Datum: Monday 8 May 2006 om 20:26:30  

ChiefRocka
Gepost: 3253
Cory Gibbs (feyenoord) heeft een voor contrac getekent bij Charlton Athletic. Zodra hij een werkvergunning krijgt vertrekt hij transfer vrij naar de engelsen.

Wees realistisch, eis het onmogelijke...
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Monday 8 May 2006 om 20:27:09  

Surprise
Gepost: 301
Jaaaaaaa, gaat lekker. Iedereen smeert hem bij Feyenoord
Datum: Monday 8 May 2006 om 20:29:09  

~turkhooligan~
Gepost: 1121
nihat kahveci (de ster van real sociedad) heeft blijkbaar contract getekend bij villareal voor 5 jaar.

www.karakartal.com
Datum: Monday 8 May 2006 om 20:33:22  

ChiefRocka
Surprise schreef:
Jaaaaaaa, gaat lekker. Iedereen smeert hem bij Feyenoord

Jah vind jij dit als feyenoorder zijnde nou niet zonde?

Zo'n slechte speler is Gibbs tog niet, ik vond hem altijd best aardig voetballen. Jammer dat hij na die blesure nooit vertrouwen heeft gekregen van Koeman, ik had redelijk wat vertrouwen in Gibbs

Datum: Monday 8 May 2006 om 20:37:24  

Surprise
Ja idd, hij heeft ook nooit eens kans gekregen, en opzich was het een van de betere verdedigers van Feyenoord en de verdediging suckt enorm! en nu dus nog meer!
Ik hoop voor Feyenoord dat Kalou idd nog gehuurd wordt voor een jaar, en dat ze snel betere spelers vinden.
Zonde is het inderdaad. Maar een speler als Kuyt kan een veel betere club vinden dan Feyenoord op dit moment is... ookal was hij een van de beste spelers..
Datum: Monday 8 May 2006 om 20:39:44  

!!Mark*
Gepost: 153
Ronald Koeman keert na één seizoen al weer terug naar Nederland. De trainer gaat aan de slag bij PSV. Dat melden diverse Portugese media.

Benfica maakte maandagavond op een speciaal belegde persconferentie bekend dat het een akkoord heeft bereikt met PSV over de afkoopsom van het contract van Koeman. De Eindhovense club en de trainer hoeven alleen de laatste details nog in te vullen. Eerder stelde PSV al Jan Wouters aan als assistent-trainer. Voor één van Koemans huidige assistenten, Tonny Bruins Slot, wordt ook een functie bij de landskampioen ingeruimd. Wat dat zal zijn is nog onbekend.
Datum: Tuesday 9 May 2006 om 12:16:41  

ChiefRocka
Edwin zoetebier (PSV) heeft een contract 2 jarig contract getekent bij NAC Breda

Datum: Tuesday 9 May 2006 om 12:25:16  

poeh_hee
Gepost: 784
´t lijkt me niet nodig om ieder transferzinnetje hier te herhalen wat op vi.nl staat.
als nou iemand goeie geruchten heeft...

Is Nevland bijv goed genoeg voor Feyenoord?
Datum: Tuesday 9 May 2006 om 12:31:05  

ChiefRocka
poeh_hee schreef:
´t lijkt me niet nodig om ieder transferzinnetje hier te herhalen wat op vi.nl staat.

Ik denk het niet.
Nevland is een zeer aardige spits maar komt denk niet iets te kort voor de echte top. Kvind het een echte speler voor een subtopper/middenmoter.

Datum: Tuesday 9 May 2006 om 15:10:07  

Surprise
poeh_hee schreef:

Neeeee, dan wordt het helemaal niks meer
Datum: Sunday 14 May 2006 om 20:26:12  

ChiefRocka
Vitesse schijnt nu Danny Blind als trainer te willen strikken

Datum: Tuesday 16 May 2006 om 14:36:54  

Peetjuh
Gepost: -150
ChiefRocka schreef:
Vitesse schijnt nu Danny Blind als trainer te willen strikken

Danny Blind als coach van vitesse, blamagé!
Datum: Tuesday 16 May 2006 om 15:05:00  

MrShorty
Gepost: -54
Az dan die heeft belangstelling voor 4 spelers!!!
& dn hebben ze er al 4 bij!

http://www.vi.nl/vi/show/id=62802/contentid=79683/sc=f7bc48
Datum: Wednesday 17 May 2006 om 19:51:48  

FUNKY*JUNK
Gepost: 533
Robert Pires zet zijn loopbaan voort in Spanje. De Franse vleugelaanvaller tekent bij Villarreal een contract voor drie seizoenen. Pires kwam de afgelopen zes seizoenen uit voor Arsenal.

Gisteren twijfelde Pires nog openlijk over zijn toekomst. Ook toen gaf hij al aan waarschijnlijk te vertrekken naar Villarreal: "Ik heb verschillende aanbiedingen gehad. Ik zal er niet om liegen, die van Villarreal is het meest serieus en daar heb ik ook het beste gevoel bij."

De Spaanse verrassing van de Champions League is druk bezig met volgend seizoen. Dit seizoen presteert El Submarino Amarillo in de competitie namelijk niet naar verwachting. De club liep zelfs Europees voetbal mis. Eerder deze week werd daarom ook al Nihat Kahveci (Real Sociedad) aangetrokken.

Bron: Voetbalprimeur.nl
Datum: Wednesday 17 May 2006 om 19:53:09  

Jamie-
Gepost: 2536
poeh_hee schreef:

ja nu kuijt weg is moeten ze tog wat he
Datum: Wednesday 17 May 2006 om 20:04:56  

Jroen17
Gepost: 74
ChiefRocka schreef:

Ik denk het niet.
Nevland is een zeer aardige spits maar komt denk niet iets te kort voor de echte top. Kvind het een echte speler voor een subtopper/middenmoter.

nou feyenoord is tog niet meer dan een subtopper dus laat maar komen
Datum: Wednesday 17 May 2006 om 20:06:20  

~turkhooligan~
Gepost: 1121
Vedran Runje naar besiktas voor 3 jaar + meschien nobre van fenerbahce

ja wie zijn dat allemaal he
Datum: Tuesday 4 July 2006 om 18:58:06  

Straight up
Gepost: 64
Hasselbaink vertrekt bij Middlesbrough, en heeft door laten schemeren wel iets te zien in een trugkeer naar de nederlandse competitie.
Datum: Tuesday 4 July 2006 om 19:10:11  

boyaapie
Gepost: 832
oude nieuws
Datum: Tuesday 4 July 2006 om 19:20:41  

Wake
Gepost: 793
lazovic voor 4 jaar naar Vitesse 8-)
Datum: Tuesday 4 July 2006 om 19:27:26  

TimmietooT
Gepost: 106
Ik ben van mening dat feyenoord beter word als kuyt weggaat..
Het klinkt raar, maar ik denk door de vele centjes van kuyt feyenoord een beter team kan organiseren.

Ik zou schaars een goede centrale middenvelder vinden voor Feyenoord.:)
Datum: Thursday 23 November 2006 om 14:14:08  

ChiefRocka
Nwankwo Kanu hoopt ooit terug te keren bij Ajax, zo meldt De Telegraaf vrijdag. De aanvaller van West Bromwich Albion speelde al enige tijd bij de Amsterdammers en heeft nog altijd een speciaal gevoel bij de club. Het contract van Kanu bij de Engelse club loopt nog tot de zomer van 2007.

De 29-jarige Nigeriaan wil absoluut terugkeren naar Amsterdam. "Ik heb heimwee naar Ajax en zou iedereen heel graag willen laten zien wat ik nog kan. Jari Litmanen kwam terug en dat ging niet goed. Maar niet iedereen is hetzelfde. Ik weet zeker dat ik nog van waarde kan zijn", aldus Kanu. "Misschien valt er wel te praten. Als ik in Engeland moet blijven of Ajax me niet meer wil, hoop ik in een andere rol terug te keren, als jeugdtrainer misschien."

In het seizoen 1993-1994 kwam Kanu terecht bij Ajax. Hij speelde drie seizoenen bij de Amsterdammers.

bron: ajaxonline.org

PS:

In het zelfde interview schijnt de aanvaller ook aangegeven te hebben om te willen proberen Edgar Davids met hem mee te krijgen. Eerder dit jaar ketste een transfer van de middenvelder af omdat deze teveel zou twijfelen over een trugkeer naar Nederland waardoor de Amsterdamse club te lang op een antwoord moest wachten. Een transfer van de middenvelder naar z'n oude club leek daarmee dus voorgoed van de baan, Kanu beweert echter er volledig van overtuigt te zijn de nederlandse middenvelder tog nog zo ver te kunnen krijgen.

Datum: Thursday 23 November 2006 om 14:24:34  

Dida01
Gepost: 6685
ChiefRocka schreef:
Nwankwo Kanu hoopt ooit terug te keren bij Ajax, zo meldt De Telegraaf vrijdag. De aanvaller van West Bromwich Albion speelde al enige tijd bij de Amsterdammers en heeft nog altijd een speciaal gevoel bij de club. Het contract van Kanu bij de Engelse club loopt nog tot de zomer van 2007.

De 29-jarige Nigeriaan wil absoluut terugkeren naar Amsterdam. "Ik heb heimwee naar Ajax en zou iedereen heel graag willen laten zien wat ik nog kan. Jari Litmanen kwam terug en dat ging niet goed. Maar niet iedereen is hetzelfde. Ik weet zeker dat ik nog van waarde kan zijn", aldus Kanu. "Misschien valt er wel te praten. Als ik in Engeland moet blijven of Ajax me niet meer wil, hoop ik in een andere rol terug te keren, als jeugdtrainer misschien."

In het seizoen 1993-1994 kwam Kanu terecht bij Ajax. Hij speelde drie seizoenen bij de Amsterdammers.

bron: ajaxonline.org

PS:

In het zelfde interview schijnt de aanvaller ook aangegeven te hebben om te willen proberen Edgar Davids met hem mee te krijgen. Eerder dit jaar ketste een transfer van de middenvelder af omdat deze teveel zou twijfelen over een trugkeer naar Nederland waardoor de Amsterdamse club te lang op een antwoord moest wachten. Een transfer van de middenvelder naar z'n oude club leek daarmee dus voorgoed van de baan, Kanu beweert echter er volledig van overtuigt te zijn de nederlandse middenvelder tog nog zo ver te kunnen krijgen.

Beide spelers keren aankomend seizoen terug. En misschien Seedorf ook nog die dan eventueel in een deal met Sneijder betrokken word.
Datum: Thursday 23 November 2006 om 14:31:51  

Gofuckyourself
Gepost: -231
Grygera weg volgend seizoen.
Datum: Thursday 23 November 2006 om 14:32:45  

Dida01
Gepost: 6685
SoccerChica schreef:
Grygera weg volgend seizoen.

Was al langer bekend, althans ging er al lang vanuit. Goede verdediger, maar valt zeker op te vangen.