Datum: Saturday 23 August 2008 om 13:32:31  

Mademoiselle.
Gepost: 1027
-Baas. schreef:

De tip?
waarom gaf hem de niet DE tip gelijk? dan was toch de hele discussie over niet begonnen of ben ik dom?
en wat zitten janken om huidskleur jij discrimineerd?
en ik zeur niet ik geef me mening over iets.
heeft niks met zeuren te maken, en je vind jezelf toch ook zo volwassen omdat je ouder bent dan iemand? laat het dan ook zo wezen, ga niet ouwehoeren over iemand die niet nederlands is want je bent toch zo oud en wijs genoeg hou je discussie bij wat is en was, maar ga niet ouwehoeren omdat iemand een andere huidskleur heeft en andere afkomst en dat NEDERLAND van jou is? m'n moeder betaalt ook belasting is ook niet nederlands dus nederland is ook van haar ofniet?
want jullie betalen allebei belasting, bedenk eerst je dingen voordat je ze typt en op bericht plaatsen klikt met je muis.

Wat heb ik met jou moeder te schaften? je voelt je geroepen een 'soortgenoot'(Je bent immers ook geen Nederlandse) te 'helpen' met semi wijze woorden. lees mn eerste post. Nr 5.
Je probeert enorm wijs te doen, maar je weet gewoon niet waarover je tikt. Je zit maar door te zeuren over 'volwassen'(Heb ik dat ooit beweerd? ik tikte dat ik OUDER was en dus gn TIENERMOEDER.) Weet waarover je lult.
Zeiken over discriminiatie , want dit is immer not done. Maar iemand uitschelden over zijn/haar kind mag uiteraard wel of niet wijsneus.
Zoals ik ook al tegen dat huftertje schreef: Mijn bloed eigen broer is 'zwart', Hij wilt kwetsende opmerkingen maken, dan krijg je dat weerkaatst. Wat je uitstraalt krijg je terug is het wijze gezegde of niet m'n kind.
Nogmaals bemoei je niet als je het gehele verhaal niet weet, miss smart ass.

Ik heb helemaal geen imago dus het kan niet stuk ook.
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Saturday 23 August 2008 om 13:39:44  

De Laar
Gepost: 5341
CaliLatino schreef:

ga meteen der reet schoon likken , je kent haar niet eens lelijke rand debiel
Ik ken haar beter dan jij. Boeit dat dan wat?
Bovendien is het niet slim mij lelijk te noemen als je zelf veel lelijker bent.
Datum: Saturday 23 August 2008 om 13:44:23  

;_Bijdehand
Gepost: 581
De Laar schreef:

Touch
Datum: Saturday 23 August 2008 om 13:45:11  

CaliLatino
Gepost: 61
*Natascha schreef:

Ze heeft wel gelijk.. Jou woorden gaan serieus echt nergens over, het enige waar je goed in bent is schelden, maar met normale woorden kom je niet verder.. Typische buitenlander.

Hopen dat er net door die erge onweer, velen zwartjoekels geraakt zijn en morsdood.

ik hoop dat jij en je familie ook kanker krijgt netzoals haar familie , want zo te lezen ben jij ook al een racist! der is hier niemand begonne met aanvallen dan zij
als zij lid was van de crew had ik alles gepikt.. maar ze is een of andere lelijkerd
dat niks te doen heeft en allen maar gaat lopen zeiken op het forum.
ik post 1 x een bericht hier en krijg meteen commentaar alsof ik hier altijd iets doms loop te posten.

fock off

nee heb je , ja kan je krijgen
Datum: Saturday 23 August 2008 om 13:52:36  

-Baas.
Gepost: 22
Mademoiselle. schreef:

Wat heb ik met jou moeder te schaften? je voelt je geroepen een 'soortgenoot'(Je bent immers ook geen Nederlandse) te 'helpen' met semi wijze woorden. lees mn eerste post. Nr 5.
Je probeert enorm wijs te doen, maar je weet gewoon niet waarover je tikt. Je zit maar door te zeuren over 'volwassen'(Heb ik dat ooit beweerd? ik tikte dat ik OUDER was en dus gn TIENERMOEDER.) Weet waarover je lult.
Zeiken over discriminiatie , want dit is immer not done. Maar iemand uitschelden over zijn/haar kind mag uiteraard wel of niet wijsneus.
Zoals ik ook al tegen dat huftertje schreef: Mijn bloed eigen broer is 'zwart', Hij wilt kwetsende opmerkingen maken, dan krijg je dat weerkaatst. Wat je uitstraalt krijg je terug is het wijze gezegde of niet m'n kind.

ik doe me niet wijs voor het is gewoon zo
en of je broer nou geel is boeit me geen flikker
maar je discrimineerde wel, en ik zeg ook niet
je hebt wat te maken met mijn moeder ofzo
maar jij betaalt toch belasting dus nederland was toch van jou?
daar kwam ik ook even op terug, snapje?
en tuurlijk hoort niemand wat over je kind te zeggen, dat had ik ook niet gepikt
en ja ik heb ook gelezen dat je hem DE TIP gaf
maar zeg dan gewoon normaal eey stuur iets naar een crew of zo
en niet van janken doe je maar bij moeder ting tang
die jongen heeft genoeg shit geprobeert om ze foto's erop te zetten
zat er zelf bij met me eigen ogen, en het is hier toch om te klagen?
of waar is het dan voor gemaakt voor mensen die alles weten en overal al een oplossing voor hebben?
snotzak, en ik weet genoeg erover en ik bemoei me ermee wanneer ik wil
het enigste waar ik me mee bemoei met jullie 'discussie' is dat hij zegt iets over je kind oke das niet goed hoort dit dat, maar dan iemand gaan afkatten om ze huidskleur en ze afkomst en dan ken je wel komen me broer is dit me broer is dat al was hij een chinees dan heb JIJ het recht nog steeds niet om iemand te gaan discrimineren over ze huids kleur?
of heb je dat thuis nooit meegekregen dat je iemand die van buitelandse afkomst is en jij daar iets over zegt dat heel veel pijn kan doen en tuurlijk als iemand wat zegt over je kind dat je boos word en dingen wil zeggen maar denk na voordat je iets zegt man
met je nederland is van mij
zwart nek dit dat het ging over foto's en niet over iemand ze huidskleur dat ze familie ook word dood gewenst tuurlijk wenste hij dat later ook maar jij zegt het zelf ook?
dus denkje nu werkelijk dat je wel echt volwassen bent?
En der al aan toe bent om mee te doen in deze maatschappij?
meid ik zeg je iets je komt ook niet ver,
want hoe volwassen en beter je ook alles kan weten
als je echt zo volwassen slimme meid had geweest, had je dingetjes toch denk ik beter iets anders kunnen laten overkomen
en ik zeg ook niet dat JIJ alles verkeerd doet, hij zegt ook dingen waarvan ik denk ee wat gooi die dingen er ook zomaar uit.

maar hou je discussie bij wat het is
en haal geen andere dingen erbij als je zo volwassen bent

hoi.
Datum: Saturday 23 August 2008 om 13:53:52  

Gepost:
Jezus Christus, wall of text = fail.
Datum: Saturday 23 August 2008 om 13:54:00  

;_Bijdehand
CaliLatino schreef:

ik hoop dat jij en je familie ook kanker krijgt netzoals haar familie , want zo te lezen ben jij ook al een racist! der is hier niemand begonne met aanvallen dan zij
als zij lid was van de crew had ik alles gepikt.. maar ze is een of andere lelijkerd
dat niks te doen heeft en allen maar gaat lopen zeiken op het forum.
ik post 1 x een bericht hier en krijg meteen commentaar alsof ik hier altijd iets doms loop te posten.

fock off

Deed je ook... En 'zij' is crew geweest. Denk dat ze t daarom een domme nutteloze vraag vind om op het forum te plaatsen vriend. En, beter hou je je vinger over kanker tegen dr.
Dat je hele familie hersendood mag gaan.
Datum: Saturday 23 August 2008 om 13:54:02  

CaliLatino
Mademoiselle. schreef:

luister is ik heb dit al eerder gezegt , jou uitspraak en jou reactie op mijn bericht
is zeker niet relaxt ! je doet alsof ik elke dag domme dingen loop te posten
daarom dat ik jou "uitspraak" niet pik over me moeder.
als ik hier elke dag domme dingen loop te posten okee..maar als ik 1 x hier een post zet over wat ik doodziek van word
en ik krijg zon bericht terug.. dan zit je fucking bij het verkeerde adres
en dat heeft niks met jou fucking broer te maken
want jij begon tegen mij over zwart zijn en buitelanders en arische ras
flikker op man , mijn bericht had totaal niks met dit te maken dus flikker gauw en end op met jullie berichtjes
het enigste wat jullie nu doen is julie zelf verdedigen terwijl jullie weten dat jullie fout zitten met jullie discriminatie
en dan zegge da ik goed ben in schelden zogenaamd typisch buitenlanders..

Datum: Saturday 23 August 2008 om 13:55:15  

;_Bijdehand
-Baas. schreef:

ik doe me niet wijs voor het is gewoon zo
en of je broer nou geel is boeit me geen flikker
maar je discrimineerde wel, en ik zeg ook niet
je hebt wat te maken met mijn moeder ofzo
maar jij betaalt toch belasting dus nederland was toch van jou?
daar kwam ik ook even op terug, snapje?
en tuurlijk hoort niemand wat over je kind te zeggen, dat had ik ook niet gepikt
en ja ik heb ook gelezen dat je hem DE TIP gaf
maar zeg dan gewoon normaal eey stuur iets naar een crew of zo
en niet van janken doe je maar bij moeder ting tang
die jongen heeft genoeg shit geprobeert om ze foto's erop te zetten
zat er zelf bij met me eigen ogen, en het is hier toch om te klagen?
of waar is het dan voor gemaakt voor mensen die alles weten en overal al een oplossing voor hebben?
snotzak, en ik weet genoeg erover en ik bemoei me ermee wanneer ik wil
het enigste waar ik me mee bemoei met jullie 'discussie' is dat hij zegt iets over je kind oke das niet goed hoort dit dat, maar dan iemand gaan afkatten om ze huidskleur en ze afkomst en dan ken je wel komen me broer is dit me broer is dat al was hij een chinees dan heb JIJ het recht nog steeds niet om iemand te gaan discrimineren over ze huids kleur?
of heb je dat thuis nooit meegekregen dat je iemand die van buitelandse afkomst is en jij daar iets over zegt dat heel veel pijn kan doen en tuurlijk als iemand wat zegt over je kind dat je boos word en dingen wil zeggen maar denk na voordat je iets zegt man
met je nederland is van mij
zwart nek dit dat het ging over foto's en niet over iemand ze huidskleur dat ze familie ook word dood gewenst tuurlijk wenste hij dat later ook maar jij zegt het zelf ook?
dus denkje nu werkelijk dat je wel echt volwassen bent?
En der al aan toe bent om mee te doen in deze maatschappij?
meid ik zeg je iets je komt ook niet ver,
want hoe volwassen en beter je ook alles kan weten
als je echt zo volwassen slimme meid had geweest, had je dingetjes toch denk ik beter iets anders kunnen laten overkomen
en ik zeg ook niet dat JIJ alles verkeerd doet, hij zegt ook dingen waarvan ik denk ee wat gooi die dingen er ook zomaar uit.

maar hou je discussie bij wat het is
en haal geen andere dingen erbij als je zo volwassen bent

Veel tekst nodig om je punt duidelijk te maken, ik nm de moeite niet eens erop te reageren weet je dat... Laat staan t lezen.

P.s En dan kan het ng zo goed bedoeld zijn. Mijn discussie was met hem , dus waar jij met je ogen op aan en af hebt gezeten is irrelevant tot deze discussie.

Idem voor zwartnek.
Datum: Saturday 23 August 2008 om 13:55:31  

CaliLatino
;_Bijdehand schreef:

Deed je ook... En 'zij' is crew geweest. Denk dat ze t daarom een domme nutteloze vraag vind om op het forum te plaatsen vriend. En, beter hou je je vinger over kanker tegen dr.
Dat je hele familie hersendood mag gaan.

goh heb ze jou er ook al bij gehaald
nou moge gij ook kanker krijgen en heel je famili erbij
als ik een regelmatige poster was hier had ik haar gelijk gegeven
maar ben ik dat ? NEE dus ook gij fok off!

Datum: Saturday 23 August 2008 om 13:57:45  

;_Bijdehand
CaliLatino schreef:

goh heb ze jou er ook al bij gehaald
nou moge gij ook kanker krijgen en heel je famili erbij
als ik een regelmatige poster was hier had ik haar gelijk gegeven
maar ben ik dat ? NEE dus ook gij fok off!

Ik ben dezelfde, rotvlek.
Datum: Saturday 23 August 2008 om 13:59:04  

;_Bijdehand
CaliLatino schreef:

luister is ik heb dit al eerder gezegt , jou uitspraak en jou reactie op mijn bericht
is zeker niet relaxt ! je doet alsof ik elke dag domme dingen loop te posten
daarom dat ik jou "uitspraak" niet pik over me moeder.
als ik hier elke dag domme dingen loop te posten okee..maar als ik 1 x hier een post zet over wat ik doodziek van word
en ik krijg zon bericht terug.. dan zit je fucking bij het verkeerde adres
en dat heeft niks met jou fucking broer te maken
want jij begon tegen mij over zwart zijn en buitelanders en arische ras
flikker op man , mijn bericht had totaal niks met dit te maken dus flikker gauw en end op met jullie berichtjes
het enigste wat jullie nu doen is julie zelf verdedigen terwijl jullie weten dat jullie fout zitten met jullie discriminatie
en dan zegge da ik goed ben in schelden zogenaamd typisch buitenlanders..

Je begon over mn kind, dus kom niet janken over je huidskleur.
Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:00:06  

CaliLatino
De Laar schreef:

Oeeh nou voel ik me zo lelijk tegenover jou NOT
bemoei je er gewoon nie mee , je weet dat zij nooit gelijk zal krijgen
dus ga der ook nie proberen te helpen
omdat ze hier elke dag een leven probeert te zoeken netzoals jij

Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:00:49  

Gepost:
CaliLatino schreef:

Oeeh nou voel ik me zo lelijk tegenover jou NOT
bemoei je er gewoon nie mee , je weet dat zij nooit gelijk zal krijgen
dus ga der ook nie proberen te helpen
omdat ze hier elke dag een leven probeert te zoeken netzoals jij

Gast, relax of zo.
Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:01:51  

CaliLatino
;_Bijdehand schreef:

Je begon over mn kind, dus kom niet janken over je huidskleur.

jij reageert je op mij af terwijl ik nooit iets hier heb gemeld over jou
fijn dat het voor jou een domme post is
fijn
maar kom dan niet zo doen alsof ik een kind van 14 ben
want dan pak ik je gewoon terug op hoe jij doet tegen mij !

Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:03:34  

;_Bijdehand
CaliLatino schreef:

jij reageert je op mij af terwijl ik nooit iets hier heb gemeld over jou
fijn dat het voor jou een domme post is
fijn
maar kom dan niet zo doen alsof ik een kind van 14 ben
want dan pak ik je gewoon terug op hoe jij doet tegen mij !

En dr kan mijn kind uiteraard ALLES aan doen of niet.
Als je problemen met mij hebt, fijn. Reageer op mij .. Ga niet kafferen op een baby.
Kaffer ik op jou en alles rondom jou waarop ik kan kafferen.
Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:04:08  

CaliLatino
PKP schreef:

Gast, relax of zo.

ikvind dit gewon niet relaxt , ik post hier een keer iets
iets waar ik dood ziek van word elke dag..
en ik krijg zon antwoord terug.. van iemand die niet eens wat aan mij probleem kan doen ?
ik word gezien als een 14 jarige die nog nooit op internet heeft gezete wtf?

mense moete gewoon normaal reageren en niet zo van je ben 14 dusga maar bij je moeder janken
zo reageer je niet!

Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:07:46  

CaliLatino
;_Bijdehand schreef:

En dr kan mijn kind uiteraard ALLES aan doen of niet.
Als je problemen met mij hebt, fijn. Reageer op mij .. Ga niet kafferen op een baby.
Kaffer ik op jou huidskleur en je familie.

nogmaals trutje die alleen naar der eigen antwoorden wil kijken

jij reageert je op mij af omdat je hier elke dag een leven probeert te zoeken !
heel veel mensen zeiken etc etc kijk maar op het forum
je weet dat zelf donders goed
en dan kom je mij terwijl ik nooit iets heb gepost op elke forum, groep maakt me nie uit behandelen als een klein kindje ? en mij vertelle da ik bij me moeder moet gaan janken ?
dat is geen manier om te reageren meid , als je gefrusteerd bent om iets ga dan bij die mensen klagen waar je elke dag mee op het forum zit te kloten
niet met iemand die voor het eerst hier iets post

Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:09:24  

Gepost:
CaliLatino schreef:

ikvind dit gewon niet relaxt , ik post hier een keer iets
iets waar ik dood ziek van word elke dag..
en ik krijg zon antwoord terug.. van iemand die niet eens wat aan mij probleem kan doen ?
ik word gezien als een 14 jarige die nog nooit op internet heeft gezete wtf?

mense moete gewoon normaal reageren en niet zo van je ben 14 dusga maar bij je moeder janken
zo reageer je niet!

Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om er gewoon niet op te reageren..
Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:12:15  

CaliLatino
PKP schreef:

Je kan er natuurlijk ook voor kiezen om er gewoon niet op te reageren..

had ik ook kunne doen . maar ik ben geen 14 jarige meer die bij ze moeder moet gaan janken

gaat ze dat commentaar maar bij der zoon geven !

Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:12:27  

;_Bijdehand
CaliLatino schreef:

nogmaals trutje die alleen naar der eigen antwoorden wil kijken

jij reageert je op mij af omdat je hier elke dag een leven probeert te zoeken !
heel veel mensen zeiken etc etc kijk maar op het forum
je weet dat zelf donders goed
en dan kom je mij terwijl ik nooit iets heb gepost op elke forum, groep maakt me nie uit behandelen als een klein kindje ? en mij vertelle da ik bij me moeder moet gaan janken ?
dat is geen manier om te reageren meid , als je gefrusteerd bent om iets ga dan bij die mensen klagen waar je elke dag mee op het forum zit te kloten
niet met iemand die voor het eerst hier iets post

Ik lees niet wat ik wil lezen en wat ik alleen zeg, anders zou ik niet kunnen reageren op jou woorden. ik heb een tijd lang als avater gehad, janken doe je maar bij je moeder.. Had je dan ook zitten zeiken?
Ik een leven zoeken op Funky.. tuurlijk, betaal hier huur etc,optimaal gebruik maken etc.
Je lult zelf alsof je mn papa bent, dus wat probeer je mij te zeggen. je gedraagd je toch als een klein kind. Lees je topic post na. het komt toch over als huilen en zeuren? bedoel wat wil je ermee bereiken in de eerste posts was al duidelijk van Iedereen die poste dat het een misplaatste vraag was,dr je het beste gewoon bij contact je vraag kunt invullen?
bedoel is het zo moeilijk zoiets ZELF te bedenken?
KOm aan... Beetje zitten bitchen als een klein kind, alsof je mama er minder door gaat slapen omdat ik tikte (Iemand die je totaal niet kent) dat je maar bij haar moest janken.

Dude creer een schild, trek je minder aan van anderen, vrij sneu kom je ermee over.
Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:15:22  

Gepost:
CaliLatino schreef:

had ik ook kunne doen . maar ik ben geen 14 jarige meer die bij ze moeder moet gaan janken

gaat ze dat commentaar maar bij der zoon geven !

Mwa, commentaar op een baby geven is ook weer zoiets, die kan zichzelf niet echt verdedigen denk ik.

Eindeloos bekvechten schiet je verder ook niets mee op, buiten een verhoogde postcount.
Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:21:32  

CaliLatino
;_Bijdehand schreef:

Ik lees niet wat ik wil lezen en wat ik alleen zeg, anders zou ik niet kunnen reageren op jou woorden. ik heb een tijd lang als avater gehad, janken doe je maar bij je moeder.. Had je dan ook zitten zeiken?
Ik een leven zoeken op Funky.. tuurlijk, betaal hier huur etc,optimaal gebruik maken etc.
Je lult zelf alsof je mn papa bent, dus wat probeer je mij te zeggen. je gedraagd je toch als een klein kind. Lees je topic post na. het komt toch over als huilen en zeuren? bedoel wat wil je ermee bereiken in de eerste posts was al duidelijk van Iedereen die poste dat het een misplaatste vraag was,dr je het beste gewoon bij contact je vraag kunt invullen?
bedoel is het zo moeilijk zoiets ZELF te bedenken?
KOm aan... Beetje zitten bitchen als een klein kind, alsof je mama er minder door gaat slapen omdat ik tikte (Iemand die je totaal niet kent) dat je maar bij haar moest janken.

Dude creer een schild, trek je minder aan van anderen, vrij sneu kom je ermee over.

wat maak het nou uit waar ik het plaats? ik kom toch nie elke dag op het forum om te zeiken?
en btw mijn bericht kwam misschien over als zeiken.. maar dat betekent niet dat ik meteen afgezeken moet worden door iemand die mij als 14 jarige ziet die nooit op het internet komt

en ja ik vind dat afzeiken , want als ik naar de rest van je post kijkt hier op het forum
ben jij een iritante kanker hoer die alleen maar de beterweter wilt zijn
zoek maar op het forum dan vind je elke woord terug die ik nu getypt hebt
and u know it girl
daarom dat ik zo terug reageer op jou , omdat je denkt alles beter te weten
kijk maar ook naar wat er staat onder je berichtjes
I am right, Your wrong. End of story.

wie denk jij wel niet te zijn ? wonder woman ? fok off alsjeblieft

Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:24:18  

CaliLatino
PKP schreef:

Mwa, commentaar op een baby geven is ook weer zoiets, die kan zichzelf niet echt verdedigen denk ik.

Eindeloos bekvechten schiet je verder ook niets mee op, buiten een verhoogde postcount.

nee oke daar heb je wel gelijk in , maar ik hoef niet zo afgezeken te worden als een uber noob

Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:28:15  

Mademoiselle.
Gepost: 1027
CaliLatino schreef:

wat maak het nou uit waar ik het plaats? ik kom toch nie elke dag op het forum om te zeiken?
en btw mijn bericht kwam misschien over als zeiken.. maar dat betekent niet dat ik meteen afgezeken moet worden door iemand die mij als 14 jarige ziet die nooit op het internet komt

en ja ik vind dat afzeiken , want als ik naar de rest van je post kijkt hier op het forum
ben jij een iritante kanker hoer die alleen maar de beterweter wilt zijn
zoek maar op het forum dan vind je elke woord terug die ik nu getypt hebt
and u know it girl
daarom dat ik zo terug reageer op jou , omdat je denkt alles beter te weten
kijk maar ook naar wat er staat onder je berichtjes
I am right, Your wrong. End of story.

wie denk jij wel niet te zijn ? wonder woman ? fok off alsjeblieft

Hmm schelden om je punt voelbaar te maken. epic fail.
Ik ben geen betweter, ik weet t gewoon vaker beter.
Als ik fout zit geef ik dit ook toe.
Als jij niet op een forum komt, zou jij ook niet weten wat mijn 'reputatie is'..
wat er onder mijn postst staat gaat mij aan, niet jou.
ik ben niet 'wonder woman' ik ben ik, ik maak me geen illusies.
Maar goed zoals PKP zegt dit verhoogd alleen posts. Gn van beiden zal toegeven dat hij/zij fout zit, dus reageer nog''en keer, je mag het laatste woord hebben.
Je weerwoorden worden elke post slechter. Dus ik zit er niet mee, ik weet wanneer genoeg,genoeg is.
Ik heb nu in 5 posts gelezen dat je niet geassocieerd wilt worden met een 14 jarige.
Gedraag je er dan ook niet naar. mn zoon van 8 maanden is nog wijzer als jij.
Fijn weekend nog

Ik heb helemaal geen imago dus het kan niet stuk ook.