Datum: Monday 16 June 2008 om 15:07:14  

Mystic
Gepost: 8712
-Matteo- schreef:
Giovani dos Santos naar Tottenham Hotspur!!!!! mooie versterking voor de Spurs

wel jammer dat ie weg is gegaan bij Barca maar ik begrijp hem wel bij Barca kwam hij niet vaak aan spelen toe...

Dos Santos heeft anders genoeg wedstrijden gespeeld bij Barça. Dit kan wel eens een hele domme zet geweest zijn van Barcalona, want als Dos Santos bij Tottenham zijn talent verder kan etaleren dan kan het wel eens enorme kapitaalvernietiging zijn geweest.
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Saturday 21 June 2008 om 19:55:47  

FRYugo
Gepost: 983
Wim Jansen completeert technische staf Feyenoord.

"Op basis van de specifieke kwaliteiten van Leon Vlemmings en Wim Jansen zijn we heel blij dat Gertjan Verbeek uitstekend ondersteund zal worden. In onze ogen is dit de staf die we nodig hebben", zegt technisch directeur Peter Bosz op de officiële website van Feyenoord.

Everton en Newcastle gaan bieden op Engelaar

Schalke 04 krijgt in de strijd om Orlando Engelaar (28) stevige concurrentie uit Engeland. Volgens zaakwaarnemer Eduard Burleson hebben Newcastle United en Evertone een bod in voorbereiding.

Kopic voor vier jaar naar Heerenveen

Heerenveen weet zich voor vier seizoenen verzekerd van de diensten van Milan Kopic. De Tsjechische jeugdinternational komt over van Mlade Bloleslav uit zijn vaderland.

Ook clubs akkoord over García-García

FC Groningen en sc Heerenveen hebben een akkoord bereikt over de transfer van Gonzalo García-García naar het Euroborg-stadion. De spelmaker zelf was al rond met de Groningse club.
Datum: Tuesday 24 June 2008 om 13:34:16  

El-james
Gepost: 1195
Spurs wilt Gomes.
Mijn 2e clubje doet goede zaken. Eerst Dos Santos halen waar ik erg van gecharmeerd ben en nu 1 van de beste keepers ter wereld...heerlijk... PSV wilt als vervanger Isaksson halen van Man City want die zit daar op de bank, maja dan moet PSV wel met aardig wat salaris over de tafel komen anders gaat die echt niet komen...en hij is lang niet zo goed als Gomes.
Datum: Tuesday 24 June 2008 om 14:54:39  

Mystic
El-james schreef:
Spurs wilt Gomes.
Mijn 2e clubje doet goede zaken. Eerst Dos Santos halen waar ik erg van gecharmeerd ben en nu 1 van de beste keepers ter wereld...heerlijk... PSV wilt als vervanger Isaksson halen van Man City want die zit daar op de bank, maja dan moet PSV wel met aardig wat salaris over de tafel komen anders gaat die echt niet komen...en hij is lang niet zo goed als Gomes.

Dan moeten ze wel eerst 14 miljoen euro ophoesten, wat ze vooralsnog weigeren te doen.

Hoop wel dat Tottenham het weer goed gaat doen, het is een leuke ploeg, alleen verspillen ze hun geld teveel. Maargoed, met Modric, Dos Santos en mogelijk Gomes doen ze natuurlijk goede zaken. Zou als ik hun was ook nog proberen om Arsjavin in hun jacht naar talenten weg te kapen voor de echt grote clubs.
Datum: Wednesday 25 June 2008 om 14:50:06  

FRYugo
Feyenoord maakt werk van Tomasson

Feyenoord wil serieus werk gaan maken van Jon Dahl Tomasson, die momenteel actief is bij Villarreal. Volgens de Spaanse krant Marca willen de Rotterdammers de oud-speler binnen enkele dagen vastleggen.

Zelf zou de Deen ook wel oren hebben naar een rentree in De Kuip, waar hij eerder tussen 1998 en 2002 speelde. Daarna kwam de aanvallende middenvelder uit voor AC Milan en VfB Stuttgart.

Tomasson heeft bij Villarreal nog een contract tot medio 2009. De Spaanse club zou volgens Marca niet moeilijk doen over een transfer. De 31-jarige Tomasson is overbodig.
Datum: Wednesday 25 June 2008 om 16:03:40  

Mystic
FRYugo schreef:
Feyenoord maakt werk van Tomasson

Feyenoord wil serieus werk gaan maken van Jon Dahl Tomasson, die momenteel actief is bij Villarreal. Volgens de Spaanse krant Marca willen de Rotterdammers de oud-speler binnen enkele dagen vastleggen.

Zelf zou de Deen ook wel oren hebben naar een rentree in De Kuip, waar hij eerder tussen 1998 en 2002 speelde. Daarna kwam de aanvallende middenvelder uit voor AC Milan en VfB Stuttgart.

Tomasson heeft bij Villarreal nog een contract tot medio 2009. De Spaanse club zou volgens Marca niet moeilijk doen over een transfer. De 31-jarige Tomasson is overbodig.

Het salaris zal alleen wél een groot probleem kunnen vormen..
Datum: Saturday 28 June 2008 om 16:41:01  

FRYugo
Mystic schreef:

Het salaris zal alleen wél een groot probleem kunnen vormen..

ja en wat dacht je van ze leeftijd?
Hij is niet de jongste meer he...

Overigens lijkt KJ Huntelaar nu te vertrekken bij ajax.
Zijn contractonderhandelingen lopen vast.
Datum: Saturday 28 June 2008 om 17:09:48  

-Matteo-
Gepost: 880
Huntelaar gaat gwoon vertrekken bij Ajax...
Datum: Saturday 28 June 2008 om 20:04:57  

Dida01
Gepost: 6685
-Matteo- schreef:

En tot die conclusie kom je nu pas? Het laatste beetje hoop had ik na Twente thuis al opzij geschoven. Realitisch gezien zelfs al veel langer.
Datum: Saturday 28 June 2008 om 20:56:38  

Mystic
Ik hoop het voor Huntelaar. Met alle respect verwacht ik niet dat hij met de huidige spelersselectie nog veel meer leert bij Ajax. Natuurlijk kan Van Basten hem wat meer bijbrengen, maar ik denk dat hij pas echt kan opbloeien in een grote internationale club. Al is het hierbij wel belangrijk dat hij op een basisplaats kan rekenen. Huntelaar is denk ik te ambitieus om nog een jaar in de luwte (lees: zónder Champions League) te blijven.
Datum: Saturday 28 June 2008 om 22:11:43  

-Matteo-
Dida01 schreef:

En tot die conclusie kom je nu pas? Het laatste beetje hoop had ik na Twente thuis al opzij geschoven. Realitisch gezien zelfs al veel langer.

dat zeg ik omdat sommige nog denken dat ie blijft!
Datum: Sunday 29 June 2008 om 00:57:19  

FRYugo
Huntelaar lijkt voor transfer te gaan

Klaas-Jan Huntelaar lijkt deze zomer zijn zinnen te zetten op een transfer naar het buitenland. De contractbesprekingen tussen Ajax en de aanvaller zijn vastgelopen op de hoogte van een gelimiteerde transfersom.

Volgens De Telegraaf wil Huntelaar 'niet met een slot van 25 miljoen euro om zijn nek lopen'. Ajax wilde een eventuele gelimiteerde transfersom wel tot deze hoogte opschroeven. Het huidige contract van de topscorer loopt tot medio 2010.

"Hij kon voor Ajax-begrippen een zeer riant salaris verdienen", zegt technisch manager Danny Blind. "De onderhandelingen zijn geparkeerd. Wij hebben afgesproken om de clubs die op ons pad komen aan te horen. Maar betalen zij niet wat wij willen, dan hopen we tezijnertijd weer met Klaas-Jan om de tafel te zitten."

Ajax zou een flinke afkoopsom verlangen voor de 24-jarige Huntelaar. De Amsterdammers denken aan een bedrag van ongeveer 20 miljoen euro. Onder meer FC Barcelona, AS Roma, Internazionale, AC Milan, Juventus en Real Madrid zouden een oogje hebben op de trefzekere centrumspits.
Datum: Sunday 29 June 2008 om 19:38:56  

Dida01
Gepost: 6685
-Matteo- schreef:

dat zeg ik omdat sommige nog denken dat ie blijft!

Had het woordje 'gewoon' over het hoofd gezien gok ik, excuse e moi.
Datum: Tuesday 1 July 2008 om 13:07:21  

FRYugo
Tomasson keert terug bij Feyenoord

Jon Dahl Tomasson keert terug bij Feyenoord. De Deense aanvaller wordt morgen gepresenteerd in de Kuip, meldt RTV Rijnmond. De 31-jarige aanvaller komt over van het Spaanse Villarreal.

Eindelijk is hij terug!
En die schiet er ook wel genoeg in om topscorder van feyenoord te kunnen worden!

Ajax bereikt akkoord over Sulejmani

Miralem Sulejmani speelt de komende jaren voor Ajax. De aanvaller wordt voor 16,25 miljoen euro overgenomen van sc Heerenveen, zo bevestigt de Amsterdamse club op zijn officiële clubsite.
Datum: Saturday 5 July 2008 om 20:00:04  

FRYugo
-Matteo- schreef:

'United doet officieel bod van 27 miljoen op Huntelaar'

Manchester United komt met een officieel bod bij Ajax. De Mancunians leggen een bod neer van ruim 27 miljoen euro voor de eredivisie topscorer Klaas Jan Huntelaar, zo meldt de website teamtalk.com. United wil de concurrentie in de jacht op de goaltjesdief voor zijn.

Huntelaar zelf ziet een overgang naar United ook wel zitten: "Ik houd van clubs met een grote historie zoals Ajax. Ik houd ook van Manchester United," vertelt Huntelaar tegenover Vital Football. "Het is een droomclub. Kijk wat Ruud van Nistelrooy daar allemaal heeft weten te bereiken. Ik weet dat meerdere Engelse clubs mij volgen, waaronder Manchester United, die zeer geïnteresseerd in mij zijn," aldus de topscorer
Datum: Saturday 5 July 2008 om 22:39:40  

-Matteo-
Ben een United fan! en ik had liever gezien dat ze een spits hadden gekocht die in een sterke competitie speelde maar Huntelaar is niet slecht ben benieuwd..
Datum: Sunday 6 July 2008 om 19:44:17  

Mystic
FRYugo schreef:
Tomasson keert terug bij Feyenoord

Jon Dahl Tomasson keert terug bij Feyenoord. De Deense aanvaller wordt morgen gepresenteerd in de Kuip, meldt RTV Rijnmond. De 31-jarige aanvaller komt over van het Spaanse Villarreal.

Eindelijk is hij terug!
En die schiet er ook wel genoeg in om topscorder van feyenoord te kunnen worden!

Ajax bereikt akkoord over Sulejmani

Miralem Sulejmani speelt de komende jaren voor Ajax. De aanvaller wordt voor 16,25 miljoen euro overgenomen van sc Heerenveen, zo bevestigt de Amsterdamse club op zijn officiële clubsite.

Tomasson is een uitstekende deal. Transfervrij een, voor de Nederlandse competitie, speler van wereldklasse binnenhalen.. what more can you ask for?

Sulejmani vind ik wel vrij duur. Hij heeft een fantastisch seizoen gespeeld, maar voor hetzelfde geldt stagneert zijn ontwikkeling bij Ajax, hetgeen kapitaal vernietiging zou betekenen. Heerenveen doet trouwens wel wéér uitstekende zaken.
Datum: Sunday 6 July 2008 om 20:45:03  

-Matteo-
Hij is echt niet 16 miljoen waard.. dom om zo veel te betalen voor hem.
Datum: Sunday 6 July 2008 om 21:33:01  

FRYugo
Mystic schreef:

Sulejmani vind ik wel vrij duur. Hij heeft een fantastisch seizoen gespeeld, maar voor hetzelfde geldt stagneert zijn ontwikkeling bij Ajax, hetgeen kapitaal vernietiging zou betekenen. Heerenveen doet trouwens wel wéér uitstekende zaken.

Het is slim gespeeld van SC Heereveen.
Gewoon weten dat de andere club hem dolgraag wil en daar een prijs op zetten.
Dat is puur zakendoen.
Wel vrees ik voor sulejmani dat die de druk bij Ajax niet aankan en het éérst seizoen matig gaat presteren.
Datum: Wednesday 9 July 2008 om 22:10:39  

FRYugo
Bij Twente weten ze ook goeie spelers binnen te halen!

FC Twente huurt Rajkovic van Chelsea

FC Twente kan komend seizoen beschikken over Slobodan Rajković. De 19-jarige Servische verdediger wordt één seizoen gehuurd van Chelsea.
Datum: Wednesday 9 July 2008 om 22:16:28  

Mystic
Ja, netjes inderdaad.. en dom van PSV, maar dat terzijde. Heerenveen heeft Sulejmani binnen één jaar een meerwaarde van bijna 16 miljoen (voor 300.000 euro gekocht, voor 16,25 miljoen verkocht) gegeven, doen ze toch goed.
Datum: Wednesday 9 July 2008 om 22:30:44  

FRYugo
Mystic schreef:
Ja, netjes inderdaad.. en dom van PSV, maar dat terzijde.

PSV had hem maar voor één seizoen gehuurd gloof ik.
FC Twente huurt hem ook voor één seizoen.
Bij Chelsea heeft die geen kans van spelen in het 1ste.
Al zie hem liever bij FC Twente spelen dan bij PSV.
Datum: Sunday 13 July 2008 om 14:44:56  

FRYugo
Crouch definitief naar Portsmouth

Peter Crouch vertrekt voor zo’n veertien miljoen euro van Liverpool naar Portsmouth. De aanvaller is blij met de terugkeer naar zijn vroegere club. "Het beste moet nog komen."

ooit een vast aanvalspunt bij Liverpool en inmiddels verkocht...

Stojkovic op proef bij Everton

Vladimir Stojkovic mag zich vanaf maandag bewijzen bij Everton. Mocht de keeper bevallen, dan is een verbintenis bij de Engelse club niet ver weg.

Heeft nog onder de lat gestaan bij Vitesse

Coutinho tekent bij ADO Den Haag

ADO Den Haag heeft doelman Gino Coutinho gecontracteerd, weet Sportsignaal. De 25-jarige goalie komt over van FC Den Bosch.

oud keeper van o.a. NAC en PSV
Datum: Wednesday 16 July 2008 om 13:49:43  

-Matteo-
RONALDINHO naar AC MILAN!!!
Datum: Monday 28 July 2008 om 18:42:24  

-Matteo-
Muntari Portsmouth ---> Internazionale