Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:34:10  

De Laar
Gepost: 5341
CaliLatino schreef:

Oeeh nou voel ik me zo lelijk tegenover jou NOT
bemoei je er gewoon nie mee , je weet dat zij nooit gelijk zal krijgen
dus ga der ook nie proberen te helpen
omdat ze hier elke dag een leven probeert te zoeken netzoals jij
Net als dat ik mij ook totaal niet lelijk voel tegenover jou.;)
En dat ik me ermee bemoei komt omdat jij mij aanviel, ik niet jou. Dus dan kun je dat wel verwachten.
En mijn leven? Daar weet jij helemaal niets vanaf. Het enige dat ik weet, is dat mij een betere toekomst te wachten staat dan jij.
-Baas. schreef:
of heb je dat thuis nooit meegekregen dat je iemand die van buitelandse afkomst is en jij daar iets over zegt dat heel veel pijn kan doen en tuurlijk als iemand wat zegt over je kind dat je boos word en dingen wil zeggen maar denk na voordat je iets zegt man
Jij bent ook niet bepaald de slimste he.
Je praat alsof iemand discrimineren een doodzonde is, en iemands bloedeigen kind beledigen "niet zo lief" is.
Wat denk je nou dat meer pijn doet?
Altijd maar dat zielig doen over discriminatie...
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:35:42  

CaliLatino
Gepost: 61
ik scheld niet vrouwtje
ik lees het net op het forum bij wie vind je het iritantste hier op funky
madamasoile wat een iritante kanker hoer staat erbij.
heb jij dan een "reputatie ofniet "
en fijn dat me woordeschat niet zo goed is en da ik me zinne volgens jou nie goed vorm
fijn.
maar je denkt nog steeds alles beter te weten en altijd gelijk te hebbe
maar dat zal je van mij nooit te horen krijgen

en je ben me fucking meesteres niet wat je voor me bent is ook een iritante kanker hoer
en vooral een racist , want je hebt je laten kenne van een andere kant waar ik totaal niet van hou
beetje gekleurde mense zwart nek noemen , flikker toch een end op zelf wil je heel graag bruin zijn, dus zoek een leven !

nee heb je , ja kan je krijgen
Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:37:43  

CaliLatino
De Laar][
En dat ik me ermee bemoei komt omdat jij mij aanviel, ik niet jou. Dus dan kun je dat wel verwachten.
En mijn leven? Daar weet jij helemaal niets vanaf. Het enige dat ik weet, is dat mij een betere toekomst te wachten staat dan jij.

jij viel mij aan met daar moet een ik partyflock smiley voor halen
en dan neer buigen voor zon racist .. dan hoor je van mij er gewoon bij !
en hoe weet jij nou of jou toekomst beter word als de mijne ? je weet niet eens wat ik van plan ben ? dus praat totaal niet alsof je IETS weet van mij

Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:37:47  

Gepost:
Overigens vind ik het gebruik van 'kanker-verwijzingen' gelijk staan aan de wet van Godwin, dus je verliest automatisch de discussie als je daarmee gaat smijten, aangezien het gebruik daarvan niet echt getuigd van intelligentie.
Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:37:51  

Mademoiselle.
Gepost: 1027
De Laar schreef:
Jij bent ook niet bepaald de slimste he.
Je praat alsof iemand discrimineren een doodzonde is, en iemands bloedeigen kind beledigen "niet zo lief" is.
Wat denk je nou dat meer pijn doet?
Altijd maar dat zielig doen over discriminatie...

Tis tegenwoordig mode alles op discriminatie af te schuiven. Niets is zo erg als racisme... *kuchie*

Ik heb helemaal geen imago dus het kan niet stuk ook.
Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:39:26  

De Laar
CaliLatino schreef:
De Laar][

jij viel mij aan met daar moet een ik partyflock smiley voor halen
en dan neer buigen voor zon racist .. dan hoor je van mij er gewoon bij !
en hoe weet jij nou of jou toekomst beter word als de mijne ? je weet niet eens wat ik van plan ben ? dus praat totaal niet alsof je IETS weet van mij
Dat was meer bedoeld op het feit dat ze altijd aan het rellen is dan over haar opmerking. Maar zo leek het inderdaad wel ja, kan ik begrijpen.

En mijn toekomst is hoogstwaarschijnlijk beter. Zonder nog te weten wat jij van plan bent.8-)
Mademoiselle. schreef:

Tis tegenwoordig mode alles op discriminatie af te schuiven. Niets is zo erg als racisme... *kuchie*
Ja, dat bedoel ik. Het kind van iemand beledigen is imo nog wel het ergste wat je kan doen. Maar nee, racisme, dat is pas erg! Het wordt zo opgepompt tegenwoordig.
Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:44:25  

CaliLatino
PKP schreef:
Overigens vind ik het gebruik van 'kanker-verwijzingen' gelijk staan aan de wet van Godwin, dus je verliest automatisch de discussie als je daarmee gaat smijten, aangezien het gebruik daarvan niet echt getuigd van intelligentie.

ohja nu heb ik verloren , oeeh wat voel ik me dom shit man alleen omdat ik met kanker schold oh en me intelligentie is zo zwak dat ik niet eens op dit forum mag discusseren vanwege het gebruik van het woordje kanker.
pfoe pfoe
voor mij komt schelden over huidskleur harder aan dan schelden over een ziekte die jij niet
kan krijgen door het alleen te zeggen.
niks mee te maken met het verliezen van de discussie alleen door dat

Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:45:16  

CaliLatino
Mademoiselle. schreef:

owja dat is echt zo .. daarom dat jij er ook als eerste over begon

Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:45:18  

Mademoiselle.
De Laar schreef:
Ja, dat bedoel ik. Het kind van iemand beledigen is imo nog wel het ergste wat je kan doen. Maar nee, racisme, dat is pas erg! Het wordt zo opgepompt tegenwoordig.

Zullen we het erop houden dat men zichzelf nogal aangesproken voelde en door zelfmedelijde uitspraken doen die totaal irrelevant zijn? Want je bent uiteraard enorm zielig als ze je 'zwartnek' noemen .. Can't blame them.

Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:46:42  

CaliLatino
Mademoiselle. schreef:

Zullen we het erop houden dat men zichzelf nogal aangesproken voelde en door zelfmedelijde uitspraken doen die totaal irrelevant zijn? Want je bent uiteraard enorm zielig als ze je 'zwartnek' noemen .. Can't blame them.

nee ik hou het liever hier op
jij bent een iritante kanker hoer die het beter weet
en ik ben een nuub die niks weet van het internet

Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:47:06  

Mademoiselle.
CaliLatino schreef:

owja dat is echt zo .. daarom dat jij er ook als eerste over begon

Ik blijf je irriteren hé
Oh overigens heb ik het andere topic speciaal voor je doorgelopen ik zie niets over iemand die mij een 'kankerhoer' noemt hoor.. Praatjesmaker.

Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:47:20  

Gepost:
CaliLatino schreef:

ohja nu heb ik verloren , oeeh wat voel ik me dom shit man alleen omdat ik met kanker schold oh en me intelligentie is zo zwak dat ik niet eens op dit forum mag discusseren vanwege het gebruik van het woordje kanker.
pfoe pfoe
voor mij komt schelden over huidskleur harder aan dan schelden over een ziekte die jij niet
kan krijgen door het alleen te zeggen.
niks mee te maken met het verliezen van de discussie alleen door dat

Want? Omdat je toevallig een etnische 'minderheid' bent heb je dan maar automatisch monopolie op gekwetst worden? Jij denkt dat kleurlingen de enige zijn die gekwetst kunnen worden door woorden?

Gast, haal je hoofd uit je reet, en kap eens met dat zielige gedoe. Ga naar een praatgroep als je jezelf zo erg gediscrimineerd voel, misschien lucht het je op.

En ja, je intelligentie is inderdaad niet bijster hoog, als je nu nog steeds niet doorhebt dat ze gewoon met je fucken hier. Gedraag je naar je leeftijd en wordt volwassen, lucht op, geloof me.
Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:47:51  

Mademoiselle.
CaliLatino schreef:

nee ik hou het liever hier op
jij bent een iritante kanker hoer die het beter weet
en ik ben een nuub die niks weet van het internet

Leer spellen, dáár je niet als allochtoon aangekeken wilt worden en uitgescholden.

Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:48:44  

CaliLatino
De Laar schreef:
Dat was meer bedoeld op het feit dat ze altijd aan het rellen is dan over haar opmerking. Maar zo leek het inderdaad wel ja, kan ik begrijpen.

En mijn toekomst is hoogstwaarschijnlijk beter. Zonder nog te weten wat jij van plan bent.8-)Ja, dat bedoel ik. Het kind van iemand beledigen is imo nog wel het ergste wat je kan doen. Maar nee, racisme, dat is pas erg! Het wordt zo opgepompt tegenwoordig.

weet je ik vraag me iets af
wat als jij iets vraagt aan iemand over je camara bv dat tie iets niet doet en jij het wilt laten maken
en de verkoper komt naar je toe en zegt

Verklein je foto's
- Janken doe je maar bij je mama.
- Probeer eerst iets uit te vogelen voordat je gaat janken.
- IQ heb je iig niet meegekregen bij je geboorte.
- Je bent god fucking all mighty niet, stuur een mail naar contact.

wat zou jij dan zeggen ?

Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:49:43  

CaliLatino
Mademoiselle. schreef:

Leer spellen, dáár je niet als allochtoon aangekeken wilt worden en uitgescholden.

je bent het dus met me eeens goedzo

Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:49:59  

Gepost:
CaliLatino schreef:

wat als jij iets vraagt aan iemand over je camara bv dat tie iets niet doet en jij het wilt laten maken

Verklein je foto's

wat zou jij dan zeggen ?

Verkopers krijgen ervoor betaald, en worden betaald om klantvriendelijk én behulpzaam te zijn, wij niet.

Je mag fucking blij zijn dat we überhaupt de tijd namen om te reageren.
Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:51:35  

Mademoiselle.
CaliLatino schreef:

Verklein je foto's

wat zou jij dan zeggen ?

Dan zou ik hem ontslaan, als een mede consument dit tegen je zou zeggen zou ik m'n zegje terug gedaan hebben ,mn rug hebben gekeert, en de eer aan mezelf hebben gehouden.
Daar ik geen crewlid ben maar een gewone funky-er, zou jij het laatste ook hebben moeten doen. getuigd maar weer van hoe ver je in je ontwikkeling bent. Je hebt de onweerstaanbare drang je te blijven verdedigen.

Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:52:28  

Mademoiselle.
CaliLatino schreef:

je bent het dus met me eeens goedzo

Nee ik heb je al gezegd dat we met bitchen niets opschieten.
Zoals ik al zei ik laat in het midden wie gelijk heeft. Dus voel je puh-lease geen winnaar, dáár je dit absoluut niet bent.

Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:53:48  

De Laar
CaliLatino schreef:

Verklein je foto's

wat zou jij dan zeggen ?
Klopt, daar geef ik je gelijk in om daar kwaad over te zijn. Dat begrijp ik volkomen.
Wat mij niet staat zijn de mensen die doen alsof racisme meer pijn doet dan iemands kind beledigen. Als je dat nu nog niet begrijpt, dan begrijp je dat wel als je ooit een kind hebt. Ik kan me er in elk geval goed in verplaatsen.

Voor de rest vind ik rellen gewoon leuk, dus bemoei ik me graag met dit soort dingen.
Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:54:36  

CaliLatino
PKP schreef:

Verkopers krijgen ervoor betaald, en worden betaald om klantvriendelijk én behulpzaam te zijn, wij niet.

Je mag fucking blij zijn dat we überhaupt de tijd namen om te reageren.

ach julie intelligentie is zo hoog dat jullie hier de tijd nemen om te discusseren
over dingen die niet eens interesant voor jullie zijn
en dan moet jullie intelligentie zo hoog zijn omdat jullie beter kunne spelle en de tekentjes op de letters kunne plaatste
woow vet man , ik kan zoveel van jullie leren

Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:56:54  

De Laar
CaliLatino schreef:

ach julie intelligentie is zo hoog dat jullie hier de tijd nemen om te discusseren
en dan moet jullie intelligentie zo hoog zijn omdat jullie beter kunne spelle en de tekentjes op de letters kunne plaatste
Wat is daar moeilijk aan?
Feit is gewoon dat ieder mens al op de basisschool heeft leren schrijven.
Feit is ook dat je een stuk intelligenter overkomt als je gewoon normaal typt zoals het je geleerd is. Nu vind ik het bij jou nog niet zo heel erg, maar er zijn soms van die mensen waarbij het bij mij echt overkomt alsof ik met een verstandelijk gehandicapte aan het praten ben.
Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:56:57  

Gepost:
CaliLatino schreef:

Tekentjes op de letters..

-10
Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:57:36  

Mademoiselle.
CaliLatino schreef:

Dit was een reactie van lik-me-naadje.
Sloeg dus werkelijk nergens op.

Datum: Saturday 23 August 2008 om 14:57:49  

CaliLatino
De Laar schreef:
Klopt, daar geef ik je gelijk in om daar kwaad over te zijn. Dat begrijp ik volkomen.
Wat mij niet staat zijn de mensen die doen alsof racisme meer pijn doet dan iemands kind beledigen. Als je dat nu nog niet begrijpt, dan begrijp je dat wel als je ooit een kind hebt. Ik kan me er in elk geval goed in verplaatsen.

Voor de rest vind ik rellen gewoon leuk, dus bemoei ik me graag met dit soort dingen.

ja zo te zien vinden al de mensen dat leuk hier "en daar voor moet je zon hoge intelligentie hebben "

maar ik ga me steeds niet herhalen , ik weet gewoon dat als ik hier mag klagen dat ik niet moet worden aangesproken op me moeder omdat je alleen een avatar hebt van janken doe je maar bij je moeder
dat zeg je tegen mensen die hier elke dag op het forum lopen te zeiken
niet zomaar tegen iemand

Datum: Saturday 23 August 2008 om 15:00:09  

Mademoiselle.
CaliLatino schreef:

ja zo te zien vinden al de mensen dat leuk hier "en daar voor moet je zon hoge intelligentie hebben "

maar ik ga me steeds niet herhalen , ik weet gewoon dat als ik hier mag klagen dat ik niet moet worden aangesproken op me moeder omdat je alleen een avatar hebt van janken doe je maar bij je moeder
dat zeg je tegen mensen die hier elke dag op het forum lopen te zeiken
niet zomaar tegen iemand

Nogmaals, creëer een schild.