Datum: Monday 13 August 2007 om 13:09:30  

poeh_hee
Gepost: 784
Het verbaast me dat niemand het nog genoemd heeft, maar:

Sneijder naar Real madrid voor 27 miljoen Euro

12/8/2007 22:39

Wesley Sneijder verhuist alsnog naar Real Madrid. Ajax en de Spaanse club zijn er dit weekeinde toch in geslaagd de vrijdag tot mislukken gedoemde transfer rond te krijgen.
Ajax meldt op de eigen website dat Real 27 miljoen euro betaalt voor de 23-jarige Sneijder. Daarmee voldoet De Koninklijke aan het tegenvoorstel dat de Amsterdamse club afgelopen week had gedaan. De Utrechtse middenvelder tekent tot medio 2012 bij de kampioen van Spanje, bij wie hij landgenoten Ruud van Nistelrooy en Royston Drenthe tegenkomt.
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Monday 13 August 2007 om 15:26:27  

*Renee
Gepost: 14899
Oeeeeeeh
Kan ik sneijder nog gewoon blijven zien
top!

Juf Renee
Datum: Monday 13 August 2007 om 15:39:53  

poeh_hee
*Renee schreef:
Oeeeeeeh
Kan ik sneijder nog gewoon blijven zien
top!

En dat kon niet als hij bleef?
Datum: Monday 13 August 2007 om 15:41:10  

*Renee
Gepost: 14899
nee ;)
omdat ik moest kiezen tussen real madrid of ajax ;)

Of nja op tv wel maar goed niet tijdens een wedstrijd.
laat ik het anders zeggen weinig wedstrijden;)

Juf Renee
Datum: Monday 13 August 2007 om 19:47:30  

-YuGo-
Gepost: 1014
poeh_hee schreef:
Het verbaast me dat niemand het nog genoemd heeft, maar:

Sneijder naar Real madrid voor 27 miljoen Euro

12/8/2007 22:39

Wesley Sneijder verhuist alsnog naar Real Madrid. Ajax en de Spaanse club zijn er dit weekeinde toch in geslaagd de vrijdag tot mislukken gedoemde transfer rond te krijgen.
Ajax meldt op de eigen website dat Real 27 miljoen euro betaalt voor de 23-jarige Sneijder. Daarmee voldoet De Koninklijke aan het tegenvoorstel dat de Amsterdamse club afgelopen week had gedaan. De Utrechtse middenvelder tekent tot medio 2012 bij de kampioen van Spanje, bij wie hij landgenoten Ruud van Nistelrooy en Royston Drenthe tegenkomt.

Mja ben blij voor Sneijder, heeft hij zijn droomtransfer alleen voor het nederlandse voetbal is het een slechte zaak.
Datum: Monday 13 August 2007 om 19:54:16  

Mystic
Gepost: 8712
FR^Yugo1975 schreef:

Mja ben blij voor Sneijder, heeft hij zijn droomtransfer alleen voor het nederlandse voetbal is het een slechte zaak.

Valt wel mee. Sneijder zou over twee jaar voor niets zijn weggelopen, die 27 miljoen daarentegen kan heel goed besteed worden. En diezelfde bestedingen kunnen het Nederlandse voetbal structureel naar een hoger niveau tillen. Bovendien zet het Ajax ook weer beter op de kaart, als tussenstation voor talentvolle spelers naar de absolute wereldtop. Voor Ajax is het zowel een aderlating als een zegen.
Datum: Monday 13 August 2007 om 20:02:42  

kraakxsmaak
Gepost: 109
Hij zal wel op de bank starten
Datum: Monday 13 August 2007 om 20:03:09  

-YuGo-
Mystic schreef:

Valt wel mee. Sneijder zou over twee jaar voor niets zijn weggelopen, die 27 miljoen daarentegen kan heel goed besteed worden. En diezelfde bestedingen kunnen het Nederlandse voetbal structureel naar een hoger niveau tillen. Bovendien zet het Ajax ook weer beter op de kaart, als tussenstation voor talentvolle spelers naar de absolute wereldtop. Voor Ajax is het zowel een aderlating als een zegen.

Heb je ook wel gelijk in.
Maargoed als alle goeie spelers steeds weggaan moeten de nederlandse clubs weer opzoek gaan naar talenten uit eigen jeugd.
Datum: Tuesday 14 August 2007 om 00:33:47  

poeh_hee
Mystic schreef:

Ja van 27 miljoen kun je een hoop doen. Hoop wel dat er veel van het transfergeld in Nederland besteed wordt, dat tilt het totale niveau omhoog.
27 miljoen is lekker, maar ik neem aan dat het doel van ajax is om bij de Europese top te gaan horen. Wanneer ze beter presteren hebben ze ook een grotere aantrekkingskracht op goede spelers. Al blijft het salaris meestal een probleem voor een Nederlandse club. Ze moeten het geld heel verstandig uitgeven.
Datum: Tuesday 14 August 2007 om 00:37:13  

ZaZanG
Gepost: 5
Kone misschien naar Galatasaray
Datum: Tuesday 14 August 2007 om 15:17:08  

-YuGo-
Aissati en Afellay zeker niet naar Ajax
PSV is geenszins van plan mee te werken aan een eventueel vertrek van Ismaïl Aissati of Ibrahim Afellay naar Ajax. De twee talenten werden de laatste dagen in verband gebracht met de Amsterdammers.

Ajax zou in zowel Aissati als Afellay een waardige opvolger zien van Wesley Sneijder. In het Eindhovens Dagblad laat algemeen directeur Jan Reker van PSV echter weten dat de landskampioen absoluut niet akkoord gaat met een vertrek van het tweetal.

"We werken absoluut niet mee aan de verkoop van deze spelers", zo luiden de duidelijke woorden van Reker.

Ben het wel met Reker eens.
Ajax zal echt wel de juiste vervanger vinden.
Datum: Tuesday 14 August 2007 om 15:18:56  

-YuGo-
Sander Westerveld is weer terug in Nederland. Althans, de doelman hoopt voor even. Hij zal de aankomende weken zijn conditie op peil houden bij zijn oude werkgever FC Twente.

Westerveld (32) is deze zomer op zoek naar een nieuwe club, nadat hij vertrok bij de Spaanse formatie van Almería. Met de Zuid-Spaanse formatie kreeg de doelman met zijn mannen het voor elkaar om te promoveren naar de hoogste Spaanse afdeling, de Primera Division.

Het leek er op dat Westerveld zijn carrière zou gaan voortzetten als reservedoelman bij Real Madrid, maar ook deze transfer ketste af. Nu mag de zesvoudig international bij FC Twente komen trainen, dat overigens zelf ook nog op zoek is naar een nieuwe doelman. Westerveld's eisen zouden echter een probleem kunnen worden voor De Tukkers.
Datum: Wednesday 15 August 2007 om 17:51:49  

Dida01
Gepost: 6685
Tjah.. als Boussoufa had willen komen had ik geen seconde wakker gelegen van het vertrek van Sneijder. Met Affelay en Aissati idem dito, al heb ik met de komst van de laatste 2 genoemde zelf geen moment rekening gehouden. Zou wel erg lomp zijn van PSV. Nu wordt het een heel moeilijk verhaal om een juiste vervanger te vinden, al zou ik de komst van Medunjanin persoonlijk wel toejuichen. Die jongen kan zoveel beter dan hij tot dusver heeft laten zien.
Datum: Wednesday 15 August 2007 om 18:03:52  

poeh_hee
FR^Yugo1975 schreef:
Aissati en Afellay zeker niet naar Ajax

Sneijder bleef zeker nog een jaar en Drenthe wilde ook zeker minimaal nog een jaar in R´dam blijven
Datum: Wednesday 15 August 2007 om 18:20:03  

NAOMI_AFCA
Gepost: 425
Dida01 schreef:
Die jongen kan zoveel beter dan hij tot dusver heeft laten zien.

hoe weet je dan dat hij meer kan?
Datum: Wednesday 15 August 2007 om 19:17:01  

-YuGo-
Ajax is vooralsnog niet succesvol op de transfermarkt. Na Albert Riera (Espanyol) heeft nu ook Standard Luik-middenvelder Steven Defour aangegeven geen trek te hebben in een overgang naar de Amsterdamse club.

“Ajax nam eind vorige week telefonisch contact met mij op", vertelde zaakwaanemer Paul Stefani aan Sporza. “De club zoekt een vervanger voor Wesley Sneijder en Defour kwam meteen in beeld. Ik heb met Steven gesproken en hij was er snel uit: hij vindt het gewoon niet kunnen om nu Standard te verlaten."

"Ajax heeft hem vervolgens maandag zelf opgebeld, maar Steven heeft hen gewoon uitgelegd dat het te kort dag was. Het seizoen is pas begonnen met Standard, hij is aanvoerder en hij voelt zich gewoon heel gelukkig in Luik."

"De Nederlanders hadden daar alle begrip voor. Trouwens, Ajax is een klasseclub. Sinds vorig seizoen al belt het bestuur regelmatig met Defour. Hij kreeg ook een sms voor zijn verjaardag. Komt Ajax nog eens aankloppen op het einde van dit seizoen, dan is dat een andere zaak natuurlijk", aldus de belangenbehartiger.

Defour (19) heeft al twee seizoenen op Sclessin achter de rug en stond eerder op de loonlijst bij RC Genk. Voor het nationale elftal kwam hij inmiddels zeven keer uit.
Datum: Wednesday 15 August 2007 om 23:39:44  

Dida01
Gepost: 6685
NAOMI_AFCA schreef:

hoe weet je dan dat hij meer kan?

Was in verscheidene jeugdelftallen werkelijk fantastisch, alleen is hij geen werker en dat breekt hem nog al is op wat betreft krediet bij de trainer. In aanvallend opzicht razendsnel in de omschakeleling. In defensief opzicht matig. En een beetje een eigenzinnige jongen, koppig vooral. Ook menig coach is louter positief over zijn voetballende kwaliteiten (waaronder dus v.Gaal), dus op basis daarvan is hij me bekend. En persoonlijk hou ik juist van creatieve en technisch begaafde spelers op de 10 positie. Met name jonge (top)talenten.
Datum: Thursday 16 August 2007 om 19:40:54  

Mystic
Gepost: 8712
Allemaal meedoen kinders: http://www.funkybabes.nl/forum/forum_topic.php?id=17385
Datum: Tuesday 21 August 2007 om 22:00:10  

-Matteo-
Gepost: 880
Aisatie en Affelay hoeven we niet!!!!
Datum: Wednesday 22 August 2007 om 00:06:06  

-Matteo-
Gepost: 880
Emerson van Real Madrid naar AC Milan egt dom van Milan!!!
Datum: Tuesday 11 September 2007 om 13:01:39  

ChiefRocka
Gepost: 3253
Dida01 schreef:
Tjah.. als Boussoufa had willen komen had ik geen seconde wakker gelegen van het vertrek van Sneijder. Met Affelay en Aissati idem dito, al heb ik met de komst van de laatste 2 genoemde zelf geen moment rekening gehouden. Zou wel erg lomp zijn van PSV. Nu wordt het een heel moeilijk verhaal om een juiste vervanger te vinden, al zou ik de komst van Medunjanin persoonlijk wel toejuichen. Die jongen kan zoveel beter dan hij tot dusver heeft laten zien.

Ajax heeft ook een principe akkoord gehad met Renato. Als dat door was gegaan was het vertrek van Wesley ook een stuk minder erg geweest. Aan Renato hadden we een hele goeie gehad, kan behalve centraal ook nog eens op rechts spelen. Egt een fantastische spelers, word in eigen land gezien als de nieuwe Kaka. Maar dat weet jij zelf waarschijnlijk ook wel. Jammer dat van Geel de vraagprijs van 9 miljoen te hoog vond.

Wees realistisch, eis het onmogelijke...
Datum: Tuesday 11 September 2007 om 13:04:14  

ChiefRocka
Gepost: 3253
Manager Trabelsi hoopt op Anderlecht

11 september 2007, 12:25 uur
De zoektocht van Hatem Trabelsi naar een nieuwe club duurt voort. Een overgang van de clubloze Tunesiër naar het Franse Le Mans liep eerder deze week spaak. Dat zei zijn manager Franklin Sedoc dinsdag in Het Nieuwsblad. Hij probeert Trabelsi nu onder te brengen bij Anderlecht, dat drie weken terug interesse toonde, maar daarna afhaakte.

"Hatem staat open voor een nieuw bod", aldus Sedoc. "Hij vindt Anderlecht een topclub en Brussel een fantastische stad. Anderlecht zou drie weken geleden een voorstel doen, maar dat is er nooit van gekomen." Trabelsi kreeg geen nieuw contract bij Manchester City. Daarvoor kwam hij vijf jaar uit voor Ajax

Persoonlijk vind ik het onbegrijpelijk dat Ajax nog niet geprobeerd heeft profijt te nemen van deze situatie. Hatem is een fantastische back, en volgens geruchten zou hij positief staan tegen over een trugkeer naar Ajax.

Wees realistisch, eis het onmogelijke...
Datum: Tuesday 11 September 2007 om 13:37:14  

-YuGo-
ChiefRocka schreef:
Manager Trabelsi hoopt op Anderlecht

11 september 2007, 12:25 uur
De zoektocht van Hatem Trabelsi naar een nieuwe club duurt voort. Een overgang van de clubloze Tunesiër naar het Franse Le Mans liep eerder deze week spaak. Dat zei zijn manager Franklin Sedoc dinsdag in Het Nieuwsblad. Hij probeert Trabelsi nu onder te brengen bij Anderlecht, dat drie weken terug interesse toonde, maar daarna afhaakte.

"Hatem staat open voor een nieuw bod", aldus Sedoc. "Hij vindt Anderlecht een topclub en Brussel een fantastische stad. Anderlecht zou drie weken geleden een voorstel doen, maar dat is er nooit van gekomen." Trabelsi kreeg geen nieuw contract bij Manchester City. Daarvoor kwam hij vijf jaar uit voor Ajax

Persoonlijk vind ik het onbegrijpelijk dat Ajax nog niet geprobeerd heeft profijt te nemen van deze situatie. Hatem is een fantastische back, en volgens geruchten zou hij positief staan tegen over een trugkeer naar Ajax.

Mja, hij is een goeie indd.
Vond het wel jammer dattie bij ajax vertrok.
Was wel een goeie voor het nederlandse voetbal
Datum: Friday 29 February 2008 om 00:01:38  

FRYugo
Gepost: 983
Robert maaskant van MVV gaat naar NAC
Datum: Friday 29 February 2008 om 08:50:34  

Anon
Gepost: 2711
FRYugo schreef:
Robert maaskant van MVV gaat naar NAC

Dat meen je niet?

Hij komt de eredivisie weer verneuken hoor, kut kneus.

United by one. Divided by zero.