Datum: Friday 22 May 2009 om 16:37:58  

-MOES
Gepost: 354
Zou zonde zijn als hij nu al weer vertrekt

Leegte aan een volle tafel, stilte in een volle kamer
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Friday 22 May 2009 om 17:54:39  

HistoireDeLuv
Gepost: 1929
Elia hoopt op HSV.
Word leuk nog bij Twente

Uch, zei de rokende indiaan.
Datum: Friday 22 May 2009 om 20:33:49  

*Renee
Gepost: 14899
HistoireDeLuv schreef:
Elia hoopt op HSV.
Word leuk nog bij Twente

Elia tja die wil weg.. Het is jammer maar goed:)

ChiefRocka schreef:

Maar uiteindelijk totaal overbodig is.

OT: Ziet er uit dat Twente Arnautovic kwijtraakt aan Inter. Al zijn de clubs er zelf nog niet uit, maar de spits lijkt zelf al rond te zijn met de Italianen.

*
Ik hoop iig dat arnautovic weggaat!! Gelukkig denkt iedereen er bij Twente ook zo over.De trainer is zijn arrogante gedrag nu ook wel zat. Hij kan geweldig spelen maar als het hem niet aanstaat dan doet hij ook helemaal niets meer.
Geblesseerd in de bekerfinale? Yeah right.. toen hij langs de kant zat kon die opeens alles springen dansen sprinten..

Juf Renee
Datum: Friday 22 May 2009 om 20:44:38  

-MOES
HistoireDeLuv schreef:
Elia hoopt op HSV.
Word leuk nog bij Twente

Dan komen ze niet ver in de CL, als ze door de voorronde komen

Datum: Friday 22 May 2009 om 20:52:22  

*Renee
Gepost: 14899
-MOES schreef:

Dan komen ze niet ver in de CL, als ze door de voorronde komen

We blijven fc twente he, geen ajax/AZ/PSV.. Dat zijn clubs die daar horen
Goede resultaten in de eredivisie zijn mooi, maar Europees voetbal is momenteel voor ons gewoon een extraatje.

Juf Renee
Datum: Friday 22 May 2009 om 21:29:48  

Number_16
Gepost: 31
ach ja ben benieuwd, denk dat twente het ook wel weer opvangt met dat geld wat ze krijgen enzo...

Mensen staren, mensen staren maar ze zeggen geen moer!
Datum: Saturday 23 May 2009 om 00:03:23  

ChiefRocka
Gepost: 3253
*Renee schreef:

Elia tja die wil weg.. Het is jammer maar goed:)

*
Ik hoop iig dat arnautovic weggaat!! Gelukkig denkt iedereen er bij Twente ook zo over.De trainer is zijn arrogante gedrag nu ook wel zat. Hij kan geweldig spelen maar als het hem niet aanstaat dan doet hij ook helemaal niets meer.
Geblesseerd in de bekerfinale? Yeah right.. toen hij langs de kant zat kon die opeens alles springen dansen sprinten..

Arnautovic lijkt zelf een voorkeur te hebben voor Inter. Chelsea heeft zich ondertussen echter ook officieel gemeld, en daar zou Twente juist wel eens een voorkeur voor kunnen hebben. Dit omdat beide clubs bereid zijn ongeveer het zelfde bedrag te betalen, maar men met Chelsea mogelijk dan ook een deal kan sluiten wat Rajkovic betreft.

Wees realistisch, eis het onmogelijke...
Datum: Monday 25 May 2009 om 18:44:21  

Contactimente
Gepost: 35
Chelsea wil vooralsnog niet meer dan 12 betalen. Twente verlangt 16 miljoen voor Arnautovic, tenzij hij nog een seizoen op huurbasis voor Twente blijft uitkomen om hem nog verder te laten rijpen. Dan zijn ze bereid om hem voor 12 van de hand te doen. Laatste optie lijkt me het slimste voor alle partijen, want als zowel Elia als Arnautovic vertrekken betekent dat wel een erg grote aderlating voor ze. En N'Kufo was toch ook bezig aan zijn laatste seizoen meen ik me te herinneren!?
Datum: Monday 25 May 2009 om 19:15:18  

-MOES
*Renee schreef:

We blijven fc twente he, geen ajax/AZ/PSV.. Dat zijn clubs die daar horen
Goede resultaten in de eredivisie zijn mooi, maar Europees voetbal is momenteel voor ons gewoon een extraatje.

Klopt, maar ik gun het ze wel om die voorrondes door te komen, maar als alle spelers verkocht worden dan schiet het natuurlijk niet op.

Datum: Saturday 6 June 2009 om 14:35:53  

ChiefRocka
Turkse televisie: "Seedorf naar Fenerbahçe"

06 juni 2009, 13:49 uur
Volgens de Turkse TV-zender LigTV verhuist Clarence Seedorf deze zomer naar Fenerbahçe. De 33-jarige Nederlander was de afgelopen zeven jaar een van de bepalende spelers bij AC Milan. De clubs bevestigen het nieuws nog niet en zelf was Seedorf vrijdag in Zuid-Afrika voor een ontmoeting met zijn idool Nelson Mandela. (bron: voetbal.nl)

God laat dit asjeblieft niet waar zijn. Heeft heel Amsterdam straks jarenlang voor niks over zijn terug keer gedroomd

Datum: Saturday 6 June 2009 om 15:29:07  

-Matteo-
Gepost: 880
Dit geloof ik echt niet hoor waarom moet hij daar naar toe gaan??? als het Galatasaray was omdat Rijkaard daar is dan geloof ik wel..
Datum: Saturday 6 June 2009 om 15:39:15  

ChiefRocka
-Matteo- schreef:
Dit geloof ik echt niet hoor waarom moet hij daar naar toe gaan??? als het Galatasaray was omdat Rijkaard daar is dan geloof ik wel..

Laten we inderdaad maar hopen dat dit onzin is. Clarence hoort in mijn ogen zijn carriere gewoon in Amsterdam af te sluiten. Vroeger was dit ook wel zijn bedoeling, laten we hopen dat dit niet verandert is.

Datum: Tuesday 21 July 2009 om 16:03:05  

ChiefRocka
Number_16 schreef:
ach ja ben benieuwd, denk dat twente het ook wel weer opvangt met dat geld wat ze krijgen enzo...

Ik denk indd dat Twente hooguit maar een klein beetje aan kwaliteit ingelevert zal hebben. Zijn leuke spelers die ze er voor terug gehaald hebben, zal denk geen groot verschil in zitten met vorig seizoen.

Hooguit dat men in de breedte net iets in zal leveren, aangezien Hersi mogelijk ook nog naar het buitenland vertrekt. En men daarnaast zelf van Dennenboom af wilt. Dat laaste zou ik nog eens overdenkenk, maybe dat Romano toch nog een leuke rol kan vervullen voor ze.

Datum: Tuesday 21 July 2009 om 16:35:27  

Number_16
ChiefRocka schreef:

Ik denk indd dat Twente hooguit maar een klein beetje aan kwaliteit ingelevert zal hebben. Zijn leuke spelers die ze er voor terug gehaald hebben, zal denk geen groot verschil in zitten met vorig seizoen.

Hooguit dat men in de breedte net iets in zal leveren, aangezien Hersi mogelijk ook nog naar het buitenland vertrekt. En men daarnaast zelf van Dennenboom af wilt. Dat laaste zou ik nog eens overdenkenk, maybe dat Romano toch nog een leuke rol kan vervullen voor ze.

komt met beide transfers weer geld vrij voor nieuwe spelers maar ik ben benieuwd of McLaren ze een beetje kan laten voetballen, ben wel benieuwd naar Ruiz, veel over hem gehoord, weinig gezien... zit persoonlijk te hopen op Steven Defour naar Ajax, maar die heeft al laten weten dit seizoen niet weg te gaan omdat Standard in de CL speelt en zowel hij als Standard daar willen schitteren

Datum: Tuesday 21 July 2009 om 16:42:23  

ChiefRocka
Number_16 schreef:

komt met beide transfers weer geld vrij voor nieuwe spelers maar ik ben benieuwd of McLaren ze een beetje kan laten voetballen, ben wel benieuwd naar Ruiz, veel over hem gehoord, weinig gezien... zit persoonlijk te hopen op Steven Defour naar Ajax, maar die heeft al laten weten dit seizoen niet weg te gaan omdat Standard in de CL speelt en zowel hij als Standard daar willen schitteren

Ruiz is zeker een intressante talentvolle speler. Het blijft afwachten hoe hij in een nieuwe omgeving zich zal ontwikkelen natuurlijk. Maar persoonlijk denk ik dat Twente een hele goede aankoop aan hem heeft. Defour zal indd Standard niet zomaar verlaten, tenzij hij een wel heel lucratief aanbod krijgt van een club natuurlijk. Maar Ajax kan zich denk ook beter op andere type spelers concentreren denk ik. Een echte leider blijft in mijn ogen nog steeds noodzakelijk, Suarez is naar mijn mening geen type om de aanvoerdersband te dragen. Helaas dat Seedorf nee heeft gezegt toen hij door Jol benadert is. Geweldige actie van Jol om het in iedergeval te proberen. Had hij in 1 keer een middenvelder van wereldklasse en z'n perfecte aanvoerder gehad.

Datum: Tuesday 21 July 2009 om 18:06:00  

Number_16
ChiefRocka schreef:

Ruiz is zeker een intressante talentvolle speler. Het blijft afwachten hoe hij in een nieuwe omgeving zich zal ontwikkelen natuurlijk. Maar persoonlijk denk ik dat Twente een hele goede aankoop aan hem heeft. Defour zal indd Standard niet zomaar verlaten, tenzij hij een wel heel lucratief aanbod krijgt van een club natuurlijk. Maar Ajax kan zich denk ook beter op andere type spelers concentreren denk ik. Een echte leider blijft in mijn ogen nog steeds noodzakelijk, Suarez is naar mijn mening geen type om de aanvoerdersband te dragen. Helaas dat Seedorf nee heeft gezegt toen hij door Jol benadert is. Geweldige actie van Jol om het in iedergeval te proberen. Had hij in 1 keer een middenvelder van wereldklasse en z'n perfecte aanvoerder gehad.

ja dat was zeker balen maar ik heb defour zitten bekijken en die kan voetballen, 2 benig, veel inzicht, goede uithaal en pass en is ook al 2 jaar of langer aanvoerder van Standard... dus het is wel een leidersfiguur en een type sneijder.

Datum: Tuesday 21 July 2009 om 18:57:11  

Recovery
Gepost: 1135
Als je Twente zo ziet spelen zijn we niets kwijt geraakt.
We hebben twee sterke buiten spelers terug gekregen, Nkufo is weer representatief bezig, en we hebben nog een jonge talent namelijk Luuk de Jong.

Ik ben ervan overtuigd dat Twente zeer zeker weer in de top 3 eindigd.
Uiteraard een plek waar ze behoren te zijn.

De Cl kijk ik nog even aan. Ik denk dat ze de voor-rondes wel halen en eventueel een 1e ronde. Hierbij hebben wel een ietsje geluk nodig en niet weer een te pittige tegenstander.
Datum: Wednesday 22 July 2009 om 09:57:11  

Number_16
Relapse schreef:
We hebben twee sterke buiten spelers terug gekregen, Nkufo is weer representatief bezig, en we hebben nog een jonge talent namelijk Luuk de Jong.

De Cl kijk ik nog even aan. Ik denk dat ze de voor-rondes wel halen en eventueel een 1e ronde. Hierbij hebben wel een ietsje geluk nodig en niet weer een te pittige tegenstander.

tjah ze moeten eerst tegen Sporting en dat is al lastig genoeg, daarna komt er weer een ronde voor de groepsfase en daarin loten ze soieso alleen maar zwaarder, had laatst gelezen dat het allemaal grote clubs waren... dus het wordt lastig maar ik gun het ze wel

Datum: Wednesday 22 July 2009 om 13:16:46  

ChiefRocka
Number_16 schreef:

ja dat was zeker balen maar ik heb defour zitten bekijken en die kan voetballen, 2 benig, veel inzicht, goede uithaal en pass en is ook al 2 jaar of langer aanvoerder van Standard... dus het is wel een leidersfiguur en een type sneijder.

Geweldige speler indd, maar je moet ook realistisch zijn. In principe heeft die jongen ook geen enkele reden om voor Ajax te kiezen. Die blijft dit seizoen lekker daar zitten om in de champions leauge uit te komen. En vervolgens volgend seizoen waarschijnlijk wel gelijk bij een grote club dan Ajax zal tekenen.

Datum: Wednesday 22 July 2009 om 13:21:44  

ChiefRocka
Relapse schreef:

Een top 3 klassering vind ik persoonlijk niet iets te hoog kwa verwachting. In mijn ogen blijven Ajax,PSV en AZ de grootste kanshebbers voor de eerste 3 plaatsen. Twente zal ongetwijfelt wel een serieuze concurent zijn voor ze, maar vind het te ver gaan om als supporter gelijk te verwachten dat ze voor het 2e jaar op rij 1 van die clubs uit de top 3 te stoten.

Datum: Wednesday 22 July 2009 om 19:09:27  

Recovery
Ik denk dat jij het van uit een andere ooghoek ziet dan mij.

Ik ben al langer supporter van Twente, en zie deze club met grote passen groeien.
Dit begon allemaal na 2001 toen ze de cub veroverden. Dit gaf hun zelfvertrouwen en een klein stukje gezag. Dit wisten ze op te bouwen tot nu. In de eredivisie zijn ze nu een zeer geduchte tegenstander, commentatoren zijn laaiend enthiousast, en meerdere coaches spreken ervan dat Twente het mooist en het beste voetbal spelen van ons land. Daarin tegen vind ik clubs zoals PSV en Ajax omlaag gaan. Vooral psv vond ik nogal zwakzinnig de laatste jaar. Ze waren de jaren voorheen zeker heer en meester in de eredivisie, maar dat was eerder een hype zoals Lil Wayne in de muziek wereld.
Datum: Thursday 23 July 2009 om 13:17:04  

Number_16
ChiefRocka schreef:

Geweldige speler indd, maar je moet ook realistisch zijn. In principe heeft die jongen ook geen enkele reden om voor Ajax te kiezen. Die blijft dit seizoen lekker daar zitten om in de champions leauge uit te komen. En vervolgens volgend seizoen waarschijnlijk wel gelijk bij een grote club dan Ajax zal tekenen.

Ik zeg ook niet dat ik het onverstandig vind dat hij blijft want hij doet wat goed voor hem is, dit gaat hem ook meer geliefd maken bij supporters van standard en andere clubs. Maar ik had hem als ajacied zijnde liever bij ajax zien voetballen.

Dat is het zelfde als dat ik het liefst Huntelaar zie vertrekken naar de Spurs, al is Arsenal ook een goede club voor hem. Ben Spurs fan vandaar. Hij moet in iedergeval weg bij Real met het oog op het WK

Datum: Friday 24 July 2009 om 16:11:13  

ChiefRocka
Relapse schreef:
Ik denk dat jij het van uit een andere ooghoek ziet dan mij.

Ik ben al langer supporter van Twente, en zie deze club met grote passen groeien.
Dit begon allemaal na 2001 toen ze de cub veroverden. Dit gaf hun zelfvertrouwen en een klein stukje gezag. Dit wisten ze op te bouwen tot nu. In de eredivisie zijn ze nu een zeer geduchte tegenstander, commentatoren zijn laaiend enthiousast, en meerdere coaches spreken ervan dat Twente het mooist en het beste voetbal spelen van ons land. Daarin tegen vind ik clubs zoals PSV en Ajax omlaag gaan. Vooral psv vond ik nogal zwakzinnig de laatste jaar. Ze waren de jaren voorheen zeker heer en meester in de eredivisie, maar dat was eerder een hype zoals Lil Wayne in de muziek wereld.

Ik begrijp je denkwijze ook wel hoor, als supporter hoop je natuurlijk op een evenaring van het afgelopen seizoen. En inderdaad zo tegenvallend als PSV en Ajax bijvoorbeeld gepresteerd hebben afgelopen seizoenen is daar ook wel een mogelijkheid toe. Deze clubs hebben alleen wel even flink wat meer geld om uit te geven, wat hun daardoor automatisch meer kans op een hoge notering geeft. Neem Ajax als voorbeeld, dat speelde vorig seizoen zo bagger als het maar kon haast. Deze zomer geven ze echter zo een flink bedrag uit, en weet het kwaliteits niveau in 1 tranfser periode in zo verre aan te passen dat alles volledig omslaat. Clubs als Ajax en PSV kunnen ondanks alles nog steeds flink wat meer geld uitgeven dan de rest. Dat Twente het met flink wat minder geld dan toch al zo goed doet is in mijn ogen dan al knap genoeg. Ik zou me dan ook eerder instellen op het behalven van europees voetbal, en alles wat je extra haalt als mooie bonus zien.

Datum: Friday 24 July 2009 om 16:33:43  

Recovery
Sorry dat ik het zeg maar ik denk dat je dan verkeerd bent geïnformeerd.
Twente had een bet saldo van +36mil een half jaar geleden. Deze saldo is alleen maar gestegen door spelers te verkopen denk bijv aan Elia, Arnautovic. laag gekocht, flink verkocht bij topclubs. Goedkope maar goede invallers voor terug gehaald. Akram, Irakese top 3 talent, vanuit jong twente naar Twente zelf gebracht. Trust me, en dit is niet vanuit een supporters oog bekeken, Twente is opgebouwd tot een ware tegenstander. Er is in mijn ogen eigenlijk geen top 3 meer in de eredivisie.
Datum: Friday 24 July 2009 om 18:23:34  

ChiefRocka
Het kan zijn dat Twente op dit moment wel meer te besteden heeft. Maar daar geef je indd zelf al de redenen voor aan. Veel van het geld wat ze ter beschikking hebben komt indd namelijk uit de tranfsers voort. Ajax en PSV hebben nauwelijks geld binnen gekregen aan transfers, en ook met aan de prestaties van afgelopen seizoen is niet veel verdient. Kijk je echter naar het geld wat binnen komt buiten de tranfsers om ligt dat bij hun wel nog steeds hoger als bij Twente. Presteren Ajax en PSV dit seizoen wel naar behoren kan dat komend seizoen dus weer volledig omgeslagen zijn. Twente is als ware dus afhankelijker van de transfer inkomsten dan deze clubs. Begrijp me niet verkeerd Twente zit er indd wel heel dicht in de buurt, maar er is wel degelijk nog een verschil. Vandaar dat dit seizoen in principe ook erg intressant word om te zien. Weet Twente het weer voor elkaar te krijgen beter te presten dan deze 2 clubs word het voor hun wel erg zwaar indd. Ajax en PSV moeten dit seizoen wel presteren om de begroting op orde te houden, beide kunnen eigenlijk geen genoegen nemen met minder dan champions leauge voetbal.

En voor Ajax zou het al veel schelen als ze alleen Luque weten te verkopen. Zoveel als ze dat zou besparen aan salariskosten kunnen ze haast weer een leuke speler voor aanschaffen. (clown)