Datum: Sunday 15 July 2007 om 11:45:59  

poeh_hee
Gepost: 784
ChiefRocka schreef:

Ligt er maar net aan wat je slim noemt. Tuurlijk groningen fans zullen hem hierdoor waarschijnlijk uit gaan kotsen. Maar wat kan dat die jongen nog schelen als hij bij Ajax kan tekenen, makelijk 3x zoveel kan gaan verdienen en daarnaast (misschien) ook nog eens mee kan spelen in europa's grootse competitie. Blijkbaar wil die jongen graag naar Ajax, en in dat geval speelt hij het juist wel slim. Groote kans dat groningen hem hierdoor alsnog gaat verkopen, al is het alleen maar om het feit dat de harde kern hem niet meer kan nog wil luchten.

Op VI.nl staat nou dat ze Suarez niets verwijten omdat het ingefluisterd zou zijn en hij zelf helemaal geen verstand van rechtzaken heeft enzo. Ik vind dat wel een beetje krom, want Suarez zal best wel weten wat hij met zo´n rechtzaak bereikt. Waarschijnlijk is hij wel ingefluisterd dat 5 miljoen een heel mooi bod is en hij zal best lekker gemaakt zijn.

ik vind hem echter wel ongeveer 7/8 miljoen waard. Hij kan veel meer waard worden, maar in feite heeft hij weinig Europese ervaring, speelt nog maar 1 jaar opvallend goed en heeft bij een club als Groningen veel minder last van druk. Je kan dus geen 11 miljoen ofzo geven omdat de risicofactor veel te groot is.
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Sunday 15 July 2007 om 19:25:21  

-YuGo-
Gepost: 1014
Alléén een medische keuring staat de overgang van Jerzy Dudek naar Real Madrid nog in de weg. In verklaringen aan de Poolse krant Rzeczpospolita bevestigde de doelman het akkoord met de Spaanse landskampioen.

De oud-Feyenoorder mocht transfervrij bij Liverpool vertrekken en stond in de belangstelling van vele clubs. In Engeland kon hij bij Bolton Wanderers en Manchester City aan de slag, terwijl ook Recreativo de Huelva en Real Betis naar zijn diensten dongen. Uiteindelijk besloot de doelman de aanbiedingen van Los Merengues niet te laten schieten.

“Maandag zal ik voor de medische keuring naar Spanje vliegen”, legde Dudek uit. “Daarna teken ik het contract en zal ik aan de pers worden voorgesteld. Ik hoop dat alles goed gaat. Dit is natuurlijk een mooie stap. Het bod van Real Madrid overschaduwde alle andere binnengekomen aanbiedingen.”

Zelfs Feyenoord klopte volgens Dudek bij hem aan. “Ik overwoog om naar Feyenoord terug te keren, maar ook Jacek Krzynowek wilde mij bij VfL Wolfsburg zien spelen. Daarnaast kon ik ook bij een Engelse promovendus aan de slag en hadden ook meerdere Portugese en Spaanse clubs interesse.”

Dudek wil laten zien dat hij niet als de stand-in van Iker Casillas wordt aangetrokken. “Iker is een geweldige doelman en bovendien uit de eigen jeugd afkomstig. De aanhang heeft veel respect voor dergelijke spelers. Ik zit vol ambities en neem dan ook geen genoegen met een plek op de bank. Bij Liverpool heb ik dit al meegemaakt en dat wil ik nu nog niet een keer meemaken.”

De Poolse sluitpost is de vierde nieuweling van Real Madrid voor volgend seizoen. Eerder werden al Christoph Metzelder, Pepe en Javier Saviola aangetrokken. De hoofdstedelingen zijn nog altijd op zoek naar een vleugelaanvaller. Zo wordt de naam van Arjen Robben (Chelsea) veelal genoemd in de Spaanse media, maar bestaat ook de mogelijkheid dat José Antonio Reyes alsnog van Arsenal wordt overgenomen.

Ben wel blij voor Dudek!
Goeie keeper
Datum: Sunday 15 July 2007 om 19:46:29  

Mystic
Gepost: 8712
poeh_hee schreef:

Op VI.nl staat nou dat ze Suarez niets verwijten omdat het ingefluisterd zou zijn en hij zelf helemaal geen verstand van rechtzaken heeft enzo. Ik vind dat wel een beetje krom, want Suarez zal best wel weten wat hij met zo´n rechtzaak bereikt. Waarschijnlijk is hij wel ingefluisterd dat 5 miljoen een heel mooi bod is en hij zal best lekker gemaakt zijn.

ik vind hem echter wel ongeveer 7/8 miljoen waard. Hij kan veel meer waard worden, maar in feite heeft hij weinig Europese ervaring, speelt nog maar 1 jaar opvallend goed en heeft bij een club als Groningen veel minder last van druk. Je kan dus geen 11 miljoen ofzo geven omdat de risicofactor veel te groot is.

Voor Suarez kan je over een jaar 10 á 15 miljoen vragen. Het gaat Suarez alleen om het feit dat zijn salaris bij Ajax zo'n 3 á 4x hoger is en daar is hij zich zeer bewust van. Groningen heeft alleen geen zin in onrust in de tent.
Datum: Monday 16 July 2007 om 14:17:13  

-YuGo-
De carrière van Dick Advocaat lijkt weer crescendo te lopen. De oud-bondscoach gaat met Zenit Sint Petersburg momenteel als een trein in de Russische competitie, terwijl hij nu ook in de nadrukkelijke belangstelling van het nationale team van Australië staat.

Australië is achter de schermen druk bezig met een nieuwe bondscoach, nadat Graham Arnold er een potje van heeft gemaakt tijdens de Azië Cup. De oefenmeester, eerder assistent onder Guus Hiddink bij de Socceroos, is met zijn team zo goed als uitgeschakeld na de poulewedstrijden nadat hij gelijkspeelde tegen voetbaldwerg Oman (1-1) en verloor van Irak (3-1).

Nu zou Dick Advocaat de beste papieren hebben om Down Under met de scepter te zwaaien. Met zijn huidige club Zenit Sint Petersburg staat De Kleine Generaal momenteel op een knappe eerste plek in de hoogste Russische profliga. Een probleem zou echter zijn, dat de 59-jarige oefenmeester nog een contract voor een jaar in Rusland heeft.
Datum: Monday 16 July 2007 om 22:35:44  

-YuGo-
'Verkochte' Arveladze traint 'gewoon' bij AZ
Shota Arveladze is nog altijd speler van AZ. De Georgiër meldde zich vandaag, ondanks hardnekkige transfergeruchten, gewoon op de training bij AZ.

Dat was de eerste keer voor de spits sinds de zomerpauze. Aanvankelijk leek het erop dat Arveladze de training in Alkmaar dit seizoen niet meer zou hervatten. Eerst leek zijn toekomst in Qatar te liggen, maar dat ketste af. Onlangs nog publiceerde het Spaanse Levante op haar website dat het een akkoord had met de Georgiër, maar ook dat bleek erg voorbarig.

"Er is geen club geweest die zich officieel bij ons heeft gemeld'', stelt AZ-directeur Marcel Brands klip en klaar in het NoordHollands Dagblad. Het is onduidelijk of Arveladze komend seizoen voor AZ zal spelen. Zaakwaarnemer Rob Cohen bezweerde eerder van niet: "De afspraak met AZ is dat hij daar in principe per 1 augustus afzwaait."
Datum: Tuesday 17 July 2007 om 13:21:13  

-YuGo-
AZ heeft de Italiaanse spits Graziano Pellè bijna binnen. In de papieren editie van het Noordhollands Dagblad bevestigt directeur voetbalzaken Marcel Brands dat AZ en Lecce het eens zijn geworden over een transfersom van zes miljoen euro. Of Pellè ook daadwerkelijk voor dat bedrag naar Alkmaar zal verkassen, is desondanks nog onzeker.

Na het bereiken van een akkoord heeft Lecce immers laten weten dat de ploeg eerst een vervanger wil binnenhalen. Opvallend, aangezien de Italianen Pellè de afgelopen twee jaar niet nodig hadden. De jeugdinternational speelde op huurbasis voor Crotone en Cesena. Voor die clubs maakte hij in totaal zestien doelpunten.

Nu de aanvaller op het punt staat om te vertrekken, heeft Lecce Pellè echter opeens hard nodig. De ploeg gaat eerst op zoek naar een vervanger voordat de 21-jarige Pellè mag vertrekken. In Alkmaar wordt die vertragingstechniek beschouwd als middel om de transferprijs op te schroeven.
Datum: Tuesday 17 July 2007 om 13:23:05  

-YuGo-
Het begint er steeds meer op te lijken dat Fabio Cannavaro na één seizoen weer zal vertrekken bij Real Madrid. Nadat eerder al diverse media schreven over een mogelijke transfer, spreekt nu ook de Italiaanse verdediger over een eventueel afscheid. "Ik naar Juve? Dat zou niet verkeerd zijn."

Ondanks het feit dat Cannavaro vorig seizoen een belangrijke kracht was bij de Koninklijke, lijkt een vertrek onontkoombaar. Reals nieuwe coach Bernd Schuster heeft volgens Spaanse media nieuwe plannen met Real Madrid en de 32-jarige Cannavaro zou niet in de nieuwe filosofie passen. Chelsea en Juventus worden genoemd als gegadigden om de mandekker over te nemen.

Op de vermeende interesse van laatstgenoemde gaat Cannavaro tegenover La Gazzetta dello Sport in. "Een terugkeer naar Juve zou niet verkeerd zijn. Ik heb vaak gesproken met technisch directeur Alessio Secco, aangezien hij een goede vriend van mij is. Ze schijnen op zoek te zijn naar een verdediger, maar er zijn nog geen onderhandelingen geweest met Juve of met welke club dan ook."

Cannavaro heeft in Madrid nog een tweejarig contract lopen. "Real is een prachtige club, misschien wel de belangrijkste club van de wereld. Ik heb daar nog een contract lopen en als er iemand geïnteresseerd is dan zullen ze met de club moeten praten. Ik heb in het verleden in ieder geval een prachtige tijd gehad bij Juventus. Ik won daar twee Scudetto's en die pakken ze me nooit meer af."

De Italiaanse international stond twee jaar lang onder contract bij de Oude Dame, voordat hij vorige zomer naar Spanje verhuisde. Met Real Madrid won hij vorig seizoen de Spaanse Primera División. Cannavaro speelde 32 competitiewedstrijden mee.
Datum: Tuesday 17 July 2007 om 13:23:42  

-YuGo-
Het begint er steeds meer op te lijken dat Fabio Cannavaro na één seizoen weer zal vertrekken bij Real Madrid. Nadat eerder al diverse media schreven over een mogelijke transfer, spreekt nu ook de Italiaanse verdediger over een eventueel afscheid. "Ik naar Juve? Dat zou niet verkeerd zijn."

Ondanks het feit dat Cannavaro vorig seizoen een belangrijke kracht was bij de Koninklijke, lijkt een vertrek onontkoombaar. Reals nieuwe coach Bernd Schuster heeft volgens Spaanse media nieuwe plannen met Real Madrid en de 32-jarige Cannavaro zou niet in de nieuwe filosofie passen. Chelsea en Juventus worden genoemd als gegadigden om de mandekker over te nemen.

Op de vermeende interesse van laatstgenoemde gaat Cannavaro tegenover La Gazzetta dello Sport in. "Een terugkeer naar Juve zou niet verkeerd zijn. Ik heb vaak gesproken met technisch directeur Alessio Secco, aangezien hij een goede vriend van mij is. Ze schijnen op zoek te zijn naar een verdediger, maar er zijn nog geen onderhandelingen geweest met Juve of met welke club dan ook."

Cannavaro heeft in Madrid nog een tweejarig contract lopen. "Real is een prachtige club, misschien wel de belangrijkste club van de wereld. Ik heb daar nog een contract lopen en als er iemand geïnteresseerd is dan zullen ze met de club moeten praten. Ik heb in het verleden in ieder geval een prachtige tijd gehad bij Juventus. Ik won daar twee Scudetto's en die pakken ze me nooit meer af."

De Italiaanse international stond twee jaar lang onder contract bij de Oude Dame, voordat hij vorige zomer naar Spanje verhuisde. Met Real Madrid won hij vorig seizoen de Spaanse Primera División. Cannavaro speelde 32 competitiewedstrijden mee.
Datum: Tuesday 17 July 2007 om 17:58:40  

Lachende_Derde
Gepost: 1259
Chelsea en Real praten over transfer Robben

17/7/2007 16:55

De transfer van Arjen Robben van Chelsea naar Real Madrid is een stuk dichterbij gekomen. De twee clubs onderhandelen over de transfersom, terwijl de 23-jarige international zelf al akkoord zou zijn over een contract met De Koninklijke.
Dat laatste wordt bevestigd noch ontkend door vader en adviseur Hans Robben. 'Daar ga ik niet op antwoorden', liet hij weten aan Voetbal International. Robben senior wilde wel bevestigen dat er wordt onderhandeld. 'De clubs zijn aan het praten.'

Chelsea zou een transfersom van 23 miljoen euro willen ontvangen voor Robben. Real is de Engelse club genaderd met een bod van achttien miljoen euro. Mede gezien het feit dat Chelsea met Florent Malouda al een opvolger in huis heeft gehaald, heeft het er alle schijn dat een akkoord tussen de clubs niet lang op zich laat wachten.

De overstap van Robben lijkt alles te maken te hebben met de stroeve onderhandelingen die de 29-voudig international met Chelsea voerde over een nieuw contract. Hoewel beide partijen diverse gesprekken voerden en Robben bij herhaling liet weten dat hij graag bij The Blues wilde blijven, rolde er geen nieuwe verbintenis uit de bus.
Datum: Thursday 19 July 2007 om 18:37:52  

Lachende_Derde
'Castelen hard op weg naar AS Monaco'

19/7/2007 15:32

AS Monaco volgt al enige tijd de verrichtingen van Romeo Castelen met meer dan gemiddelde interesse. De Monegasken zouden de belangstelling nu concreet hebben gemaakt.
Volgens L'Equipe staat Castelen dicht bij een overgang naar AS Monaco. De aanvaller van Feyenoord zou voor een bedrag van 4,5 miljoen euro De Kuip verruilen voor het vorstendom.

Castelen stond aanvankelijk ook in de belangstelling van Paris Saint-Germain, dat echter een stap terugdeed vanwege andere prioriteiten. Met AS Monaco komt de international nu dan toch terecht in de Franse competitie.

Van Feyenoord hoefde Castelen niet per se weg. Maar omdat de rechtsbuiten geen trek had zijn contract tussentijds te verlengen, is de Rotterdamse club bereid mee te werken om zo te voorkomen dat Castelen over een jaar gratis uit De Kuip vertrekt
Datum: Friday 20 July 2007 om 11:04:19  

-YuGo-
Lachende_Derde schreef:
'Castelen hard op weg naar AS Monaco'

19/7/2007 15:32

AS Monaco volgt al enige tijd de verrichtingen van Romeo Castelen met meer dan gemiddelde interesse. De Monegasken zouden de belangstelling nu concreet hebben gemaakt.
Volgens L'Equipe staat Castelen dicht bij een overgang naar AS Monaco. De aanvaller van Feyenoord zou voor een bedrag van 4,5 miljoen euro De Kuip verruilen voor het vorstendom.

Castelen stond aanvankelijk ook in de belangstelling van Paris Saint-Germain, dat echter een stap terugdeed vanwege andere prioriteiten. Met AS Monaco komt de international nu dan toch terecht in de Franse competitie.

Van Feyenoord hoefde Castelen niet per se weg. Maar omdat de rechtsbuiten geen trek had zijn contract tussentijds te verlengen, is de Rotterdamse club bereid mee te werken om zo te voorkomen dat Castelen over een jaar gratis uit De Kuip vertrekt

ik hoop dattie blijft.
Datum: Friday 20 July 2007 om 11:53:25  

poeh_hee
Gepost: 784
FR^Yugo1975 schreef:

ik hoop dattie blijft.

Mwa we hebben een goed middenveld, Vincken kan ook op zijn plek eventueel. Dan zeg ik dat we beter die 4,5 miljoen kunnen innen, ipv dat hij volgend jaar gratis wegloopt. Castelen is voor 3x niks gekomen dus 4,5 miljoen is puur economisch gezien een dikke winst.
Datum: Friday 20 July 2007 om 12:00:58  

Mystic
poeh_hee schreef:

Mwa we hebben een goed middenveld, Vincken kan ook op zijn plek eventueel. Dan zeg ik dat we beter die 4,5 miljoen kunnen innen, ipv dat hij volgend jaar gratis wegloopt. Castelen is voor 3x niks gekomen dus 4,5 miljoen is puur economisch gezien een dikke winst.

Castelen is niet noodzakelijk en bovendien in zijn ontwikkeling gestokt. Liever 4,5 miljoen nu dan niets volgend jaar inderdaad. Dat geeft gelijk de mogelijkheid aan Vincken om zich op die positie te manifesteren. En Nuri Sahin kan daar ook nog spelen als ik mij niet vergis. Kortom, weg ermee.
Datum: Friday 20 July 2007 om 13:09:48  

Lachende_Derde
En wie o wie word waarschijnlijk de 2e spits naast makaay
Datum: Friday 20 July 2007 om 13:26:46  

El-james
Gepost: 1195
Ajax vindt zijn pinchhitter in Spanje: Urzaíz

19/7/2007 22:06

Henk ten Cate heeft zijn gewenste spits binnen. Ajax vond in Spanje het breekijzer waar de Amsterdamse club op zoek naar was: Ismael Urzaíz.
De 35-jarige Urzaíz, die voor één jaar gaat tekenen in Amsterdam, heeft al een medische keuring achter de rug. 'Hij is zo fit als een hoentje', vertelde technisch directeur Martin van Geel tegen het ANP over de Spanjaard.

'We hebben onze pinchhitter binnen. Ismael wordt de tweede man achter Klaas-Jan Huntelaar', vervolgde Van Geel. 'Hij gaat als breekijzer dienen, als targetman, om een verdedigende muur te slechten. Hij heeft uiteraard ingestemd met die rol.'

Urzaíz begint in Amsterdam aan zijn eerste buitenlandse avontuur. Na zestien jaar, waarvan de laatste elf voor Athletic de Bilbao, leek het einde van zijn carrière nabij. Maar de oud-international koos voor Ajax als mogelijke laatste station.

Ben benieuwd of hij t nog een beetje kan...aantal jaar geleden vond ik het wel goede spits maarja nu moeten ze nog een 2e spits vinden die hele wedstrijden kan spelen als Huntelaar geblesseerd is
Datum: Friday 20 July 2007 om 14:24:43  

!!Mark*
Gepost: 153
Slory---Makaay---Vincken

Super trio!!
Datum: Thursday 26 July 2007 om 09:05:57  

-YuGo-
Mystic schreef:

Castelen is niet noodzakelijk en bovendien in zijn ontwikkeling gestokt. Liever 4,5 miljoen nu dan niets volgend jaar inderdaad. Dat geeft gelijk de mogelijkheid aan Vincken om zich op die positie te manifesteren. En Nuri Sahin kan daar ook nog spelen als ik mij niet vergis. Kortom, weg ermee.

mja das ook wel weer waar
Datum: Saturday 28 July 2007 om 17:59:51  

-YuGo-
Romeo Castelen speelt de komende jaren in Duitsland. De overgang van de vleugelaanvaller van Feyenoord naar Hamburger SV is volgens RTV Rijnmond inmiddels afgerond. Hij is na Joris Mathijsen, Rafael van der Vaart en Nigel de Jong de vierde Nederlander bij die Rothosen.

Gisteren al kwam de speler zelf tot overeenstemming met de club van trainer Huub Stevens, waarna hij een medische keuring onderging. Nu de Oranje-international fit is verklaard, lijkt de deal in kannen en kruiken.

Castelen had in Rotterdam nog een contract voor één seizoen, en kreeg deze week contractverlenging aangeboden. Desondanks liet hij weten de wens te koesteren om buiten Nederland aan de slag te gaan. Feyenoord respecteerde dit, waardoor de 24-jarige speler gisteren al ontbrak bij de jaarlijkse fotoshoot.

Drie jaar geleden kwam Castelen over van ADO Den Haag, en in die tijd speelde hij 65 officiële duels. Hierin was hij twintig maal trefzeker.
Datum: Sunday 29 July 2007 om 18:32:49  

-YuGo-
De voorbereiding op het nieuwe seizoen van PSV is allerminst florissant te noemen. Ondanks het gelijkspel tegen VVV (1-1) vorige week en de nederlaag tegen MSV Duisburg (2-1) zaterdagmiddag is Ronald Koeman de wanhoop niet nabij.

“We zijn pas halverwege de voorbereiding”, stelde de oefenmeester na afloop. “Door de afwezigheid van Jefferson Farfán en Arouna Koné heb ik nu eigenlijk maar twee spitsen tot mijn beschikking. Género Zeefuik en Jonathan Reis zijn nog niet klaar voor het hoogste niveau.”

“Daardoor is het moeilijk om je nu voor te bereiden. Ook omdat Danko Lazovic in de eerste twee wedstrijden van het seizoen geschorst is. Maar goed, het is niet anders. Het eerste competitieduel tegen Heracles Almelo is het ijkpunt.”

Mika Väyrynen en Csaba Feher zijn het slachtofer van vele opties die Koeman op het middenveld ter beschikking heeft. “Voor Vayrynen en Feher wordt het moeilijk. Zij mogen in principe op zoek naar een nieuwe club. De anderen krijgen hun kans. Ismaïl Aissati speelde tegen VVV, vandaag koos ik voor Otman Bakkal. Het moet langzaam in elkaar vallen.”
Datum: Sunday 29 July 2007 om 18:33:34  

-YuGo-
Jurgen Colin speelt de komende jaren voor Ajax. Volgens De Telegraaf heeft de verdediger van het Engelse Norwich City voldoende weten te overtuigen om in aanmerking te komen voor een contract.

Colin begon zijn stageperiode bij de Amsterdammers ietwat aarzelend, maar gaandeweg liet de 26-jarige verdediger zien in staat te zijn om het gewenste niveau van trainer Henk ten Cate te kunnen halen.

De speler zelf was na afloop van het duel met Falkirk (2-1 verlies) nog niet al te zeker over zijn toekomst. “Of de stage gelukt is? Ik ben met name in het begin te zenuwachtig geweest, vroeg me steeds af of ik het wel goed deed. Ik heb ook iets te veel op zeker gespeeld. De trainer wilde dat ik meer initiatief toonde,” zei hij.

Ten Cate was na afloop echter tevreden. “Ik weet dat hij nog beter kan. Maar voor de wedstrijd had ik Jurgen al gezegd dat ik tevreden over hem ben. Misschien dat de spanning daardoor grotendeels wegviel. Hij doet verdedigend geen gekke dingen en dat is wat ik zoek: iemand zonder frivoliteiten.”

Naar verwachting zal Colin deze week zijn handtekening onder een contract dat hem de komende jaren aan de Amsterdammers zal binden.
Datum: Sunday 29 July 2007 om 18:38:09  

-YuGo-
Overbodige Fränkel buiten selectie Vitesse
Purrel Fränkel lijkt geen toekomst meer te hebben bij Vitesse. Trainer Aad de Mos heeft de linksback niet meegenomen naar het trainingskamp in Engeland, meldt Omroep Gelderland.

"Ik ben vreselijk teleurgesteld, maar niet echt verbaasd. Je voelt het aankomen", reageert Fränkel op het veelzeggende besluit. Toch weigert de verdediger zich zomaar te schikken in zijn lot en te vertrekken: "Het ziet er niet rooskleurig voor mij uit. Maar ik ga niet zomaar weg. Mijn contract is goed en ik laat me niet gek maken. Het is alleen heel moeilijk je steeds weer op te laden. Het plezier is er wel vanaf."

In de afgelopen weken toonden RKC Waalwijk en ADO Den Haag belangstelling voor Fränkel, die sinds 2002 voor Vitesse speelt.
Datum: Tuesday 7 August 2007 om 10:23:09  

Smanthaa_*
Gepost: 3
Dinamo Zagreb heeft zich versterkt met de diensten van Bosko Balaban. De aanvaller heeft een driejarig contract getekend bij de Kroatische club. Balaban komt over van het Belgische Club Brugge.

Dinamo meldde vorige week al op de officiële website dat de transfer rond was, maar dat was toen volgens Club Brugge nog niet het geval. Nu is de transfer dan wel officieel beklonken.

"Ik ben blij dat ik weer in Zagreb ben. Ik had ook aanbiedingen van Besiktas en Saint-Etienne maar die waren aanvankelijk nog minder concreet en ik had geen zin om te wachten tot het einde van de transferperiode", aldus de kersverse aanwinst tijdens de persconferentie.

Verder is op de website van Club Brugge het volgende te lezen. "Voor mij was de tijd aangebroken voor een nieuw hoofdstuk in mijn loopbaan. Ik wens mijn vroegere ploegmaats in ieder geval alle succes toe, ik ben ervan overtuigd dat het team dat er nu staat tot grootse dingen bij machte moet zijn. Ik zal het Brugse publiek nooit vergeten", aldus de aanvaller.
Datum: Tuesday 7 August 2007 om 10:32:55  

Mystic
Nilsson voor ruim 3 miljoen naar Real Betis. Zonde..
Datum: Tuesday 7 August 2007 om 10:44:41  

-YuGo-
Smanthaa_* schreef:
Dinamo Zagreb heeft zich versterkt met de diensten van Bosko Balaban. De aanvaller heeft een driejarig contract getekend bij de Kroatische club. Balaban komt over van het Belgische Club Brugge.

Dinamo meldde vorige week al op de officiële website dat de transfer rond was, maar dat was toen volgens Club Brugge nog niet het geval. Nu is de transfer dan wel officieel beklonken.

"Ik ben blij dat ik weer in Zagreb ben. Ik had ook aanbiedingen van Besiktas en Saint-Etienne maar die waren aanvankelijk nog minder concreet en ik had geen zin om te wachten tot het einde van de transferperiode", aldus de kersverse aanwinst tijdens de persconferentie.

Verder is op de website van Club Brugge het volgende te lezen. "Voor mij was de tijd aangebroken voor een nieuw hoofdstuk in mijn loopbaan. Ik wens mijn vroegere ploegmaats in ieder geval alle succes toe, ik ben ervan overtuigd dat het team dat er nu staat tot grootse dingen bij machte moet zijn. Ik zal het Brugse publiek nooit vergeten", aldus de aanvaller.

ben hier wel blij mee.
Datum: Wednesday 8 August 2007 om 10:01:10  

-YuGo-
Timothy Derijck lijkt eindelijk zijn gewenste nieuwe werkgever te hebben gevonden. De Belgische middenvelder van Feyenoord zag eerdere pogingen van Standard Luik en FC Twente om hem in te lijven mislukken, maar lijkt nu alsnog op weg naar het Belgische Dender.

De deal is nog niet beklonken, al lijkt de club er van uit te gaan dat alles snel rond komt. “We wachten nog op een verlossend telefoontje van Feyenoord, maar normaliter speelt Derijck woensdag al mee in een oefenduel tegen Murcía,” zo valt te lezen op de officiële website van de Belgische eersteklasser.

De 20-jarige Derijck kwam in het seizoen 2005/2006 over uit de jeugd van Anderlecht, maar in Rotterdam wist hij nauwelijks te imponeren. Hij werd dan ook uitgeleend aan NAC Breda, om vervolgens weer terug te keren in De Kuip.

Na wederom een seizoen met weinig speelminuten liet de speler weten zijn carrière graag ergens anders voort te zetten. Naar verwachting zal de deal nog binnen 24 uur wereldkundig worden gemaakt.