Datum: Monday 22 September 2008 om 11:59:06  

Mademoiselle.
Gepost: 1027
De voormalige drummer van de Amerikaanse rockband Blink 182 Travis Barker en Adam Goldstein, ook bekend als DJ AM, zullen weer helemaal de oude worden. Afgelopen vrijdag liepen ze ernstige verwondingen op door een vliegtuigongeluk. De artsen meldden aan de BBC dat ze naar verwachting volledig zullen herstellen van hun verwondingen.

Vrijdag was een helse dag voor Barker en de inzittenden van het vliegtuig. In de Amerikaanse staat South Caronlina raakte het vliegtuig van de baan en vloog in brand. Vier inzittenden overleefden de crash niet. Het gaat om de piloot, de co-piloot, een beveiligingsmedewerker en Travis' assistent Chris Baker. De 32-jarige Travis en DJ AM raakten zwaargewond. Het duo wordt nog behandeld aan hun zware verwondingen in een ziekenhuis in de staat Georgia.

Travis was van 2004 tot begin 2008 met playmate Shanna getrouwd. Samen hebben ze twee kinderen gekregen. Moeder Gail Moakler zorgt voor de kleintjes zodat Shanna zich bezig kan houden met Travis. "Shanna en Travis houden nog altijd van elkaar. De kinderen zijn hun prioriteit en ze brengen daarom nog veel tijd met elkaar door", aldus moeder Gail.

Als je de foto's bekijkt van het ongeluk, hebben Barker en Goldstein alle geluk van de wereld gehad. Er is namelijk vrijwel niets van het vliegtuig over...

Bron: TMF

Ik heb helemaal geen imago dus het kan niet stuk ook.
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Monday 22 September 2008 om 11:59:53  

Mademoiselle.
Die vent heeft echt mad- geluk gehad .. Tis een wonder dat er nog overlevende uti dat wrak zijn gehaald. Die gozer heeft echt een Engeltje op z schouder gehad.

Datum: Monday 22 September 2008 om 12:00:15  

:BLOND^BROUN
Gepost: 449
Ik ken em niet. Dus het boeit me eigenlijk ook niet.

Fok jou met je jumpstyle, surfstyle is dé style. ™
Datum: Monday 22 September 2008 om 12:25:24  

Gepost:
Mademoiselle. schreef:
Die vent heeft echt mad- geluk gehad .. Tis een wonder dat er nog overlevende uti dat wrak zijn gehaald. Die gozer heeft echt een Engeltje op z schouder gehad.

Las dat ze beide waren overgebracht naar het brandwondencentrum. Dus in hoeverre je van geluk mag spreken..

Hangt er maar vanaf hoe erg de brandwonden zijn natuurlijk, maar je hele leven lang verminkt door het leven gaat, tja, zou het lastig vinden. Vooral als je zo'n 'bekend gezicht' hebt/bent.
Datum: Monday 22 September 2008 om 13:25:53  

Yevpraksiya
Gepost: 7946
Ja, hij heeft inderdaad geluk gehad. Misschien is hij verminkt voor de rest van zijn leven, maar hij leeft nog. Hij heeft ook twee kindjes, dusja.
Ik schrok er best wel van. Je 'kent' iemand niet, maar ik vond die serie van hem en Shanna altijd wel leuk om te kijken.
Datum: Monday 22 September 2008 om 15:26:46  

Biercore
Gepost: 1934
PKP schreef:

Las dat ze beide waren overgebracht naar het brandwondencentrum. Dus in hoeverre je van geluk mag spreken..

Hangt er maar vanaf hoe erg de brandwonden zijn natuurlijk, maar je hele leven lang verminkt door het leven gaat, tja, zou het lastig vinden. Vooral als je zo'n 'bekend gezicht' hebt/bent.

zonde van het geld van dei tattoo's
als die dood had geweest had het me ook niet geboeit ik vind ze muziek kenekr slecht

You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death,
Datum: Monday 22 September 2008 om 15:35:31  

Anon
Gepost: 2711
Boeiend.

United by one. Divided by zero.
Datum: Monday 22 September 2008 om 15:46:05  

Gepost:
Zoooo jeutje, hij heeft echt geluk gehad! Abnormaal.
Nouja, gelukkig maar. :)
Datum: Monday 22 September 2008 om 17:24:00  

ChiefRocka
Gepost: 3253
PKP schreef:

Opzich zit er wel een punt in je denkwijze. Echter zoals hier ondertussen ook al is vermeld heeft hij wel nog 2 kinderen natuurlijk. Verminkt door het leven moeten is absoluut geen pretje, en inderdaad voor een bekend persoon misschien nog wel extra moeilijk. Maar in iedergeval is hij er nog wel voor z'n kinderen, wat hij ongetwijfeld het belangerijkst zal vinden.

Wees realistisch, eis het onmogelijke...
Datum: Monday 22 September 2008 om 18:54:38  

Mademoiselle.
Biercore schreef:

zonde van het geld van dei tattoo's
als die dood had geweest had het me ook niet geboeit ik vind ze muziek kenekr slecht
Zijn 'soap' des te beter!

Datum: Monday 22 September 2008 om 19:01:11  

Bananenhangmat
Gepost: 8350
De moderne plastische chirurgie is tegenwoordig zo ver, dat ze voor de juiste aantal duiten, heb vast wel voor 90% kunnen fixen.

De waarheid is een draak met vele gezichten.
Datum: Monday 22 September 2008 om 20:36:34  

Gepost:
ChiefRocka schreef:

Opzich zit er wel een punt in je denkwijze. Echter zoals hier ondertussen ook al is vermeld heeft hij wel nog 2 kinderen natuurlijk. Verminkt door het leven moeten is absoluut geen pretje, en inderdaad voor een bekend persoon misschien nog wel extra moeilijk. Maar in iedergeval is hij er nog wel voor z'n kinderen, wat hij ongetwijfeld het belangerijkst zal vinden.

Hangt er maar net vanaf in hoeverre de hele situatie zijn mentale toestand aantast. Lichamelijk is het allemaal wel te doen, maar je weet niet wat er op het moment door dat koppie gaat.

En dan kan je wel kinderen hebben, maar als het niet helemaal meer zuiver in het hoofd aan toe gaat, dan staat men ook niet stil bij de kinderen.

Al met al, een hoop speculaties. Laten we er het positieve van inzien, en er vanuit gaan dat het helemaal goed komt.
Datum: Monday 22 September 2008 om 21:31:43  

VITAMINE2
Gepost: 958
die gozah drumt altijd zonder shirt aan, nu zal tie dat vast niet meer doen
Datum: Monday 22 September 2008 om 22:08:12  

Jill
Gepost: -165
ik vind het erg
ik vind hem leuk

A shot at love with Jillla tequila
Datum: Monday 22 September 2008 om 23:01:55  

Jizzle_*
Gepost: 12
echt kut man.
hij kan echt bizar goed drummen, dus hoop dat tie ver genoeg kan herstellen om dat weer op te pakken.

hij heeft ook nummers geremixt van soulja boy/rihanna en flo-rida

die gast heeft tijdens een tour, gewoon met 1 hand gedrumt, 3 maande lang, omdat ze klauw gebroken was.

respect, en hopen dat hij er weer bovenop komt!
Datum: Monday 22 September 2008 om 23:04:07  

Biercore
Gepost: 1934
Jizzle_* schreef:
echt kut man.
hij kan echt bizar goed drummen, dus hoop dat tie ver genoeg kan herstellen om dat weer op te pakken.

hij heeft ook nummers geremixt van soulja boy/rihanna en flo-rida

die gast heeft tijdens een tour, gewoon met 1 hand gedrumt, 3 maande lang, omdat ze klauw gebroken was.

respect, en hopen dat hij er weer bovenop komt!

hahahahahahhahahahahahahahahahah

You're a fucking ugly bitch. I want to stab you to death,
Datum: Tuesday 23 September 2008 om 22:15:02  

VITAMINE2
Gepost: 958
nog wat info wat k las

//

One of the first emergency personnel to arrive at the scene of the plane crash that killed four people and seriously injured Travis Barker and DJ AM has spoken with People.com about the accident.

Lieutenant Josh Shumpert of the South Congaree, South Carolina, police department, one of the first people to arrive at the crash scene in nearby Columbia, described Barker and AM's escape.

"[The two] told me that they slid down the wing on the right side of the plane," he said. "They said they were on fire, and that they tackled each other and put each other out.

"When I got there they were on the side of the road," he continued. "They were pacing and in shock. Travis was very shaken up."

He added that Barker was given Gatorade after he asked for water.

"Travis was wearing some kind of shorts and no shirt," Shumpert said, adding that Goldstein was wearing shorts or boxers as well. "Travis had one sock on. And a black hat on his head."

Killed in the crash were Barker's assistant, Chris Baker; his security guard, Charles Still; and Sarah Lemmon and James Bland, the plane's pilot and co-pilot. Barker's clothing company, Famous Stars and Straps, has established a memorial fund for the families of Baker and Still.

//