Datum: Thursday 23 November 2006 om 14:33:30  

Dida01
Gepost: 6685
Gelukkig komt er wel een overdosis aan routine voor terug. Ajax word alleen maar sterker, let maar op mn woorden.
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Thursday 23 November 2006 om 14:34:44  

mr_niceguy
Gepost: 584
nou blijkt dat de ad het mis heeft want hij is er nog
Datum: Thursday 23 November 2006 om 15:00:52  

Dida01
mr_niceguy schreef:
nou blijkt dat de ad het mis heeft want hij is er nog

Zou wel een wonder zijn als hij nog een seizoen zou blijven. Zal er niet gek van opkijken igg, al is hij duidelijk toe aan de absolute top. Houdt zich makkelijk staande, geweldige keeper.
Datum: Thursday 23 November 2006 om 15:02:04  

Unlockmyheart.
Gepost: -453
Het grote transfer topic.

Voor de rest heb ik er niks op te melden tot nu toe.
Datum: Thursday 23 November 2006 om 15:10:53  

Gofuckyourself
Gepost: -231
Unlockmyheart. schreef:
Het grote transfer topic.

Voor de rest heb ik er niks op te melden tot nu toe.
Haha idd.
Sjongejonge.

OT;Whaha. 020 wordt echt niet zo goed als PSV, dream on.
Datum: Thursday 23 November 2006 om 15:18:55  

Dida01
SoccerChica schreef:
Haha idd.
Sjongejonge.

Wil je zeggen dat ze voor elkaar onder doen dan? PSV is de iets betere nog, maar duurt niet lang meer verwacht ik. Feyenoord ligt een straatlengte op ze achter bedoelde je vast. En nee, dan heb ik het niet over die 5 en 8 punten van de ranglijst.

ps: Ook in Rotterdam komt het wel goed, heeft slechts tijd nodig.
Datum: Thursday 23 November 2006 om 15:21:36  

!!!!!!*BANAAN
Gepost: 4
Mystic schreef:

Ze schijnen nu een nog hoger bod te hebben gedaan, waardoor het ernaar uitziet dat Gomes echt gaat vertrekken. Ook op het gebied van coaches, is het maar de vraag of Hiddink blijft..

indd
..
Maarja Gomes is niet zomaar te vervangen..
Datum: Thursday 23 November 2006 om 15:25:23  

mr_niceguy
Gepost: 584
Dida01 schreef:

Wil je zeggen dat ze voor elkaar onder doen dan? PSV is de iets betere nog, maar duurt niet lang meer verwacht ik. Feyenoord ligt een straatlengte op ze achter bedoelde je vast. En nee, dan heb ik het niet over die 5 en 8 punten van de ranglijst.

ps: Ook in Rotterdam komt het wel goed, heeft slechts tijd nodig.
tijd hoeveel tijd dan 4 jaar 5 jaar ??
ik wil nu niet lullig overkomen echt niet maar wanneer is feyenoord voor het laatst kampioen geweest ???
Datum: Thursday 23 November 2006 om 15:54:54  

Dida01
mr_niceguy schreef:
tijd hoeveel tijd dan 4 jaar 5 jaar ??
ik wil nu niet lullig overkomen echt niet maar wanneer is feyenoord voor het laatst kampioen geweest ???

1998 (een week na het behalen van het kampioenschap verloren ze trouwens met 6-0 in de Arena). haha..

Tjah... het kan nog 4 of 5 jaar duren, maar het kan ook sneller natuurlijk. Kijk maar naar Ajax. Als je de routine binnen het elftal op de juiste manier weet in te vullen kan het snel gaan, al gaat dat ook nog gepaard met veel tijd. Ze hebben in potentie goede jonge spelers, maar het ontbeert ze aan vertrouwen en dus routine. Denk dat v.Bronckhorst binnen 2 jaar terugkomt en ook op de middenlinie moet duidelijk versterking komen om jongens als De Guzman en Hofs o.a. te kunnen begeleiden. Tiendalli, Greene, Vlaar, Bahia, Drenthe, Davids, Hofs, De Guzman, Castelen en Huysegems o.a. moeten ze gewoon een mooi fundament om heen zien te bouwen.
Datum: Friday 24 November 2006 om 07:43:56  

ChiefRocka
Gepost: 3253
SoccerChica schreef:
Haha idd.
Sjongejonge.

Ik vind niet dat je dat nu vooraf al kan voorspellen. Het kwaliteit verschil tussen bijde clubs is in mijn ogen minimaal. Ook moet je er rekening mee houden dat een aantal psv spelers volgend seizoen waarschijnlijk niet meer in Eindhoven speelt. Daarmee doel ik op spelers als Gomes, Alex en Farfan bijv. Als de tranfer geruchten rond om Ajax correct zijn zal PSV volgend seizoen denk tog weer aardig in moeten kopen.

Wees realistisch, eis het onmogelijke...
Datum: Friday 24 November 2006 om 08:14:24  

Joost.
Gepost: -232
Gomes is toch heel goed?
Datum: Friday 24 November 2006 om 08:37:14  

Joost.
Gepost: -232
SoccerChica schreef:
Haha idd.
Sjongejonge.

Inderdaad, PSV is much better than 020.
Datum: Friday 24 November 2006 om 12:23:10  

Dida01
Theelepelheer. schreef:

Inderdaad, PSV is much better than 020.

hehe..
Datum: Friday 24 November 2006 om 12:30:29  

x__Chelsea
Gepost: 644
^__;Ciindy schreef:
Ronald Koeman naar Psv ?

Laat me niet Lache
Datum: Friday 24 November 2006 om 12:46:03  

*Renee
Gepost: 14899
Denneboom: 'Willem II betaalt hoofdprijs voor me'

24/11/2006 8 :32

Romano Denneboom is vanaf 1 januari te bewonderen in het rood-wit-blauw van Willem II. Dat beweert de 25-jarige aanvaller in het Algemeen Dagblad. Zijn huidige club NEC houdt echter vol dat Denneboom ondanks een aflopend contract in de winterstop niet weg mag.
'Ik ben zelf helemaal rond met Willem II', zegt Denneboom in het AD. 'Ook de clubs zijn er nagenoeg uit. Hoewel NEC volhoudt dat er nog lang geen akkoord is, weet ik dat het anders is. NEC vroeg de hoofdprijs, Willem II is bereid die te betalen.'

In een verklaring op de website van NEC laten algemeen directeur Jacco Swart en technisch directeur Leen Looyen weten dat er in de winterstop geen basisspelers zullen vertrekken. En al helemaal niet naar directe concurrenten. 'Om de prestaties te verbeteren, is het onder meer belangrijk dat de kracht van de selectie minimaalop peil blijft. Het is al helemaal niet verstandig om spelers uit onze selectie te laten vertrekken naar clubs die zich om en nabij in dezelfde sportieve omgeving bevinden als NEC.'

'Op basis van bovenstaande beslissing hebben wij gisteren Romano, zijn zaakwaarnemer en de voorzitter van Willem II op de hoogte gesteld verder af te zien van gesprekken over een overgang in de winterstop.'

Mocht de transfer toch rondkomen zoals Denneboom beweert, dan zou het de tweede keer zijn dat de aanvaller voor Willem II gaat spelen. Eerder huurden de Tilburgers hem in het seizoen 2003/2004 van SC Heerenveen. Aan het einde van dat seizoen tekende hij een driejarig contract bij NEC.

In Nijmegen maakte Denneboom al in een vroegtijdig stadium bekend zijn komende zomer aflopende contract niet te willen verlengen. Naast Willem II toonde ook zijn andere ex-werkgever Heerenveen belangstelling.

Juf Renee
Datum: Friday 24 November 2006 om 14:44:39  

Petwa
Gepost: -206
__Reneé schreef:
Denneboom: 'Willem II betaalt hoofdprijs voor me'

Hmm.
Ik ben er echt niet blij mee dat ie nu naar Willem II gaat.
Hopen dat 't alleen bij Denneboom blijft.
Datum: Friday 24 November 2006 om 17:44:20  

ChiefRocka
NEC is niet bereid mee te werken aan een transfer in de winterstop van Romano Denneboom. De Eredivisieclub uit Nijmegen maakte vrijdag wereldkundig dat de aanvaller, zijn zaakwaarnemer en de voorzitter van Willem II op de hoogte zijn gesteld van het standpunt van NEC. De Tilburgers zouden persoonlijk al een akkoord hebben met Denneboom.

De directie van NEC stelt in een verklaring op de website van de club dat in overleg met de Raad van Commissarissen besloten is "niet mee te werken aan eventuele belangstelling van concurrerende clubs voor spelers die behoren tot de basisselectie van NEC". De club gaat er daarbij van uit dat Denneboom ondanks zijn flirt met Willem II op de steun van het publiek kan blijven rekenen.

bron: voetbal.nl

Datum: Friday 24 November 2006 om 17:45:58  

!!LAURA*
Gepost: 1631
Gaat leonardo nou naar ajax of PSV.?
Datum: Wednesday 29 November 2006 om 19:13:29  

Dida01
Lil_Misz_Starlight. schreef:
Gaat leonardo nou naar ajax of PSV.?

Ajax schat.
Datum: Wednesday 3 January 2007 om 13:54:53  

ChiefRocka
Jeffrey Hoogervorst heeft een opmerkelijke overstap gemaakt. De 22-jarige verdediger uit de jeugdopleiding van Ajax verruilt woensdag Real Madrid B voor Barcelona B. "Een droom gaat in vervulling", zegt hij in De Telegraaf. "Van jongs af aan ben ik een groot Barcelona-fan en nu mag ik zelf voor die club spelen. Ongelooflijk."

Real kaapte Hoogervorst vorig jaar juli weg bij Sporting Gijón, dat hem in 2002 uit de jeugdopleiding van Ajax wegplukte. In Madrid was hij echter nog ver verwijderd van het eerste elftal. "Ik heb meerdere keren meegetraind met het eerste en veel geleerd van spelers als Ruud van Nistelrooy, maar ik kreeg te horen dat spelen in Bernabéu er voorlopig niet in zat."

bron: www.voetbal.nl

Datum: Wednesday 3 January 2007 om 14:01:44  

ChiefRocka
Vitesse wijst bod PSV op Lazovic af

03 januari 2007, 13:45 uur
Vitesse is niet van plan om Danko Lazovic in de winterstop te laten gaan. PSV heeft een bod gedaan op de Servische aanvaller, maar dat werd woensdag door de Arnhemmers afgewezen. Voor trainer Aad de Mos is een transfer onbespreekbaar. Lazovic is dit seizoen met veertien doelpunten in twintig Eredivisieduels erg belangrijk voor Vitesse.

PSV deed naar verluidt een bod van twee miljoen euro, maar Vitesse wil daar nog een paar miljoen bij. Vorige maand liet Lazovic, die voor ongeveer anderhalf miljoen van Feyenoord overkwam, weten niet weg te willen uit Arnhem. "Ik wil met Vitesse in de UEFA Cup spelen. Ik ben hier niet gekomen om zes maanden goed te spelen en dan weer weg te gaan. Ik blijf zeker nog twee jaar", zei hij in De Gelderlander.

Datum: Wednesday 3 January 2007 om 18:19:48  

El-james
Gepost: 1195
ChiefRocka schreef:
Vitesse wijst bod PSV op Lazovic af

03 januari 2007, 13:45 uur
Vitesse is niet van plan om Danko Lazovic in de winterstop te laten gaan. PSV heeft een bod gedaan op de Servische aanvaller, maar dat werd woensdag door de Arnhemmers afgewezen. Voor trainer Aad de Mos is een transfer onbespreekbaar. Lazovic is dit seizoen met veertien doelpunten in twintig Eredivisieduels erg belangrijk voor Vitesse.

PSV deed naar verluidt een bod van twee miljoen euro, maar Vitesse wil daar nog een paar miljoen bij. Vorige maand liet Lazovic, die voor ongeveer anderhalf miljoen van Feyenoord overkwam, weten niet weg te willen uit Arnhem. "Ik wil met Vitesse in de UEFA Cup spelen. Ik ben hier niet gekomen om zes maanden goed te spelen en dan weer weg te gaan. Ik blijf zeker nog twee jaar", zei hij in De Gelderlander.

ik vind lazovic ook niet echt een speler voor psv...

maar goed las gister in de Metro dat Nwanko Kanu weg wil bij Portsmouth en dat hij wacht op een aanbod van Ajax en dat ook verwacht.

Ik denk dat hij opzich wel van waarde kan zijn qua ervaring...hij is natuurlijk altijd een goede speler geweest, al was engeland een stapje te hoog.... ben benieuwd of ajax hem terug neemt
Datum: Wednesday 3 January 2007 om 18:30:53  

AFCAcbs
Gepost: 1041
Oud-Ajacied Rafael van der Vaart zou graag terugkeren bij Ajax, zo stelt de duitse krant Die Welt. De Heemskerker zou weg willen bij het in degradatienood verkerende HSV en het bij Ajax opnieuw willen proberen.

Trainer Henk ten Cate heeft z'n wensen aangegevens aan een ervaren middenvelder. Van der Vaart zou daarbij de vervangende rol kunnen krijgen, aangezien Wesley Sneijder mogelijk aankomende zomer zal vertrekken.

Hoeveel de Amsterdammers voor Van der Vaart zouden moeten neerleggen is onbekend. Van der Vaart die een stormachtige loopbaan bij Ajax doormaakte heeft het niet naar zijn bij het Duitse HSV Hamburg. Een vertrek zou dus nabij kunnen zijn.

Nu maar hopen dat hij terug komt, Ten Cate wilt een ervare middenvelder erbij halen voor als Snijder weg gaat. Dan heeft hij aan Raffie een goede
Datum: Wednesday 3 January 2007 om 18:41:36  

ChiefRocka
El-james schreef:

ik vind lazovic ook niet echt een speler voor psv...

maar goed las gister in de Metro dat Nwanko Kanu weg wil bij Portsmouth en dat hij wacht op een aanbod van Ajax en dat ook verwacht.

Ik denk dat hij opzich wel van waarde kan zijn qua ervaring...hij is natuurlijk altijd een goede speler geweest, al was engeland een stapje te hoog.... ben benieuwd of ajax hem terug neemt

Ben ik met je eens, ik snap dat PSV een vervanger nodig heeft voor Farfan die waarschijnlijk komende zomer zal vertrekken maar ik zie Lazovic niet als een geschikte opvolger.

Het gerucht wat je aanhaalt over Kanu speelt al langer trouwens. Kanu's contract loopt in de zomer van 2007 af en zou dan graag bij Ajax trug keren. In het geval dat hij als speler trug keert zou Kanu als bonus ook Davids mee willen nemen naar Amsterdam. Ook heeft Kanu al aangegeven naar zijn actiefe loopbaan als speler graag bij Ajax als jeugdtrainer aan de slagte gaan.

Datum: Wednesday 3 January 2007 om 18:44:10  

ChiefRocka
AFCAcbs schreef:
Oud-Ajacied Rafael van der Vaart zou graag terugkeren bij Ajax, zo stelt de duitse krant Die Welt. De Heemskerker zou weg willen bij het in degradatienood verkerende HSV en het bij Ajax opnieuw willen proberen.

Trainer Henk ten Cate heeft z'n wensen aangegevens aan een ervaren middenvelder. Van der Vaart zou daarbij de vervangende rol kunnen krijgen, aangezien Wesley Sneijder mogelijk aankomende zomer zal vertrekken.

Hoeveel de Amsterdammers voor Van der Vaart zouden moeten neerleggen is onbekend. Van der Vaart die een stormachtige loopbaan bij Ajax doormaakte heeft het niet naar zijn bij het Duitse HSV Hamburg. Een vertrek zou dus nabij kunnen zijn.

Nu maar hopen dat hij terug komt, Ten Cate wilt een ervare middenvelder erbij halen voor als Snijder weg gaat. Dan heeft hij aan Raffie een goede

Voor v/d Vaart zelf zou ik dat een zeer onlogische keuze vinden, aangezien hij juist bij Ajax vertrokken is omdat hij het niveau van de Nederlandse competitie was ontgroeit. Rafael moet gwoon naar een leuke subtopper in engeland of spanje naar mijn mening.

Tevens denk ik dat Ten Cate met die ervaren middenvelder op Edgar Davids doelt, aangezien het al aardig zeker lijkt dat de ervaren internatinal binnen korte tijd trug keert in Amsterdam.