Datum: Friday 22 June 2007 om 14:09:44  

Petwa
Gepost: -206
!!!KIMBERLEY* schreef:
2 jaar jaa en tis te hopen dat iie zich weet te gedragen
Heracles houd van wachten tot het laatste moment
mjaah.. ze hebben nu iig IETS..

ze schijnen ook bezig te zijn met dusley mulder en tim bakens (ook allebei RKC)

ook schijnt de kans zééér groot te zijn dat Robbert Schilder nog een jaartje in Almelo blijft
dat zou wel een goeie zet zijn

Nou dat denk ik niet, hij wil alleen maar naar Sparta.
Bij RKC tekende die jankend zn contract..
Maargoed, hij gaat er wel altijd voor.

En ik hoorde dat Tim Bakens te duur was voor Heracles.
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Friday 22 June 2007 om 17:33:02  

-YuGo-
Gepost: 1014
poeh_hee schreef:
En nou is het officieel.

Mooie aankoop, goeie speler.
Mooi ook dat Drenthe nu naar het middenveld kan.

Ja goeie aankoop alleen moet Drenthe wel te behouden zijn en er is al interesse.

Talloze clubs staan in de rij voor Royston Drenthe, maar het Spaanse Villarreal lijkt op dit moment de meest serieuze kandidaat om de veelzijdige speler van Feyenoord binnen te halen. Met de verkoop van Juan Román Riquelme wil het nog namelijk één a twee topspelers voor volgend seizoen aan de gelederen toevoegen.

Volgens enkele betrouwbare Spaanse bronnen zou bestuurslid José Manuel Llaneza, dé man achter het succesvolle aankoopbeleid, de afgelopen dagen met zaakwaarnemer André Wasiman contact hebben opgenomen. De bestuurder vreest namelijk al dat de transfer van de Feyenoorder gaat lijken op die van Sergio Agüero (nu Atlético Madrid, red.) één jaar geleden.

Llaneza had destijds het Argentijnse talent al maanden op het oog, maar moest lijdzaam toezien hoe door zijn grote vorm er meer kapers op de kust kwamen en zijn waarde opeens met vijftig procent omhoog ging. Met Drenthe wil de bestuurder dan ook zo snel mogelijk spijkers met koppen slaan.

In de keramiekstad moet Drenthe een voorname rol gaan spelen op het middenveld. Met spelers als Marcos Senna, Robert Pires en Matías Fernández om zich heen, moet er volgend seizoen definitief afstand worden gedaan van de Riquelme-mania. Naar verluidt wil Villarreal tot tien miljoen euro gaan voor de 20-jarige Rotterdammer.
Datum: Saturday 23 June 2007 om 00:41:57  

poeh_hee
Gepost: 784

Overigens ben ik niet bang dat Drenthe weg gaat, aangezien hij zelf in principe wil blijven, hij een contract tot 2011 heeft, Bosz geen goeie speler kwijt wil en Van Marwijk al helemaal niet.

Als hij weg zou gaan, zal er wel een aardig bedragje binnenkomen en daar kun je ook weer leuke spelers van halen..
Datum: Saturday 23 June 2007 om 12:10:16  

Mystic
Gepost: 8712
Quote:
Henry: 'Ja, ik heb gekozen voor Barcelona'

23/6/2007 9 :34

Na acht jaar neemt Thierry Henry dan toch afscheid van Arsenal. De Franse aanvaller bevestigt de steeds sterker geworden geruchtenstroom: 'Ja, ik heb gekozen voor Barcelona.'
'Ik heb nog niet getekend, maar vrijdag zijn de partijen eruit gekomen', bevestigt Henry in L'Equipe de overgang. 'Ik moet de medische keuring nog doorstaan. Maar ja, ik heb gekozen voor Barcelona. Ik teken voor vier jaar.'

Henry koos voor 'het voetbal dat ze spelen, de geschiedenis van de club, het stadion en voor Frank Rijkaard, die ik hoog heb zitten.' Maar er speelde meer waarom de international de club gaat verlaten waar hij vorig jaar jaar zei nooit meer te zullen vertrekken. 'Het feit dat manager Arsène Wenger zijn contract bij Arsenal niet verlengde was een ander zeer belangrijk element in mijn overwegingen.'

Met de transfer is naar verluidt een bedrag gemoeid van 24 miljoen euro. Het biedt ook een opening voor een vertrek van Samuel Eto'o uit Barcelona. De Kameroener zou niet lekker meer liggen bij Ronaldinho én staat nadrukkelijk op het verlanglijstje van AC Milan.

Niet gedacht dat Henry alsnog zou vertrekken..
Datum: Saturday 23 June 2007 om 12:51:30  

Dida01
Gepost: 6685
Erg jammer dat Henry Arsenal verlaat. Al jarenlang mn favoriete club in het buitenland voornamelijk vanwege Henry en Bergkamp.
Datum: Saturday 23 June 2007 om 12:57:37  

poeh_hee
Dida01 schreef:
Erg jammer dat Henry Arsenal verlaat. Al jarenlang mn favoriete club in het buitenland voornamelijk vanwege Henry en Bergkamp.

Helemaal mee eens
Samen met Liverpool heb ik altijd wel sympathy voor die clubs gehad.
Datum: Saturday 23 June 2007 om 13:22:56  

El-james
Gepost: 1195
tjah ik vind het niet echt verrassend, zoals er al in het bericht staat werkte Henry graag samen met Wenger, die gaat weg en dus is er weinig zekerheid qua trainers. Als je daarbij fan van Barca bent, graag wilt samen werken met Rijkaard is de keus snel gemaakt als die club intresse in je heeft. Ik ben nu benieuwd naar Eto´o aangezien barca niet super breed zit met spitsen en Eto´o natuurlijk in de belangstelling staat van AC Milan...
Datum: Saturday 23 June 2007 om 14:41:51  

IKGewoonIK
Gepost: 35
Zo nu de cler binnen nu nog makaay en bronckhorst. (cool)
Datum: Saturday 23 June 2007 om 16:01:31  

Dida01
poeh_hee schreef:

Helemaal mee eens
Samen met Liverpool heb ik altijd wel sympathy voor die clubs gehad.

Liverpool is ook een mooie club idd, vooral vanwege de sfeer op Anfield, maar ik heb al vanaf jongs af aan een zwak voor Arsenal vanwege hun manier van voetballen. Nergens in Europa wordt er zo goed verzorgd voetbal op de mat gelegd als daar vind ik persoonlijk. Daarnaast is Henry al de nodige jaartjes mijn favoriete speler en hij heeft al meerdere malen aangegeven zijn carriére af te willen sluiten in Londen, maar helaas. Klein voordeel is dat ik ook al de nodige jaartjes (in mindere mate) gecharmeerd ben van Barca. Die worden wel erg sterk op de manier, want ook Abidal, Touré en Chivu zullen waarschijnlijk richting Catalonië komen. Denk overigens dat Ronaldinho met de komst van Henry weer op 10 komt te spelen, want kan me niet voorstellen dat Eto'o, Messi, Ronaldinho of Henry op de bank plaats gaat nemen. En in tegenstelling tot de geruchten zie ik Eto'o ook niet vertrekken. Deco daarintegen wel. Laatstgenoemde mag daar wat mij betreft ook vertrekken. Goede voetballer, maar begint wel erg veel nare vedette trekjes te krijgen. Vond hem waardeloos dit seizoen gezien zijn kunnen.
Datum: Saturday 23 June 2007 om 16:03:27  

Dida01
Vinden jullie 24 miljoen trouwens niet weinig voor Henry? Hij had tenslotte nog een contract tot 2011 en behoort tot de topspitsen van de wereld, persoonlijk vind ik hem nog altijd de beste. Ook al is hij inmiddels 30 jaar.
Datum: Saturday 23 June 2007 om 16:06:15  

IKGewoonIK
Ik vind Henry wel meer waard dan 24 miljoen ja.

Ik weet nu even geen prijs om te zeggen maar weet wel dat hoger
dan 24 miljoen is.
Datum: Saturday 23 June 2007 om 16:09:24  

ChiefRocka
Gepost: 3253
Dida01 schreef:
Vinden jullie 24 miljoen trouwens niet weinig voor Henry? Hij had tenslotte nog een contract tot 2011 en behoort tot de topspitsen van de wereld, persoonlijk vind ik hem nog altijd de beste. Ook al is hij inmiddels 30 jaar.

I agree, bedrag licht inderdaad aardig laag. Maar hij is natuurlijk wel lang gebleseerd geweest, wat niet positief is voor z'n marktwaarde.

Wees realistisch, eis het onmogelijke...
Datum: Saturday 23 June 2007 om 16:10:33  

Dida01
ChiefRocka schreef:

I agree, bedrag licht inderdaad aardig laag. Maar hij is natuurlijk wel lang gebleseerd geweest, wat niet positief is voor z'n marktwaarde.

Dat is.. maar zijn kwaliteiten zijn me intussen wel bekend lijkt me. Persoonlijk bestempel ik het als een koopje.
Datum: Saturday 23 June 2007 om 16:16:59  

Dida01
IKGewoonIK schreef:
Ik vind Henry wel meer waard dan 24 miljoen ja.

Ik weet nu even geen prijs om te zeggen maar weet wel dat hoger
dan 24 miljoen is.

Zelf dacht ik meer aan 40 of 50 miljoen. Gezien de leeftijd kun je er geen 80 meer voor vragen bijvoorbeeld, maar als je ziet wat ze tegenwoordig allemaal wel niet bieden voor spelers en je legt zijn kwaliteiten daar tegenover dan weer wel uiteraard, maar 24 miljoen had ik persoonlijk om gelachen als bestuur zijnde.
Datum: Saturday 23 June 2007 om 17:10:09  

El-james
Gepost: 1195
Dida01 schreef:

Zelf dacht ik meer aan 40 of 50 miljoen. Gezien de leeftijd kun je er geen 80 meer voor vragen bijvoorbeeld, maar als je ziet wat ze tegenwoordig allemaal wel niet bieden voor spelers en je legt zijn kwaliteiten daar tegenover dan weer wel uiteraard, maar 24 miljoen had ik persoonlijk om gelachen als bestuur zijnde.

tjah barca zal zich wel kapot geschrokken zijn toen ze vroegen hoeveel arsenal voor henry wilde hebben....daar draaien ze hun hand niet eens voor om :P
Datum: Saturday 23 June 2007 om 17:10:33  

IKGewoonIK
Dida01 schreef:

Hmm mja ik dacht zoiets aan 35 miljoen want hij is al geen jonkie meer
maar wel in topvorm dus iets van 35 a 38 miljoen.
Datum: Saturday 23 June 2007 om 18:57:43  

Dida01
El-james schreef:

tjah barca zal zich wel kapot geschrokken zijn toen ze vroegen hoeveel arsenal voor henry wilde hebben....daar draaien ze hun hand niet eens voor om :P

Haha idd.. Denk dat Barca zelf eerder beduidend meer wilde bieden. Vorig seizoen hadden ze het nog over 50 miljoen geloof ik volgens de geruchten dan.
Datum: Sunday 24 June 2007 om 02:47:21  

-YuGo-
Gepost: 1014
poeh_hee schreef:

Overigens ben ik niet bang dat Drenthe weg gaat, aangezien hij zelf in principe wil blijven, hij een contract tot 2011 heeft, Bosz geen goeie speler kwijt wil en Van Marwijk al helemaal niet.

Als hij weg zou gaan, zal er wel een aardig bedragje binnenkomen en daar kun je ook weer leuke spelers van halen..

Drenthe heeft vanavond op 10(Talpa) gezegd nog cker één seizoen in Rotterdaam te spelen en geen zin heeft om nu te vertrekken.
Datum: Sunday 24 June 2007 om 11:36:49  

IKGewoonIK
Logisch dat hij nog niet vertrekt,
Nu kan hij lekker ervaring bij feyenoord op doen
en hij is ook nog te jong om over grote clubs te praten.

Zoals ( Italie - Spanje - Engeland )
Datum: Sunday 24 June 2007 om 18:56:35  

ikbenzograppig
Gepost: 172
De Cler, Hofland (Bijna binnen).

Nu nog Makaay.. zoiezo een topspits en een ook nog goede middenvelder! Dus geen Landzaat!
Datum: Sunday 24 June 2007 om 19:00:05  

Dida01
ikbenzograppig schreef:
De Cler, Hofland (Bijna binnen).

Nu nog Makaay.. zoiezo een topspits en een ook nog goede middenvelder! Dus geen Landzaat!

Landzaat zou een goede speler voor Feyenoord zijn hoor. Vind dat mensen hedendaags wel een erg vertekend beeld van hem hebben, omdat hij bij Oranje regelmatig door de mand valt. Vond hem bij AZ en Willem II altijd uitstekend spelen.

Verder zie ik eerder Koevermans dan Makaay komen aangezien Klose waarschijnlijk bij Werder blijft. Ach, beide spelers zouden mooie aanwinsten zijn.
Datum: Sunday 24 June 2007 om 19:09:35  

ikbenzograppig
Gepost: 172
Dida01 schreef:

Landzaat zou een goede speler voor Feyenoord zijn hoor. Vind dat mensen hedendaags wel een erg vertekend beeld van hem hebben, omdat hij bij Oranje regelmatig door de mand valt. Vond hem bij AZ en Willem II altijd uitstekend spelen.

Verder zie ik eerder Koevermans dan Makaay komen aangezien Klose waarschijnlijk bij Werder blijft. Ach, beide spelers zouden mooie aanwinsten zijn.
Ik zie toch liever iemand anders.. maarja mocht ie toch echt komen moet ie zichzelf maar eens gaan bewijzen.

Hmmmja dat wordt afwachten.. als er maar een goede (top)spits komt.
Datum: Sunday 24 June 2007 om 19:18:12  

Dida01
ikbenzograppig schreef:
Ik zie toch liever iemand anders.. maarja mocht ie toch echt komen moet ie zichzelf maar eens gaan bewijzen.

Hmmmja dat wordt afwachten.. als er maar een goede (top)spits komt.

Type Angelos?

Welke middenvelders hebben ze nog meer op het oog dan?
Datum: Sunday 24 June 2007 om 21:04:19  

poeh_hee
Dida01 schreef:

Type Angelos?

Welke middenvelders hebben ze nog meer op het oog dan?

Van Bronckhorst
Maar verwacht niet dat hij komt.

Wijnaldum speelde ook nog een paar keer en uitstekend. Misschien zit er nog een doorgroeimogelijkheid in, maar ze zoeken nu vooral ervaring.
Datum: Sunday 24 June 2007 om 21:05:13  

IKGewoonIK
Morgen hopelijk weer nieuwe transfer nieuws. 8-)