Datum: Tuesday 26 June 2007 om 18:26:35  

Dida01
Gepost: 6685
poeh_hee schreef:

Denk het wel, hij wil zijn contract niet verlengen en er zal best wat geld uitgesleept willen worden. Tenzij ze hem natuurlijk het hele seizoen nog willen houden, maar dan loopt hij wel gratis weg.

Ik denk dat ze in Rotterdam momenteel beter het sportieve aspect hoger kunnen aanslaan dan het financiële. Ik zie hem toch als 1 van de sterkhouders binnen deze selectie.
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Wednesday 27 June 2007 om 11:38:53  

poeh_hee
Gepost: 784
Ook Hofland definitief naar Feyenoord

Naast Giovanni van Bronckhorst kan Feyenoord deze week ook Kevin Hofland presenteren als nieuwe aanwinst. VfL Wolfsburg heeft met de Rotterdamse club een akkoord bereikt over de transfersom voor de verdediger, zo meldt Wolfsburg-manager Felix Magath tegenover het Duitse Kicker.

"Er staat nog niets op papier, maar we zijn eruit", zegt Magath. "Ik heb Hofland al medegedeeld dat hij, zoals hij graag wilde, naar Feyenoord kan." Hofland ontbreekt vandaag op de training bij Wolfsburg en is al op weg naar Rotterdam. "Als de medische keuring geen problemen oplevert, kan ik al morgen officieel gepresenteerd worden", zo zegt Hofland zelf, eveneens tegen Kicker.

De 28-jarige Hofland speelt sinds medio 2004 voor Wolfsburg, dat hem destijds wegplukte bij PSV. De laatste jaren was de zevenvoudig international zelfs aanvoerder van die Wölfe. Bij Feyenoord moet Hofland, wiens contract in Wolfsburg nog één jaar doorliep, een centraal duo achterin vormen met Ron Vlaar.
Datum: Wednesday 27 June 2007 om 12:11:20  

Mystic
Gepost: 8712
Quote:
En dat is drie: Bronckhorst tekent bij Feyenoord

27/6/2007 10:34

Feyenoord heeft zijn derde grote slag op de transfermarkt geslagen en lijkt op weg naar nummer vier. Giovanni van Bronckhorst tekent woensdagmiddag, terwijl de komst van Roy Makaay steeds waarschijnlijk wordt.
Van Bronckhorst verlaat Barcelona transfervrij. De linksbenige international is akkoord met Feyenoord over een driejarig contract. Dinsdag onderging hij al met succes de medische keuring in het Erasmus Medisch Centrum. De 32-jarige Gio ontvangt woensdagmiddag zijn nieuwe shirt met rugnummer 8 en zal bij de Rotterdamse club volgens afspraak als middenvelder gaan voetballen.

Van Bronckhorst is na coach Bert van Marwijk en Tim de Cler de derde grote aanwinst van de laatste weken. Enkele maanden geleden had De Stadionclub al Andwelé Slory en Luigi Bruins vastgelegd.

Tevens lijkt het steeds waarschijnlijker dat Roy Makaay naar De Kuip komt. Zeker nu Miroslav Klose bij Bayern München heeft getekend én Van Bronckhorst zijn toekomst aan die van de Rotterdammers heeft verbonden. Feyenoord heeft onlangs al met de 32-jarige aanvaller gesproken.

Serieus, waar haalt Feyenoord het ineens allemaal vandaan.
Datum: Wednesday 27 June 2007 om 12:13:34  

Mystic
Owja, weer over Henry. Van Nistelrooij is slechts voor 15 miljoen naar Real Madrid gegaan, dát was pas een koopje.
Datum: Wednesday 27 June 2007 om 12:26:04  

El-james
Gepost: 1195
Mystic schreef:
Owja, weer over Henry. Van Nistelrooij is slechts voor 15 miljoen naar Real Madrid gegaan, dát was pas een koopje.

dat was omdat ferguson hem liever kwijt als rijk was ;)

maar feyenoord is lekker bezig...die namen zijn weer goed voor het nederlands voetbal...als je gaat kijken lopen er toch een aantal grote namen in de eredivisie rond en allen spelen nog steeds op fantastisch niveau...hopelijk kunnen we die lijn de komende jaren doorzetten en daarmee ook spelers behouden
Datum: Wednesday 27 June 2007 om 12:42:19  

-YuGo-
Gepost: 1014
Mystic schreef:

Serieus, waar haalt Feyenoord het ineens allemaal vandaan.

Ze zorgen dat de goeie spelers kosteloos komen of voor weinig geld ;)

Trouwens erg mooi dat Gio komt en dat kevin komt!! 8-)
Datum: Wednesday 27 June 2007 om 13:05:59  

IKGewoonIK
Gepost: 35
Gio en kevin nu word het echt weer wat met feyenoord YES YES.

En het leuk is nu komt makaay ook omdat hij geen concurentie wilt.
Datum: Wednesday 27 June 2007 om 17:45:23  

ChiefRocka
Gepost: 3253
IKGewoonIK schreef:
Gio en kevin nu word het echt weer wat met feyenoord YES YES.

En het leuk is nu komt makaay ook omdat hij geen concurentie wilt.

De transfer van Makaay is nog niet helemaal zeker. Het schijnt wel dat ze al een principe akkoord hebben over een contract van 3 jaar, maar de spits wil zelf eerst nog afwachten vanwege intresse uit spanje.

Wees realistisch, eis het onmogelijke...
Datum: Wednesday 27 June 2007 om 18:16:47  

Mystic
El-james schreef:

dat was omdat ferguson hem liever kwijt als rijk was ;)

maar feyenoord is lekker bezig...die namen zijn weer goed voor het nederlands voetbal...als je gaat kijken lopen er toch een aantal grote namen in de eredivisie rond en allen spelen nog steeds op fantastisch niveau...hopelijk kunnen we die lijn de komende jaren doorzetten en daarmee ook spelers behouden

Het is inderdaad een goed teken dat jongens zoals Davids, Gio, Hofland, Stam, etc. allemaal terugkeren naar de Nederlandse competitie. De eredivisie wordt ook steeds beter. In vergelijking met andere competities zijn er betrekkelijk weinig buitenlanders en worden veel Nederlandse jongens ook door de Nederlandse clubs zelf opgeleid. Denk bijvoorbeeld aan Sneijder, Huntelaar, Drenthe, Zuiverloon, etc.
Datum: Wednesday 27 June 2007 om 18:25:48  

Dida01
Mystic schreef:

Ach, die is al lang op zn retour die baviaan. Nee, geintje. Heb je gelijk in. Heeft een vrij degelijk seizoen gedraaid bij Madrid.
Datum: Wednesday 27 June 2007 om 19:42:35  

-YuGo-
Gepost: 1014
Mystic schreef:

Het is inderdaad een goed teken dat jongens zoals Davids, Gio, Hofland, Stam, etc. allemaal terugkeren naar de Nederlandse competitie. De eredivisie wordt ook steeds beter. In vergelijking met andere competities zijn er betrekkelijk weinig buitenlanders en worden veel Nederlandse jongens ook door de Nederlandse clubs zelf opgeleid. Denk bijvoorbeeld aan Sneijder, Huntelaar, Drenthe, Zuiverloon, etc.

Ja des te meer nederlanders in de eigen competitie speler des te beter het word.
Datum: Wednesday 27 June 2007 om 19:58:52  

DEN_N1S
Gepost: 8
waar haalt Feyenoord het allemaal vandaan?? ze hebben een of andere kerel die ze zomaar 50miljoen geeft dus jah dan kan je wat kopen :p van Bronkhorst komt wel transfervrij.
Datum: Wednesday 27 June 2007 om 20:32:17  

:TRUUS
Gepost: 4284
Ze hebben gewoon een bank beroofd.
Datum: Wednesday 27 June 2007 om 20:32:31  

:TRUUS
Gepost: 4284
Oja, Fortis wel te verstaan.
Datum: Wednesday 27 June 2007 om 22:30:52  

Mystic
Dida01 schreef:

Ach, die is al lang op zn retour die baviaan. Nee, geintje. Heb je gelijk in. Heeft een vrij degelijk seizoen gedraaid bij Madrid.

Vrij degelijk? Zeg gerust een topseizoen. Nu ben ik net als jij absoluut geen fan van Van Nistelrooij, maar hij is net als Henry toch echt een wereldspits. Al moet ik zeggen dat Henry z'n spel een stuk stijlvoller oogt.
Datum: Wednesday 27 June 2007 om 22:45:28  

poeh_hee
DEN_N1S schreef:
waar haalt Feyenoord het allemaal vandaan?? ze hebben een of andere kerel die ze zomaar 50miljoen geeft dus jah dan kan je wat kopen :p van Bronkhorst komt wel transfervrij.

Dat is onzin volgens Feyenoord en die geruchten van 50 miljoen kloppen niet. De aankopen worden gefinancieerd uit de talent pool.

Wel mooi dat er geen Gio op zijn shirt staat, maar gewoon v. Bronckhorst:

Datum: Wednesday 27 June 2007 om 22:59:55  

poeh_hee
Ook Makaay naar Feyenoord

De spectaculaire transfers volgen elkaar in hoog tempo op bij Feyenoord. Na de komst van Tim de Cler, Bert van Marwijk, Giovanni van Bronckhorst en Kevin Hofland wordt de week besloten met een echte klapper: ook Roy Makaay komt naar de Kuip.
De laatste formaliteiten worden momenteel afgerond, maar normaal gesproken wordt de spits van Bayern München donderdag gepresenteerd als de nieuwe aanvalsleider van Feyenoord. Dat meldt althans het Sportjournaal. Ook de Duitse kranten weten dit te melden.
Datum: Wednesday 27 June 2007 om 23:16:35  

poeh_hee
'Koevermans en Feyenoord al akkoord'
27 juni 2007

Het is onrustig in De Kuip, maar niemand die Feyenoord lief heeft, maalt daar om. De ene na de andere grote naam wordt namelijk aangetrokken. Maar wie denkt dat Feyenoord nu klaar is met 'shoppen', heeft het mis. Volgens het NOS Sportjournaal heeft Feyenoord al een akkoord bereikt met AZ'er Danny Koevermans. De clubs moeten er alleen nog uitkomen.

Maar dat kan juist nog een groot obstakel worden voor de Rotterdammers. Eerder informeerde Feyenoord al naar de clubtopscorer van AZ (22 goals), maar schrok toen van de vraagprijs die de Alkmaarders vroegen.

Ook meldt de NOS dat Feyenoord Ebi Smolarek terug wil halen. De Poolse aanvaller speelde van 2000 tot en met 2005 voor Feyenoord, voordat hij naar Borussia Dortmund vertrok. Naast de twee genoemde aanvallers, is ook Roy Makaay nog altijd nadrukkelijk in beeld.

----

Ben alleen bang dat AZ hem niet voor een vriendenprijsje weg gaat doen. Vraag me dus af of hij komt. Verder zit ik hier kapot te gaan. Wat een top-aankopen.
Datum: Wednesday 27 June 2007 om 23:59:08  

ikbenzograppig
Gepost: 172
poeh_hee schreef:
Ook Makaay naar Feyenoord

De spectaculaire transfers volgen elkaar in hoog tempo op bij Feyenoord. Na de komst van Tim de Cler, Bert van Marwijk, Giovanni van Bronckhorst en Kevin Hofland wordt de week besloten met een echte klapper: ook Roy Makaay komt naar de Kuip.
De laatste formaliteiten worden momenteel afgerond, maar normaal gesproken wordt de spits van Bayern München donderdag gepresenteerd als de nieuwe aanvalsleider van Feyenoord. Dat meldt althans het Sportjournaal. Ook de Duitse kranten weten dit te melden.
Oehhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh. wachten tot het op feyenoord.nl komt te staan! 8-)
Datum: Thursday 28 June 2007 om 00:00:57  

ikbenzograppig
Gepost: 172
poeh_hee schreef:
'Koevermans en Feyenoord al akkoord'
27 juni 2007

Het is onrustig in De Kuip, maar niemand die Feyenoord lief heeft, maalt daar om. De ene na de andere grote naam wordt namelijk aangetrokken. Maar wie denkt dat Feyenoord nu klaar is met 'shoppen', heeft het mis. Volgens het NOS Sportjournaal heeft Feyenoord al een akkoord bereikt met AZ'er Danny Koevermans. De clubs moeten er alleen nog uitkomen.

Maar dat kan juist nog een groot obstakel worden voor de Rotterdammers. Eerder informeerde Feyenoord al naar de clubtopscorer van AZ (22 goals), maar schrok toen van de vraagprijs die de Alkmaarders vroegen.

Ook meldt de NOS dat Feyenoord Ebi Smolarek terug wil halen. De Poolse aanvaller speelde van 2000 tot en met 2005 voor Feyenoord, voordat hij naar Borussia Dortmund vertrok. Naast de twee genoemde aanvallers, is ook Roy Makaay nog altijd nadrukkelijk in beeld.

----

Ben alleen bang dat AZ hem niet voor een vriendenprijsje weg gaat doen. Vraag me dus af of hij komt. Verder zit ik hier kapot te gaan. Wat een top-aankopen.
Ik was ook al fan van Koevermans, jeetje. Hij is echt zo'n feyenoord spits. Alles beter dan die Harry whahaha kutneus.
Datum: Thursday 28 June 2007 om 01:16:33  

K.Castro
Gepost: -150
:TRUUS schreef:
Ze hebben gewoon een bank beroofd.

Ik denk Abn-Amro
Datum: Thursday 28 June 2007 om 11:40:04  

Mystic
ikbenzograppig schreef:
Ik was ook al fan van Koevermans, jeetje. Hij is echt zo'n feyenoord spits. Alles beter dan die Harry whahaha kutneus.

Ik kan me echt nog een schitterende misser van Charisteas herinneren, waarbij hij over de bal heentrapte en 3 meter de lucht in sprong. Geniaal, al zeg ik het zelf. Alleen om die misser kan hij al niet meer stuk bij mij.

Koevermans zal wel een miljoentje of 4/5 kosten. Een bod van 3 miljoen door Nürnberg werd immers zonder meer van de hand gewezen door AZ. Ik zou het eigenlijk zonde van mijn geld vinden, want voetballend vind ik Koevermans echt heel zwak.

P.s. Op welke positie komt Van Bronckhorst? Verdedigende middenvelder?
Datum: Thursday 28 June 2007 om 13:55:30  

Dida01
Feyenoord heeft ook nog interesse in El Ahmadi geloof ik van Twente. Zou ik persoonlijk ook een hele mooie aankoop van ze vinden, al zie ik hem liever naar Ajax komen in de toekomst. Die jongen kan echt heel goed voetballen. Zou voor elke topclub binnen onze landsgrenzen een aanwinst zijn.

Prachtige aankopen voor Feyenoord trouwens. Proficiat. Vind de doelstelling van Bosz trouwens ook erg reëel, netjes zelfs. Het is inderdaad zaak om nu met beide benen op de grond te blijven staan en zeker niet te hard van stapel te lopen, al mag er natuurlijk wel wat verwacht worden als je zulke spelers aantrekt. Het zou best is een heel mooi seizoen kunnen worden daar. Zolang Ajax maar kampioen wordt. Feyenoord 2e dan, AZ 3e en laat die boeren maar is een keer afzakken.
Datum: Friday 29 June 2007 om 21:41:26  

*Renee
Gepost: 14899
Dida01 schreef:
Feyenoord heeft ook nog interesse in El Ahmadi geloof ik van Twente. Zou ik persoonlijk ook een hele mooie aankoop van ze vinden, al zie ik hem liever naar Ajax komen in de toekomst. Die jongen kan echt heel goed voetballen. Zou voor elke topclub binnen onze landsgrenzen een aanwinst zijn.

Haha daarom is veel gezeur bij twente.. Iedereen zegt dat ze van niets weten..
Vanmorgen hadden ze er alweer over G-e-w-e-l-d-i-g gingen ze iedereen af

El Ahmadi gewild

ENSCHEDE - De vermeende belangstelling van Feyenoord voor Karim El Ahmadi zorgt bij FC Twente niet voor paniek. Voorzitter Joop Munsterman weet nergens van. "Bij mij is niets bekend van een bod van Feyenoord op El Ahmadi. Er is ook geen noodzaak om hem te verkopen.".

Feyenoord zou al twee keer een bod hebben uitgebracht op de technisch begaafde middenvelder, hetgeen door Munsterman ten stelligste wordt ontkend. El Ahmadi zelf geniet op dit moment van zijn vakantie en wil niet op de geruchten reageren.

Juf Renee
Datum: Friday 29 June 2007 om 23:06:23  

poeh_hee
Zeer goede speler idd, maar eerlijk is eerlijk, niet noodzakelijk. Met bruins, Van Bronckhorst, Nicky Hofs, De Guzman, Drenthe (en Lucius) heb je al veel goede middenvelders.

Een aanvalsduo van Makaay en Koevermans zou ik wel erg gaaf vinden. Dan moet Slory naar rechts op het middenveld, want vind wel dat hij moet spelen.