Datum: Tuesday 13 October 2009 om 22:15:50  

Godin
Gepost: 14183
God schreef:

Ik ben ik, om te judgen.

Als de reacties of meningen men hier niet aanstaat, waarom dan überhaupt hele levensverhalen plaatsen.. Of is men echt nou zo naïef dat ze verwachten alleen maar positieve reacties te krijgen?

En wat bedoel je met het dik gedrukte? Het is niet goed dat men geen kind neemt? Huh?

Zij bedoelt, dat als ze besluiten om het kind weg te laten halen, is het niet goed, en als ze besluiten het wel te houden, is het ook niet goed.

Abortus = moord.
Houden = Je kind iets vreselijks aandoen.

Wat moet men dan, als ze per ongeluk zwanger worden?

Ik ben gewoon lief.
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Tuesday 13 October 2009 om 22:19:17  

Gepost:
Godin schreef:

Zij bedoelt, dat als ze besluiten om het kind weg te laten halen, is het niet goed, en als ze besluiten het wel te houden, is het ook niet goed.

Abortus = moord.

Kan me niet herinneren dat iemand in dit topic heeft geroepen dat abortus slecht is? Is het überhaupt wel ter sprake gekomen wat men daarvan dan wel niet vindt?
Datum: Wednesday 14 October 2009 om 12:39:59  

zwolse_meid20
Gepost: 20
laat die meiden toch lekker, het is hun leven.
Datum: Wednesday 14 October 2009 om 13:58:16  

Anna
Gepost: 8718
Jillla schreef:
hmm ja ik denk dat je niet de aandacht krijgt daar die je op zo'n jonge leeftijd eigenlijk nodig hebt. En dan zeg ik niet dat kinderen die wel elke dag naar het kinderdagverblijf gaan een achterstand hebben hoor, totaal niet. Maar toch, je mist die extra aandacht
Nou dat valt ook wel mee hoor, er zijn genoeg kinderen die pas vanaf hun 3é of 4é naar de creche gaan, en kinderen die er al zijn vanaf 1 jaar en 2 jaar kunnen al leren delen, en de kinderen van 3 en 4 niet.
Daar doelde ik meer op.. Verder gaf ik je gelijk.

I would kick you in the dick, but my foot might get Herpes..
Datum: Wednesday 14 October 2009 om 22:44:46  

Loyce
Gepost: 2249
@ Natascha; precies wat ik bedoelde.

@ Patrick; ohnee, ik heb echt geen commentaar d'r over gehad ofzo.

Nu dat jij weg bent, spreken wij nooit meer met elkaar.
Datum: Wednesday 14 October 2009 om 22:52:34  

Gepost:
Loyce. schreef:
@ Natascha; precies wat ik bedoelde.

@ Patrick; ohnee, ik heb echt geen commentaar d'r over gehad ofzo.

Wauw, hooguit 3/4 mensen, aangezien er niet meer in de kroeg komen.

Plus, nogmaals, als de reacties je niet bevallen, waarom dan überhaupt erover beginnen? Het is niet alsof we in Disneyland wonen waar alles altijd vrolijk en leuk is. Kut reacties kan je verwachten, en het is meer dan naïef om dat niet aan te zien komen.

Besides, welke ziel gaat er sowieso positief op een abortus reageren?
Datum: Thursday 15 October 2009 om 00:05:20  

Mussolini
Gepost: 775
Godin schreef:

Abortus = moord.

Je kan eventueel ook 't kind afstaan voor adoptie.

Remember that Freddy Krueger shit? im something like that.
Datum: Friday 16 October 2009 om 23:37:26  

Loyce
Nouja, laat ik het zo zeggen; mijn thuissituatie zit niet zo dat ik even kan vertellen dat ik überhaupt sexueel actief ben, dat ik met mijn exvriend naar Latin Village ben gegaan & niet mijn vriendin. Dat mijn spijkerbroek dus nog bij die exvriend ligt, die mij heeft bezwangert omdat ik zo dom ben geweest om sex met hem te hebben. & dat dus mijn spijkerbroek niet bij m'n vriendin ligt, & dat ze hem dus niet steeds is 'vergeten' terug te geven als ik met haar afspreek. & dat ik dus een abortus heb gepleegd en daarmee iemand in feite heb vermoord. Nee, zo gaat dat niet in mijn familie.

En zeker had ik die reacties verwacht, maar het zijn altijd de mensen die nog nooit zoiets hebben gemaakt, of van dichtbij, die het hardste schreeuwen.

Even ontopic weer; de naam zegt het al, tienermoeder. Je bent een tiener, dat betekent dat je jong bentttttt, te jong naar mijn mening. Abortus zou geen optie moeten zijn. & als je zo jong bent neem je vaak ook niet de juiste beslissing. Hoelang je er ook over na denkt. DE ideale oplossing is; GEEN SEX. Klaar.

Datum: Saturday 17 October 2009 om 00:01:04  

*Rosita.
Gepost: 4194
Geen seks is ook kortzichtig. Er bestaan gewoon voorbehoedsmiddelen enzo.

You can't stop what's meant to be.
Datum: Sunday 18 October 2009 om 14:07:19  

Gepost:
Maar zelfs met pil én condoom bestaat er nog een kleine kans dat je toch zwanger wordt...
Dus als je het inderdaad 100% zeker wilt weten, is geen seks de enige optie.
Datum: Sunday 18 October 2009 om 19:45:22  

Loyce
Precies, want in eerste instantie is dat ook het doel van sex; kinderen krijgen. Maar iedereen wil het genot en niet de kinderen.

Datum: Monday 19 October 2009 om 01:41:06  

Anna
Loyce. schreef:
Precies, want in eerste instantie is dat ook het doel van sex; kinderen krijgen. Maar iedereen wil het genot en niet de kinderen.
Wat een regelrechte onzin.

Datum: Monday 19 October 2009 om 18:03:19  

Gepost:
http://frontpage.fok.nl/nieuws/119589/-115-zwangere-meisjes-op-1-school.html

Het kan allemaal veel erger dus.
Datum: Tuesday 20 October 2009 om 19:15:43  

Gepost:
Anna schreef:
Wat een regelrechte onzin.

Valt best mee... Vanuit de natuur gezien is het waarschijnlijk wel waar (oorspronkelijk), dat seks bedoeld is om kinderen te krijgen.
Datum: Wednesday 21 October 2009 om 02:31:12  

Anna
Brainstorm schreef:

Valt best mee... Vanuit de natuur gezien is het waarschijnlijk wel waar (oorspronkelijk), dat seks bedoeld is om kinderen te krijgen.
Sex is er ook gewoon om te genieten van elkaar, intiemer te worden, ik durf me handen in het vuur te zetten dat een relatie waar goede sex in zit veel beter is dan een relatie zonder sex.

Datum: Wednesday 21 October 2009 om 11:07:42  

Gepost:
Anna schreef:
Sex is er ook gewoon om te genieten van elkaar, intiemer te worden, ik durf me handen in het vuur te zetten dat een relatie waar goede sex in zit veel beter is dan een relatie zonder sex.

Ik zeg ook niet dat je daar geen gelijk in hebt, maar Loyce heeft ook gelijk als je kijkt naar de oorspronkelijke functie van seks (evolutietheorie, miljoenen jaren geleden blabla..) en dat is voortplanting.
Datum: Wednesday 21 October 2009 om 15:07:44  

Loyce
Ja, dat bedoelde ik dus. Ik snap ook wel dat sex tegenwoordig een hele andere betekenis heeft gekregen.

Datum: Thursday 22 October 2009 om 10:36:56  

*monique*
Gepost: 2
ik ben al vanaf me 20ste moeder en ik heb de laatste 4 en halfjaar me kind(eren) alleen moeten opvoeden omdat de vader de verantwoordelijkheid erover niet meer aankon ik heb ook wel is dat ik uit wil gaan enz. en dan heb ik een heel lief zusje of ouders die op willen passen ik dump ze niet altijd daar! maar soms moet het wel kunnen!
ik ben nu 27 en heb 2 mooie kinderen dus sja kijk wat je ook kunt hebben als je jong moeder word
Datum: Thursday 22 October 2009 om 10:57:28  

Godin
Loyce. schreef:

Dit is wat ik vroeger altijd dacht.
Dat iedereen alleen seks had, als ze kinderen wilden.

Ik ben gewoon lief.
Datum: Friday 23 October 2009 om 22:29:54  

Jillla
Gepost: 340
*monique* schreef:
ik ben al vanaf me 20ste moeder en ik heb de laatste 4 en halfjaar me kind(eren) alleen moeten opvoeden omdat de vader de verantwoordelijkheid erover niet meer aankon ik heb ook wel is dat ik uit wil gaan enz. en dan heb ik een heel lief zusje of ouders die op willen passen ik dump ze niet altijd daar! maar soms moet het wel kunnen!
ik ben nu 27 en heb 2 mooie kinderen dus sja kijk wat je ook kunt hebben als je jong moeder word

Dus jij dacht, ik kom gewoon lekker even op funkybabes want die hebben een tienermoeder-forum. NEE DAT HEBBEN WE NIET!

Hello there bitches
Datum: Saturday 24 October 2009 om 16:37:26  

*monique*
Gepost: 2
Jillla schreef:

Dus jij dacht, ik kom gewoon lekker even op funkybabes want die hebben een tienermoeder-forum. NEE DAT HEBBEN WE NIET!

is er zo probleem dat ik op funkybabes kom?
heb je er zo problemen mee meld dan een misbruik meisje en ik heb niet zoiets van ik kom hier omdat jullie een tienermoedersforum hebben!
Datum: Monday 26 October 2009 om 16:18:13  

!!!!;Marijke*
Gepost: 398
TieSzZ schreef:
een condoom gebruiken wel (clown)

de meeste meiden die ''per ongeluk''
zwanger raken zeggen allemaal zo raar hea ik slik gewoon de pil!
en tog ben ik zwanger?!?

heb je een condoom gebruikt?
nee daar doen we niet aan.

doe dan ook niet aan zo verbaast doen

(k heb het niet over de topicstarter)

en jaah het kan gebeuren dat het scheurt etc en dan alsnog gebeurt,
maar je weet wel dat je wel voorzorgsmaatregelen heb genomen,
en niet domweg heb gedacht dat de pil wel genoeg was.

De pil hoord onder normale omstandigheden voor 99% betrouwbaar zijn, dus ben ik t niet helemaal eens met je stelling van dan had je maar de pil én condoom moeten gebruiken. Zeker niet als je al een hele tijd een relatie hebt en bijde gestest bent op soa's.

I want to be a princess in my own fairy tale...
Datum: Monday 26 October 2009 om 23:19:47  

Godin
!!!!;Marijke* schreef:

De pil hoord onder normale omstandigheden voor 99% betrouwbaar zijn, dus ben ik t niet helemaal eens met je stelling van dan had je maar de pil én condoom moeten gebruiken. Zeker niet als je al een hele tijd een relatie hebt en bijde gestest bent op soa's.

Als je de pil slikt, zoals je hem hoort te slikken, dan is ie voor 99% betrouwbaar ja.
Hem afentoe een dag vergeten, of de ene dag 's ochtends slikken, en de andere dag 's avonds, is ook niet echt zoals het hoort.. Soms kan dat gebeuren, maar niet elke dag. Dat is te onregelmatig. En dat gebeurt bij veel meiden wel.

Ik ben gewoon lief.
Datum: Tuesday 27 October 2009 om 19:50:00  

!!!!;Marijke*
Gepost: 398
Godin schreef:

Als je de pil slikt, zoals je hem hoort te slikken, dan is ie voor 99% betrouwbaar ja.
Hem afentoe een dag vergeten, of de ene dag 's ochtends slikken, en de andere dag 's avonds, is ook niet echt zoals het hoort.. Soms kan dat gebeuren, maar niet elke dag. Dat is te onregelmatig. En dat gebeurt bij veel meiden wel.

Als ik weet dat ik hem een keertje vergeten ben of ziek ben geweest doe ik t sowieso voor de zekerheid met condoom.

I want to be a princess in my own fairy tale...
Datum: Wednesday 28 October 2009 om 00:22:08  

Godin
!!!!;Marijke* schreef:

Als ik weet dat ik hem een keertje vergeten ben of ziek ben geweest doe ik t sowieso voor de zekerheid met condoom.

Tsja, dat ben jij.
Dat zou ook zo moeten eigenlijk.

Ik ben gewoon lief.