Datum: Wednesday 3 January 2007 om 18:46:21  

El-james
Gepost: 1195
AFCAcbs schreef:
Oud-Ajacied Rafael van der Vaart zou graag terugkeren bij Ajax, zo stelt de duitse krant Die Welt. De Heemskerker zou weg willen bij het in degradatienood verkerende HSV en het bij Ajax opnieuw willen proberen.

Trainer Henk ten Cate heeft z'n wensen aangegevens aan een ervaren middenvelder. Van der Vaart zou daarbij de vervangende rol kunnen krijgen, aangezien Wesley Sneijder mogelijk aankomende zomer zal vertrekken.

Hoeveel de Amsterdammers voor Van der Vaart zouden moeten neerleggen is onbekend. Van der Vaart die een stormachtige loopbaan bij Ajax doormaakte heeft het niet naar zijn bij het Duitse HSV Hamburg. Een vertrek zou dus nabij kunnen zijn.

Nu maar hopen dat hij terug komt, Ten Cate wilt een ervare middenvelder erbij halen voor als Snijder weg gaat. Dan heeft hij aan Raffie een goede

Als vd Vaart daadwerkelijk terug zou keren is dat voor ajax erg gunstig, hij heeft veel ervaring en hij speelt bij HSV weer op z'n eigen niveau..t niveau wat ie de laatste anderhalf jaar niet echt had bij ajax.

Over dat kanu davids mee gaat nemen snap ik niet zoveel van, gezien davids bij een hele andere club speelt en zijn contract nog niet afloopt
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Wednesday 3 January 2007 om 18:51:53  

Dida01
Gepost: 6685
ChiefRocka schreef:

Voor v/d Vaart zelf zou ik dat een zeer onlogische keuze vinden, aangezien hij juist bij Ajax vertrokken is omdat hij het niveau van de Nederlandse competitie was ontgroeit. Rafael moet gwoon naar een leuke subtopper in engeland of spanje naar mijn mening.

Tevens denk ik dat Ten Cate met die ervaren middenvelder op Edgar Davids doelt, aangezien het al aardig zeker lijkt dat de ervaren internatinal binnen korte tijd trug keert in Amsterdam.

Ik zie ook liever Davids terugkeren dan vd.Vaart en daar komt bij kijken dat ik dit gerucht persoonlijk igg totaal niet serieus neem. Zou het ook niet erg vinden ofzo hoor mocht hij daadwerkelijk terugkeren. Vind hem nog steeds een groot talent, maar een terugkeer in dit stadium lijkt me een beetje onlogisch. Lijdt Ajax er vrijwel zeker nog verlies op ook, gezien de verkoopsom toendertijd.
Datum: Wednesday 3 January 2007 om 18:54:02  

Dida01
El-james schreef:

Als vd Vaart daadwerkelijk terug zou keren is dat voor ajax erg gunstig, hij heeft veel ervaring en hij speelt bij HSV weer op z'n eigen niveau..t niveau wat ie de laatste anderhalf jaar niet echt had bij ajax.

Over dat kanu davids mee gaat nemen snap ik niet zoveel van, gezien davids bij een hele andere club speelt en zijn contract nog niet afloopt

Davids mag daar weg, hij is min of meer overbodig geworden en dat heeft de clubleiding van de Spurs ook al naar buiten gebracht. Lijkt me wel leuk, zowel Davids als Kanu terug en Seedorf zou natuurlijk het plaatje compleet maken. Overigens heeft Kanu zelf intussen alweer alle geruchten van de afgelopen dagen/weken tegengesproken, hij wilt alleen een contractverlenging van 2,5 jaar afdwingen.
Datum: Wednesday 3 January 2007 om 18:55:42  

ChiefRocka
Gepost: 3253
El-james schreef:

Davids heeft een tijdje geleden van de technische staf al te horen gekregen dat hij aan het eind van het seizoen mag vertrekken. Aangezien Kanu afwist van de beschikbaarheid van Davids en goed met de nederlander bevriend is hebben ze met z'n 2e de optie besproken. Volgens Kanu persoonlijk heeft Davids hem letterlijk gezegd open te staan voor een trugkeer, vandaar dat het gerucht al tijden lang rond gaat.

Wees realistisch, eis het onmogelijke...
Datum: Wednesday 3 January 2007 om 18:59:50  

Dida01
ChiefRocka schreef:

Davids heeft een tijdje geleden van de technische staf al te horen gekregen dat hij aan het eind van het seizoen mag vertrekken. Aangezien Kanu afwist van de beschikbaarheid van Davids en goed met de nederlander bevriend is hebben ze met z'n 2e de optie besproken. Volgens Kanu persoonlijk heeft Davids hem letterlijk gezegd open te staan voor een trugkeer, vandaar dat het gerucht al tijden lang rond gaat.

Eerlijk gezegd zie ik ze beiden wel terugkomen en Seedorf sluit ik ook niet uit.
Datum: Wednesday 3 January 2007 om 19:00:39  

ChiefRocka
Dida01 schreef:

Ik zie ook liever Davids terugkeren dan vd.Vaart en daar komt bij kijken dat ik dit gerucht persoonlijk igg totaal niet serieus neem. Zou het ook niet erg vinden ofzo hoor mocht hij daadwerkelijk terugkeren. Vind hem nog steeds een groot talent, maar een terugkeer in dit stadium lijkt me een beetje onlogisch. Lijdt Ajax er vrijwel zeker nog verlies op ook, gezien de verkoopsom toendertijd.

Ben ik volledig met je eens. Ik denk dat Ajax zowiezo harder een type speler als Davids nodig heeft dan een v/d Vaart. Tevens neem ik het geruct ook niet bijzonder serieus. Let op mijn woorden, v/d Vaart tekent binnekort een keer een contract bij een leuke subtopper.

Datum: Wednesday 3 January 2007 om 19:02:38  

kraakxsmaak
Gepost: 109
Enige wat ajax nodig heeft om echt goe dte spelen

is minder kapsones
Datum: Wednesday 3 January 2007 om 19:04:49  

ChiefRocka
Dida01 schreef:

Eerlijk gezegd zie ik ze beiden wel terugkomen en Seedorf sluit ik ook niet uit.

Davids en Kanu zie ik indd bijde wel komen. Seedorf wacht ik nog even geduldig af. Die mogelijkheid zal zowiezo afhangen van de keuze van Sneijder. Als Wesley een transfer naar Milan ziet zitten zal hij waarschijnlijk in een ruil betrokken worden. Kiest Wesley voor een andere club is het echter goed mogelijk dat Seedorf nog 1 jaar in Italie blijft voor hij trugkomt.

Datum: Wednesday 3 January 2007 om 19:08:13  

Dida01
:HELLxNO schreef:

is minder kapsones

Moet jij geen pik zuigen ofzo?
Datum: Thursday 4 January 2007 om 11:42:42  

El-james

is minder kapsones

nouja tis beetje trieste reactie en gaat totaal niet over het onderwerp maar je heb opzich wel gelijk...maar dit is meer reactie voor het eredivisie topic
Datum: Thursday 4 January 2007 om 11:53:34  

Mystic
Gepost: 8712
ChiefRocka schreef:

Ben ik volledig met je eens. Ik denk dat Ajax zowiezo harder een type speler als Davids nodig heeft dan een v/d Vaart. Tevens neem ik het geruct ook niet bijzonder serieus. Let op mijn woorden, v/d Vaart tekent binnekort een keer een contract bij een leuke subtopper.

Dat zou wel zo verstandig zijn. Ajax heeft een mentaliteitsprobleem en als het Davids ergens niet aan onbreekt dan is het wel mentaliteit. Hij kan, samen met Stam, het elftal op een hoger (mentaal) niveau brengen.

V/d Vaart had trouwens afgelopen seizoen naar Bayern München kunnen verkassen. Maargoed, ik zie hem liever bij een clup als Liverpool schitteren naast/mét Gerrard.
Datum: Thursday 4 January 2007 om 17:26:47  

ChiefRocka
'Juventus geïnteresseerd in Grygera'

Juventus hoopt Zdenek Grygera over te nemen van Ajax. "Zijn contract loopt dit seizoen af en dat maakt hem extra interessant", zegt Alessio Secco, technisch directeur van de Serie B-club uit Turijn, zaterdag in Tuttosport. Voor zijn komst naar Ajax in 2003, werd de Tsjechische verdediger al in verband gebracht met Juventus.

Pavel Nedved adviseerde de clubleiding toen om zijn landgenoot van Sparta Praag over te nemen, maar Grygera koos voor Amsterdam. Een delegatie van Juventus zat afgelopen week in de Arena om hem te bekijken in het duel met Roda JC (2-0). De Tsjech maakte de tweede goal van Ajax. Volgens Tuttosport vindt Juventus Grygera echter nog te duur en wachten de Italianen tot hij transfervrij is.

Datum: Thursday 4 January 2007 om 17:32:04  

AFCAcbs
Gepost: 1041
Van der Vaart: 'Nu nog niet naar Ajax'

De vader van Rafael van der Vaart, Ramon van der Vaart, heeft tegenover RTV Noord-Holland verklaard dat zijn zoon voorlopg niet terugkeert naar Ajax. Dit gerucht bracht de Duitse krant Die Welt onlangs in de wereld.

Volgens vader Van der Vaart is dit echter uit de lucht gegrepen. Wel zou Raffie ooit nog graag terug willen keren naar zijn jeugdliefde. "Hij wil inderdaad terug naar Ajax, maar daar is het nu nog veel te vroeg voor."

Volgens Die Welt zou Van der Vaart zichzelf bij Ajax hebben aangeboden wanneer Wesley Sneijder zou vertrekken. Dit blijkt dus echter niet waar te zijn.
Datum: Thursday 4 January 2007 om 23:16:10  

baasbas180
Gepost: 101
boutahar naar willem ii wat vinden jullie daar van
Datum: Friday 5 January 2007 om 13:24:12  

Petwa
Gepost: -206
baasbas180 schreef:
boutahar naar willem ii wat vinden jullie daar van

Arme jongen.. xD

Mooie techniek, maar niks voor Willem II denk ik.
Datum: Friday 5 January 2007 om 13:38:04  

kraakxsmaak
Gepost: 109
El-james schreef:

nouja tis beetje trieste reactie en gaat totaal niet over het onderwerp maar je heb opzich wel gelijk...maar dit is meer reactie voor het eredivisie topic

Hoezo trieste reactie?
is toch een feit ze hebben goeie spelers maar ze hebben te veel eigendunk om het als een team te laten vormen,

Stam was goeie aankoop, nou die kan niks laten zien als team captain als ik het goed hebt
want ze luisteren toch niet
en zo word er gauw de hoop opgegeven
Datum: Friday 5 January 2007 om 13:48:32  

El-james

Hoezo trieste reactie?
is toch een feit ze hebben goeie spelers maar ze hebben te veel eigendunk om het als een team te laten vormen,

Stam was goeie aankoop, nou die kan niks laten zien als team captain als ik het goed hebt
want ze luisteren toch niet
en zo word er gauw de hoop opgegeven

nouja achterin luisteren ze meestal wel als hij speelt, maar stam kan niet op iedereen blijven letten plus de tegenstander, daar is sneijder dan eigenlijk weer voor bedoeld dat die t middenveld/aanval draaiende houd...maar blijkbaar kan hij die taak niet aan....daarom zou t handig zijn als davids of seedorf zou komen, die hebben veel ervaring en dus ook meer invloed op jongere spelers
Datum: Friday 5 January 2007 om 13:55:40  

Anton1900
Gepost: 450
Jammer dat Ronaldinho naar Ajax niet komt ... :(

Zulke theorieen allemaal, jullie weten zelf dat ze niet zullen komen, en ik ben bang, dat alleen Leonardo Ajax komt versterken/verzwakken in de winterstop ...
Datum: Wednesday 10 January 2007 om 11:29:27  

ChiefRocka
Juve meldt zich voor Grygera

10 januari 2007, 10:09 uur
Juventus heeft zich bij Ajax gemeld voor Zdenek Grygera, zo meldt De Telegraaf op woensdag. De 26-jarige Tsjech is na het seizoen transfervrij. "Juventus hoeft zich dus niet officieel te melden", aldus technisch directeur Martin van Geel. "Dat hebben ze nu wel gedaan. Heel correct, maar er is niet gesproken over de korte termijn."

Juve zou de international al in de huidige transferperiode naar Turijn willen halen. In dat geval moet de club uit de Serie B nog wel een transfersom op tafel leggen. "Als dat gebeurt, zullen we de afweging moeten maken tussen het financiële en het sportieve aspect", zegt Van Geel.

Datum: Thursday 11 January 2007 om 20:14:14  

210tokus
Gepost: 74
Riquelme gaat weg bij Villareal, dan lijkt me dat een mooie club voor vd Vaart, en een goede oplossing voor Villareal
Datum: Thursday 11 January 2007 om 20:33:36  

StanleY.
Gepost: -69
voetbal is dom
zal ik met je hoofd gaan voetballen
Datum: Thursday 11 January 2007 om 20:34:19  

HC-Druifje-HC
Gepost: 1204
nou... :-O :-O geweldig
Datum: Saturday 13 January 2007 om 19:44:01  

ChiefRocka
'Bayern aast op Robben'

12 januari 2007, 10:54 uur
Bayern München wil Arjen Robben in de zomer overnemen van Chelsea. Op vrijdag komen het Duitse Bild en het Engelse Daily Star beide met het nieuws dat de Duitse club aast op de aanvaller van Chelsea. Volgens Bild wordt Owen Hargreaves betrokken in de deal, terwijl de Star het heeft over een transfersom van 23 miljoen euro voor Robben.

Bild meldt dat Chelsea nog tien miljoen euro zou bijbetalen om Hargreaves, die ook in de belangstelling staat van Manchester United, aan te trekken. De Daily Star schrijft dat Bayern Hargreaves juist aan ManU wil verkopen en het geld van de transfersom voor een aanzienlijk deel aan Robben wil besteden.

Robben verruilde in de zomer van 2004 PSV voor Chelsea. In het huidige seizoen kwam hij in vijftien competitieduels in actie, maar hij is niet meer zeker van een basisplaats. Hij kan de derde Nederlander worden bij Bayern, dat momenteel Roy Makaay en Mark van Bommel onder contract heeft staan.

Datum: Wednesday 24 January 2007 om 10:21:57  

ChiefRocka
Seedorf langer bij AC Milan

23 januari 2007, 23:58 uur
Clarence Seedorf heeft zijn contract bij AC Milan dinsdag met twee jaar verlengd tot medio 2011. Seedorf staat sinds medio 2002 onder contract bij de club uit Milaan. De dertigjarige international won in 2003 met Milan de Champions League en in 2004 de landstitel.

Seedorf kwam verder uit voor Ajax, Sampdoria, Internazionale en Real Madrid. De middenvelder speelde totnogtoe 428 competitiewedstrijden in het profvoetbal en maakte daarin 56 doelpunten

Alle geruchten over een mogelijke trug keer van Seedorf naar Ajax kunnen voorlopig dus van de tafel af.

Datum: Friday 26 January 2007 om 17:22:09  

ChiefRocka
'Davids keert terug naar Ajax'

26 januari 2007, 16:02 uur
Edgar Davids staat op het punt terug te keren bij Ajax, zo meldt Het Parool op vrijdag. De krant meldt dat de 33-jarige middenvelder volgens ingewijden een akkoord heeft bereikt over een contract voor anderhalf jaar bij de club, waar hij in 1991 zijn loopbaan begon. Davids is sinds dit seizoen zijn basisplaats bij Tottenham Hotspur kwijt.

FC Dallas toonde vorige week belangstelling voor de middenvelder, maar Davids zou een voorkeur hebben voor een rentree bij Ajax. Hij verliet de Amsterdammers in 1996 voor een verblijf bij AC Milan. Via Juventus, FC Barcelona en Internazionale kwam hij in 2005/2006 bij de Spurs.