Datum: Wednesday 11 November 2009 om 20:11:55  

-XANN
Gepost: 1
mijn moeder was 16 toen ze mij kreeg, en mijn vader was 15.
ze zijn sinds mijn geboorte niet meer bij elkaar
ze is nu 32 en ik word volgende week 16

Xanthe; (ll)
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Wednesday 11 November 2009 om 21:01:12  

Godin
Gepost: 14183
-XANN schreef:
mijn moeder was 16 toen ze mij kreeg, en mijn vader was 15.
ze zijn sinds mijn geboorte niet meer bij elkaar
ze is nu 32 en ik word volgende week 16

Dan heb je dus nog een jaar de tijd om te bevallen.

M'n oma was 21 toen ze m'n moeder kreeg, m'n moeder 21 toen ze m'n zus kreeg, en m'n zus 21 toen ze m'n nichtje kreeg.
Ik word over 1,5 week 21, dus ik mag ook wel opschieten, alleen ben ik dan geen tienermoeder.

Ik ben gewoon lief.
Datum: Thursday 12 November 2009 om 13:36:21  

!!!Koeketrommel
Gepost: 13
Mijn moeder had mij en mijn broer ook vaak zat naar het kinderdag verblijf gebracht omdat mijn moeder geld moest verdienen in haar eentje voor ons, dus ik vind het zwaar disrespectvol jegens alleenstaande moeders om te zeggen dat dumpen bij een dagverblijf achterlijk is. Het is pas achterlijk als er TWEE ouders zijn die werken en daarom hun kind daar achterlaten.

Geld is nodig, me moeder heeft twee kinderen en ze werkt der eigen kapot!
Mensen die zeggen dat een kinderdagverblijf achterlijk is hebben het zelf waarschijnlijk altijd lekker makkelijk thuis gehad.

I hope I didn't brain my damage.
Datum: Saturday 30 January 2010 om 11:41:40  

tazboy
Gepost: 10
Er is niets mis met tienermoeders.
Als ik nu een vriendin zou krijgen met een kind zou ik er ook geen moeite mee hebben.
Wat je wel vaak ziet is dat de vriend het vaak uit maakt na een tijdje, of nog tijdens de zwangerschap.
Ik heb veel vriendinnen die er dus alleen voor staan, lekkere vader is het dan
Maar ik heb groot respect voor de meiden die hun kind met alle zorg opvoeden
Datum: Saturday 30 January 2010 om 13:37:39  

Willem
Gepost: 5887
Grappig te lezen dat mensen zonder kinderen zo'n uitgesproken bevooroordeelde mening hebben.

Chapeau for that!

OT;
Leeftijd is relatief. Als je denkt dat je het aankunt, dan moet je het vooral niet laten. Maar roep niet achteraf dat het te zwaar is, of dat je je 'leven' opgegeven hebt en nooit echt hebt kunnen genieten. De liefde die je ervoor terug krijgt is veel meer waard dan alle losse contacten daarbuiten.

Ieder voor zich.
Datum: Saturday 30 January 2010 om 14:17:12  

Gepost:
Smoesje schreef:
Grappig te lezen dat mensen zonder kinderen zo'n uitgesproken bevooroordeelde mening hebben.

Chapeau for that!

Ja, want als je iets niet hebt meegemaakt mag je uiteraard geen mening hebben. Enter, de moraalridder.
Datum: Saturday 30 January 2010 om 18:26:23  

Willem
Gepost: 5887
God schreef:

Ja, want als je iets niet hebt meegemaakt mag je uiteraard geen mening hebben. Enter, de moraalridder.
Ja, dat waren mijn letterlijke woorden! Dat mag gewoon niet. Duh..

Liefs, de barmhartige sameritaan.
Datum: Monday 1 February 2010 om 17:37:45  

Annettt
Gepost: 6
me beste vriendin heb ook n kleintje, en t is niks anders omdat ze nu nog best jong is 18, dan als ze 25 was geweest ofzo. ze zorgt super goed voor m hij heeft een goed leven.

en k vind idd dat je zelf voor de gevolgen op moet staan, als je t onveilig doet en je word zwanger ist je eige sguld..
Weg late halen zou k ook nooit doen..
Datum: Monday 13 December 2010 om 19:34:14  

chloetjeee
Gepost: 5
Godin schreef:

Als je de pil slikt, zoals je hem hoort te slikken, dan is ie voor 99% betrouwbaar ja.
Hem afentoe een dag vergeten, of de ene dag 's ochtends slikken, en de andere dag 's avonds, is ook niet echt zoals het hoort.. Soms kan dat gebeuren, maar niet elke dag. Dat is te onregelmatig. En dat gebeurt bij veel meiden wel.

Ik pak hem altijd zelfde tijd zelfde moment.. Dan weet je ook dat er niets kan gebeuren.. Hoezo zou je t vergeten zelfde als tandenpoetsen toch?
Datum: Friday 17 December 2010 om 23:55:38  

Perfection.
Gepost: 7113
Ik heb er niks tegen,
is hun keuze alleen in sommige gevallen denk ik wel eens, was dat wel de juiste keuze?
Datum: Saturday 18 December 2010 om 13:52:43  

;Astrid_
Gepost: 80
Ik heb er ook niets tegen. Vandaag bij mij op school liep er ook een 16 jarig meisje met haar kindje van een paar maanden.
Ik moet er zelf alleen nog niet aan denken om een kindje te hebbe nu al.

-
Datum: Wednesday 22 December 2010 om 18:04:33  

Polski
Gepost: 11
mijn 14jarige vriendin krijg ook een kindje en ben blij voor haar !
Datum: Sunday 9 January 2011 om 00:16:38  

Angeliciousz
Gepost: 18
ik vind het wel jammer voor de tiener moeders/ vaders als ze zo jong al een kind krijgen.
kijk een kind is geweldig lijkt mij. je eige kleine wondertje
als ik nu zwanger zou raken(ik gebruik de pil en condooms) maar het kan altijd. zou ik het ook houden. het zou jammer zijn dat het zo vroeg zou zijn. maar weg haalen zou ik zelf nooit doen. (ja tenzij het verkrachting is dan is het een ander verhaal vind ik zelf)

maar om me verhaal af te make
vind ik het wel zonde van je jeugd.. want je kan niet meer echt weg enzo.. (het kan wel) maar je kan niet van het een of andere moment zeggen. kom schat we gaan ergens wat drinken of naar de film. of met een groep vrienden uit. dan kan je het ook nog bij je ouders dumpe maar.. dan vind ik je ook niet helemaal 100%.. ik bedoel je bent dan zelf een ouder. dan hoor je bij je kind te blijve.

je kan wel uitgaan ofzo maar niet elk weekend meer.

maar de tiener moeders/vaders die het doen en die het redden enzo echt heel veel respect voor jullie en heel veel gezondheid en geluk met jullie kleine wondertjes

Its ok not to be ok!!!
Datum: Friday 28 January 2011 om 02:20:20  

toetiefroetiexx
Gepost: 11
ik vind het een beetje dom
je verneukt gelijk heel je leven
je bent je vrijheid kwijt en alles
nou voor mij mag het nog wel even een lange tijd weg blijven

open je ogen niet je benen bitch