs kunt melden aub

Dus dan eis je in feite dat je wilt dat iedereen z'n bek houd voor overledenen, en dwing je ze iets op..

Iedereen moet lekker zelf weten, of ze het willen herdenken of niet..

Al dat gebler over respectloos, schaapjesgedrag..
En heel eerlijk gezegd, heb ik er totaal niet aan gedacht om me bek te houden..

In het verleden zijn er zoveel oorlogen geweest, zoveel doden gevallen, en dan gaan we 1 specifieke dag herdenken? Neuh, dat noem ik nou hypocriet.

De waarheid is een draak met vele gezichten.
Datum: Sunday 18 May 2008 om 02:20:44  

Blaaaat
Gepost: 6152
Dit is echt de domste tip ever.
Datum: Tuesday 27 May 2008 om 16:12:20  

FRYugo
Gepost: 983
PKP schreef:

Als men daadwerkelijk zoveel respect heeft, dan hoeven we de site niet eens plat te leggen, want dan zou je sowieso niet op het Internet hangen en uberhaupt op de site aanwezig zijn, gedurende die 2 minuten.. Maar goed, dat kan dan weer aan mij liggen .

Daar sluit ik mij bij aan.
Maar tis niet moeilijk om ff 2 minuten stil te zijn.
Datum: Wednesday 28 May 2008 om 13:31:24  

Lastpost
Gepost: 1656
FRYugo schreef:

Daar sluit ik mij bij aan.
Maar tis niet moeilijk om ff 2 minuten stil te zijn.

Over doden gesproken, wanneer ga jij eens?
En tussen moeite en noodzaak zit wel een verschil en laat iedereen dat lekker voor zichzelf bepalen.
Datum: Wednesday 28 May 2008 om 14:37:32  

;MITTAA!
Gepost: 105
ik vind het onzin dat je daar nog stile aan moet houden, je moet niet aan al dat slechte in het verleden denken, maar naar de toekomst kijken.

Mittaa
Datum: Friday 30 May 2008 om 17:47:30  

Ninja
Gepost: 134
Als de mensen die stilte zo belangrijk vinden, zitten ze niet eens achter de computer of wat dan ook