Datum: Friday 29 February 2008 om 10:24:51  

FRYugo
Gepost: 983
Michael schreef:

Dat meen je niet?

Hij komt de eredivisie weer verneuken hoor, kut kneus.

jawel, meen ik wel.
Hij word de opvolger van ernie.
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Friday 29 February 2008 om 10:33:42  

ChiefRocka
Gepost: 3253
Dan kan je net zo goed Brands als trainer houden. Alsof Maaskant gerant staat voor spectaculair voetbal.

Wees realistisch, eis het onmogelijke...
Datum: Friday 29 February 2008 om 11:08:33  

Anon
Gepost: 2711
ChiefRocka schreef:
Dan kan je net zo goed Brands als trainer houden. Alsof Maaskant gerant staat voor spectaculair voetbal.

Dat heeft hij bij Willem II en RBC wel laten zien.

United by one. Divided by zero.
Datum: Saturday 1 March 2008 om 16:43:40  

FRYugo
PSV lijkt de winnaar te gaan worden in de strijd om Nordin Amrabat. Volgens de Telegraaf heeft de club uit Eindhoven inmiddels al een akkoord bereikt over de te betalen transfersom aan VVV Venlo. Naar verluidt gaat het om een bedrag van 2,3 miljoen euro.

Eerder bood SC Heerenveen eenzelfde bedrag, en claimde Voetbal International zelfs dat de jeugdinternational al rond zou zijn met de Friezen. Dit werd vervolgens in alle toonaarden ontkend door de speler zelf, waarna PSV werk maakte van de aanvallende middenvelder.

“De clubs zijn eruit. Nordins vader en ik zullen binnenkort een gesprek aangaan om te kijken welke rol PSV voor hem in gedachten heeft,” vertelt zaakwaarnemer Winnie Haatrecht. “Nee, Nordin is daar zelf niet bij. Die blijft zich op het voetballen concentreren.”

Mocht VVV nog iets over willen houden aan een transfer van Amrabat, dan doen de Limburgers er goed aan zo snel mogelijk spijkers met koppen te slaan. Contractueel is vastgelegd dat de revelatie van het seizoen bij degradatie voor het gelimiteerde bedrag van 175.000 euro de deur uit mag wandelen.
Datum: Sunday 2 March 2008 om 01:07:35  

ChiefRocka
FRYugo schreef:
PSV lijkt de winnaar te gaan worden in de strijd om Nordin Amrabat. Volgens de Telegraaf heeft de club uit Eindhoven inmiddels al een akkoord bereikt over de te betalen transfersom aan VVV Venlo. Naar verluidt gaat het om een bedrag van 2,3 miljoen euro.

Eerder bood SC Heerenveen eenzelfde bedrag, en claimde Voetbal International zelfs dat de jeugdinternational al rond zou zijn met de Friezen. Dit werd vervolgens in alle toonaarden ontkend door de speler zelf, waarna PSV werk maakte van de aanvallende middenvelder.

“De clubs zijn eruit. Nordins vader en ik zullen binnenkort een gesprek aangaan om te kijken welke rol PSV voor hem in gedachten heeft,” vertelt zaakwaarnemer Winnie Haatrecht. “Nee, Nordin is daar zelf niet bij. Die blijft zich op het voetballen concentreren.”

Mocht VVV nog iets over willen houden aan een transfer van Amrabat, dan doen de Limburgers er goed aan zo snel mogelijk spijkers met koppen te slaan. Contractueel is vastgelegd dat de revelatie van het seizoen bij degradatie voor het gelimiteerde bedrag van 175.000 euro de deur uit mag wandelen.

Mochten PSV en VVV dan egt rond zijn zou ik als VVV zijnde indd maar haast maken. Persoonlij kschat ik Amrabat te realistisch in om een contract bij PSV te tekenen. Hij zal zelf ook wel begrijpen dat hij daar waarschijnlijk op de bank zal komen te zitten wat dodelijk zou kunnen zijn voor z'n ontwikkeling. Het is mooi om te zien dat PSV achter een talent als hem aanzit, maar ik denk dat subtoppers op dit moment meer kans maken als topclubs.

Datum: Sunday 2 March 2008 om 09:03:53  

Lastpost
Gepost: 1656
ChiefRocka schreef:

Mochten PSV en VVV dan egt rond zijn zou ik als VVV zijnde indd maar haast maken. Persoonlij kschat ik Amrabat te realistisch in om een contract bij PSV te tekenen. Hij zal zelf ook wel begrijpen dat hij daar waarschijnlijk op de bank zal komen te zitten wat dodelijk zou kunnen zijn voor z'n ontwikkeling. Het is mooi om te zien dat PSV achter een talent als hem aanzit, maar ik denk dat subtoppers op dit moment meer kans maken als topclubs.

Ik denk persoonlijk dat die jongen gewoon tekent daar, wilde altijd al voor PSV spelen en heeft daar in het openbaar ook niet moeilijk over gedaan als ex-Ajacied zijnde en krijgt nu die kans en zal die ook wel grijpen ook.
En tuurlijk is de kans groter dat je bij een Groningen of what so ever wel veel speelt maar ik denk dat het voor z'n ontwikkeling geen kwaad kan om bij PSV te tekenen.

En als je ziet hoe makkelijk PSV wisselt van basiself ieder seizoen heeft hij kansen zat lijkt me, ligt er alleen aan op welke positie ze hem willen zetten.
Overigens wel een leuk Marokkaans tintje in Eindhoven op deze manier.
Datum: Sunday 2 March 2008 om 15:04:25  

ChiefRocka
Lastpost schreef:

Ik denk persoonlijk dat die jongen gewoon tekent daar, wilde altijd al voor PSV spelen en heeft daar in het openbaar ook niet moeilijk over gedaan als ex-Ajacied zijnde en krijgt nu die kans en zal die ook wel grijpen ook.
En tuurlijk is de kans groter dat je bij een Groningen of what so ever wel veel speelt maar ik denk dat het voor z'n ontwikkeling geen kwaad kan om bij PSV te tekenen.

En als je ziet hoe makkelijk PSV wisselt van basiself ieder seizoen heeft hij kansen zat lijkt me, ligt er alleen aan op welke positie ze hem willen zetten.

Maar voor spelers van zijn leeftijd is het juist belangerijk om wekelijks te spelen. Tekent hij bij PSV is de kans groot dat hij in een zelfde situatie als Aissati komt te zitten. Ook die jongen zijn ontwikkeling staat momenteel haast compleet stil, alleen maar door een gebrek aan speeltijd. PSV is een mooie club om bij te spellen, dat zal niemand ontkennen. Toch zou ik als ik hem was echt voor Heerenveen kiezen, vervolgens kan hij altijd nog de stap naar een topclub maken.

Datum: Friday 14 March 2008 om 18:19:51  

FRYugo
Trond Sollied staat vanaf volgend seizoen aan het roer van SC Heerenveen, aldus Voetbal International. De Noor volgt in Friesland de vertrekkende Gertjan Verbeek op, die eerder dit seizoen van het bestuur te horen kreeg dat zijn contract niet werd verlengd.

De afgelopen periode sijpelden zowel vanuit België als Nederland het nieuws door dat Sollied vanaf komend seizoen in Friesland aan de slag gaat. De Scandinaviër wilde hierover tot nu toe niets kwijt en focust zich enkel op Gent. De advocaten van beide partijen waren achter de schermen echter al bezig om de laatste details van het contract te behandelen.

De 48-jarige Sollied liet eerder weten dat hij zou vertrekken bij AA Gent, de huidige werkgever van de oefenmeester. Intussen zou hij in gesprek zijn geraakt met SC Heerenveen en een akkoord hebben bereikt. Probleem is echter de officiële bekendmaking. Vrijdag komt SC Heerenveen uit in de Eredivisie, terwijl AA Gent zowel op zaterdag als dinsdag een wedstrijd moet afwerken.

Over de contractduur is nog niets duidelijk. Waarschijnlijk zal Sollied wel zijn vaste assistent Chris van Puyvelde meenemen naar Friesland. Hierdoor is het nog niet zeker wat er zal gebeuren met Alex Pastoor en Hans Visser, de huidige assistent-trainers bij SC Heerenveen.
Datum: Friday 14 March 2008 om 18:34:38  

-Matteo-
Gepost: 880
Verbeek vind ik toch beter! egt dom van hun om hem te laten gaan..
Datum: Tuesday 25 March 2008 om 15:43:47  

FRYugo
'Heitinga naar Atlético Madrid'

De Spanjaarden hebben volgens de ochtendkrant al aangeven de gelimiteerde transfersom van tien miljoen euro te willen betalen. "Ik sta te trillen van geluk", vertelt de Oranje-international. "Dit is een prachtige volgende fase in mijn carrière. Ik zal Ajax ongelooflijk missen."

Bij Ajax is met teleurstelling gereageerd op de beslissing van Heitinga om zijn geluk in Spanje te beproeven. "Dit is enorm jammer", vertelt technisch directeur Martin van Geel. "Maar ook wel begrijpelijk dat een jongen die al zeventien jaar bij Ajax voetbalt ergens anders wil kijken."

Volgens Van Geel heeft de Amsterdamse club er alles aan gedaan om Heitinga te behouden. "Daar zijn we maanden mee bezig geweest, maar helaas. Meestal gaat een speler weg bij Ajax als hij net top is. Zie Sneijder vorig jaar."
Datum: Tuesday 25 March 2008 om 15:44:35  

FRYugo
Huntelaar weg of.....?

De Amsterdamse club wil voorkomen dat de aanvalsleider komende zomer ingaat op de avances van een buitenlandse topclub. De 24-jarige Dremptenaar staat dit seizoen alweer op 27 treffers en is hard op weg om topscorer van de Eredivisie te worden.

Eerder deze stak Huntelaar tegenover Sportweek zijn ambities niet onder stoelen of banken. “Verschillende factoren spelen een rol. Wat wil Ajax, welke club meldt zich voor mij en wanneer? Wat wil ik zelf? Ajax mag wat aan mij verdienen. Dat gun ik de club absoluut. Ze hebben me de kans gegeven en mij gemaakt tot wat ik ben.”

“Ik wil bij een club komen waar mijn sterke punten ten volle benut worden. Dus in een aanvallend team, dat veel in het zestienmetergebied van de tegenstander opereert. Ik wil eerste spits worden van een topteam. Voor minder laat ik Ajax niet in de steek”, aldus Huntelaar.
Datum: Tuesday 25 March 2008 om 15:44:56  

FRYugo
Met de aanstelling van de Noor Trond Sollied heeft SC Heerenveen voor volgend seizoen een opvolger gevonden voor de scheidende Gertjan Verbeek. De oefenmeester van AA Gent wil de komende twee seizoenen met de Friese club prijzen winnen. "Ik kom niet naar Friesland om vierde te worden.’’

"Ik denk in prijzen", stelt Sollied op de website van Heerenveen. "Gezien de gesprekken die ik met de clubleiding heb gevoerd is dat mogelijk. Heerenveen is ambitieus en beschikt over een kwalitatief goede spelersgroep. Het is van belang dat spelers beter willen worden en prijzen willen winnen. Dat is de basis om te presteren."

"Mijn uitdaging is de ploeg nog beter te maken, maar in Nederland wint niet altijd de beste. Met het systeem van de play-offs kun je een goed seizoen in één duel verspelen. AZ speelde afgelopen seizoen super, maar bleef met lege handen staan. In mijn beleving mag dat niet. Het systeem doet geen recht aan de prestaties over een heel seizoen.’’

"Ik houd van aanvallend voetbal en risico’s nemen, vooral als de situatie daar om vraagt. In principe vind ik 4-3-3 het beste systeem, maar dat moet in de voorbereiding blijken. Het systeem is niet heilig, maar wel de stijl van voetballen en die moet in mijn ogen offensief gericht zijn. Ik wil op balbezit spelen, het spel bepalen en overal op het veld moeten driehoekjes zijn zodat je de bal in één tijd kunt verplaatsen", aldus Sollied.
Datum: Tuesday 25 March 2008 om 15:50:57  

Mystic
Gepost: 8712
Lastpost schreef:

Zolang hij Aissati maar niet achterna gaat hé.

Aan de andere kant, PSV geeft de jeugd wel degelijk veel speelminuten (zoals Marcellis, Bakkal, Affelay) dus als Amrabat gewoon naar zijn niveau presteert maakt hij wel degelijk kans op een basisplaats.
Datum: Tuesday 25 March 2008 om 17:48:47  

*Renee
Gepost: 14899
FRYugo schreef:

De Spanjaarden hebben volgens de ochtendkrant al aangeven de gelimiteerde transfersom van tien miljoen euro te willen betalen. "Ik sta te trillen van geluk", vertelt de Oranje-international. "Dit is een prachtige volgende fase in mijn carrière. Ik zal Ajax ongelooflijk missen."

Bij Ajax is met teleurstelling gereageerd op de beslissing van Heitinga om zijn geluk in Spanje te beproeven. "Dit is enorm jammer", vertelt technisch directeur Martin van Geel. "Maar ook wel begrijpelijk dat een jongen die al zeventien jaar bij Ajax voetbalt ergens anders wil kijken."

Volgens Van Geel heeft de Amsterdamse club er alles aan gedaan om Heitinga te behouden. "Daar zijn we maanden mee bezig geweest, maar helaas. Meestal gaat een speler weg bij Ajax als hij net top is. Zie Sneijder vorig jaar."

Ik vind dit zoooo erg!!
Maar goed wij gaan gewoon mee, en dat weet hij ook 8-)

Juf Renee
Datum: Tuesday 25 March 2008 om 18:58:41  

FRYugo
*Renee schreef:

Ik vind dit zoooo erg!!
Maar goed wij gaan gewoon mee, en dat weet hij ook 8-)

Hij wil graag vooruit en daarbij hield ajax hem steeds tegen.
Ik wens hem veel plezier
Datum: Tuesday 25 March 2008 om 20:47:10  

*Renee
Gepost: 14899
FRYugo schreef:

Hij wil graag vooruit en daarbij hield ajax hem steeds tegen.
Ik wens hem veel plezier

Hij gaat ook voornamelijk weg om de nieuwe trainer;)
(Tenminste dat zegt hij tegen de fans)
En natuurlijk ook omdat hij nu eens wat anders wil.. tja wat wil je na 17jaar
Nja ik vind het natuurlijk ook hardstikke leuk voor hem..
Mja duur voor mij

Juf Renee
Datum: Wednesday 26 March 2008 om 08:56:31  

Jamie-
Gepost: 2536
FRYugo schreef:

Ik kan me herinneren dat hij heeft gezegt dat hij altijd voor Ajax zou blijven spelen en NOOIT voor een andere ploeg :-O.
Datum: Wednesday 26 March 2008 om 09:57:10  

FRYugo
Jamie- schreef:

Ik kan me herinneren dat hij heeft gezegt dat hij altijd voor Ajax zou blijven spelen en NOOIT voor een andere ploeg :-O.

Dat zei wesley ook en die vertrok ook.
Datum: Wednesday 26 March 2008 om 11:12:37  

Stef89
Gepost: 699
zulke uitspraken maken ze nooit letterlijk, die weten ook wel dat als ze goede ontwikkeling doormaken ze naar een andere club kunnen vertrekken,
wss heeft ie gezegd zolang mogelijk ofzoiets ;)
was te verwachten, wel verdomd zonde,,,nu ligt de defensie helemaal open..
Datum: Thursday 27 March 2008 om 20:23:55  

Dida01
Gepost: 6685
Mooie kans voor Kuffour, waarvan ik de ballen niet snap dat hij zo weinig speelt. Meevoetballen is zijn manco, want een mannetje afdekken is geen enkel probleem voor hem. Liever zie ik Vermealen op de bank of tribune plaats nemen en dan vd.Wiel (de meeste mensen lijken hem alweer vergeten vanwege zijn blessure) naast Sammy om het 'voetballende' gedeelte te compenseren. Jammer dat Heitinga weggaat, maar we moeten er ook weer geen al te groot drama van maken. Daar vind men heus wel een oplossing voor.

Een veel groter probleem gaat men eventueel krijgen bij een vertrek van Huntelaar die ik persoonlijk zeker zie vertrekken.
Datum: Saturday 29 March 2008 om 17:58:45  

FRYugo
VfL Wolfsburg hoopt zich komende zomer te versterken met Graziano Pellè. De spits is er dit seizoen nauwelijks in geslaagd indruk te maken bij AZ en een vertrek lijkt dan ook niet uitgesloten.
Volgens onder meer Eurosport zou Wolfsburg reeds een informerend gesprek met AZ achter de rug hebben. Tijdens dat gesprek zou onder meer zijn gesproken over de beschikbaarheid van Pellè en de transfersom die daarbij hoort.

AZ nam Pellè medio 2007 met grootse verwachtingen over van Lecce, dat zes miljoen euro op zijn bankrekening kon schrijven. In Alkmaar wist de Italiaan echter nooit indruk te maken. Hij maakte in 23 competitieduels slechts drie doelpunten.
Datum: Thursday 3 April 2008 om 00:04:03  

FRYugo
De Zeeuw mogelijk naar ajax alleen niemand mag daar over praten.
Datum: Monday 7 April 2008 om 15:40:30  

FRYugo
Verbeek naar Feyenoord
Peter Bosz is uitermate tevreden met de komst van trainer Gertjan Verbeek naar Feyenoord. De technisch directeur van de Rotterdamse club sprak tijdens de presentatie vol lof over de nieuwste aanwinst binnen de clubleiding.

VVV-Venlo heeft op de officiële website bevestigd dat André Wetzel naar ADO Den Haag zal vertrekken.

Dat verbeek naar feyenoord ging wist ik al ff.
Dat wetzel naar ado ging verrast me wel een beetje.
Datum: Wednesday 9 April 2008 om 21:47:38  

FRYugo
Real wil transferrecord breken met bod op Ronaldo.
De Spaanse grootmacht staat volgens Spaanse bronnen op het punt een recordbod van 130 miljoen euro uit te brengen op de sterspeler van Manchester United.

Dit vind ik echt absurd.
Hij kan best zoveel waard zijn maar de arrogantie van Real straalt hier weer enorm af!
Datum: Tuesday 22 April 2008 om 19:37:56  

FRYugo
Transfernieuws:

Rutte van FC Twente naar Schalke 04
Karim El Ahmadi verruilt FC Twente komende zomer voor Feyenoord
Huub stevens van HSV naar PSV.