Datum: Friday 26 January 2007 om 17:30:33  

poeh_hee
Gepost: 784
Bruins gaat naar Feyenoord en troeft daarmee AZ en ajax af die hem graag wilden hebben.
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Friday 26 January 2007 om 17:35:13  

Mystic
Gepost: 8712
210tokus schreef:
Riquelme gaat weg bij Villareal, dan lijkt me dat een mooie club voor vd Vaart, en een goede oplossing voor Villareal

Zonde, het is een erg goede speler.

V/d Vaart had trouwens gewoon naar Bayern moeten gaan.
Datum: Friday 26 January 2007 om 17:35:46  

Scheld
Gepost: 399
ChiefRocka schreef:
'Davids keert terug naar Ajax'

26 januari 2007, 16:02 uur
Edgar Davids staat op het punt terug te keren bij Ajax, zo meldt Het Parool op vrijdag. De krant meldt dat de 33-jarige middenvelder volgens ingewijden een akkoord heeft bereikt over een contract voor anderhalf jaar bij de club, waar hij in 1991 zijn loopbaan begon. Davids is sinds dit seizoen zijn basisplaats bij Tottenham Hotspur kwijt.

FC Dallas toonde vorige week belangstelling voor de middenvelder, maar Davids zou een voorkeur hebben voor een rentree bij Ajax. Hij verliet de Amsterdammers in 1996 voor een verblijf bij AC Milan. Via Juventus, FC Barcelona en Internazionale kwam hij in 2005/2006 bij de Spurs.

yessssssssssssssssssssssssssssssssssssssss ik hoop dat deze doorgaat !!
Datum: Friday 26 January 2007 om 21:00:50  

AFCAcbs
Gepost: 1041
anders ik wel
Datum: Friday 26 January 2007 om 21:02:23  

Mystic
Zou een hele goede transfer zijn.

Wel jammer dat Ajax niet wat meer geld van Werder heeft gevraagd voor Rosenberg.
Datum: Wednesday 14 February 2007 om 17:58:54  

-YuGo-
Gepost: 1014
let op Huntelaar gaat over 1 of 2 jaar naar MU
Datum: Monday 19 February 2007 om 22:10:47  

-YuGo-
Rosales mogelijk tóch nog weg
Geschreven door Matthijs van Laar op maandag, 19 februari om 21:16

Er lijkt geen einde te komen aan de soap rond Ajacied Mauro Rosales. Het welles, nietes spelletje tussen zijn huidige club en het Argentijnse River Plate lijkt op een hoogtepunt aan te zijn beland.

Volgens de technisch-directeur van de Amsterdammers, Martin van Geel, heeft River nu alsnog het transferbedrag beschikbaar voor de 25-jarige Argentijn. Wanneer dit binnen 48 uur over wordt gemaakt naar Ajax zal Rosales dus alsnog de overstap maken naar zijn vaderland.

Eerder maakte Van Geel nog bekend dat zijn club voorlopig geen zaken meer wilde doen met de Argentijnse topclub. River Plate is inmiddels al meer dan een maand bezig om de aanvaller los te weken bij Ajax.
Datum: Tuesday 20 February 2007 om 01:19:39  

Dida01
Gepost: 6685
AcDc1975 schreef:
let op Huntelaar gaat over 1 of 2 jaar naar MU

Opvolger hebben we al in huis, Babel. En daarachter Popoen, zeer talentvolle jeugdspeler.
Datum: Tuesday 20 February 2007 om 01:37:52  

Petwa
Gepost: -206
Dida01 schreef:
Opvolger hebben we al in huis, Babel. En daarachter Popoen, zeer talentvolle jeugdspeler.

Babel als opvolger?
Naah, zie ik niet zo zitten.
Poepon wel een goede voetballer,
waar we de komende jaren nog van gaan genieten.
Datum: Tuesday 20 February 2007 om 08:23:48  

-YuGo-
Dida01 schreef:

Babel scoort niet aan de lopende band
Datum: Tuesday 20 February 2007 om 11:30:55  

Lavrentiy
Gepost: 936
Jeugdopleiding + beloftencompetitie zeker niet al te goed gevolgt, wanneer die jongen de kans krijgt in het centrum en écht het vertrouwen krijgt van de technische staf is die jongen echt onhoudbaar in de spits daar ben ik van overtuigt.
In de jeugd echt overduidelijk van grotere klasse dan zijn leeftijdsgenoten en naar mijn mening hét grootste talent op de Nederlandse velden.
Datum: Tuesday 20 February 2007 om 12:05:02  

El-james
Gepost: 1195
Lavrentiy schreef:
Jeugdopleiding + beloftencompetitie zeker niet al te goed gevolgt, wanneer die jongen de kans krijgt in het centrum en écht het vertrouwen krijgt van de technische staf is die jongen echt onhoudbaar in de spits daar ben ik van overtuigt.
In de jeugd echt overduidelijk van grotere klasse dan zijn leeftijdsgenoten en naar mijn mening hét grootste talent op de Nederlandse velden.

khoop eerder dat ze Alfonso Alves halen van t geld van Huntelaar...laat ajax maar telkens de spitsen van heerenveen overnemen, daar wennen ze aan t niveau en heerenveen heeft constant topspitsen
Datum: Tuesday 20 February 2007 om 12:14:05  

Lavrentiy
Gepost: 936
Ik heb alleen zo'n vermoeden dat PSV, Alves aantrekt op het moment dat zij Farfan verkopen die daar toch echt onhoudbaar lijkt, en ik denk ook dat die 'boeren' dan de grootste kans maken om hem over te nemen van Heerenveen gezien de financieën, al zou het me ook weer weinig verbazen als ze dan met een nieuwe onbekende (voor mij) aan komen zetten die er gelijk staat.

Overigens denk ik dat Alves het achter Babel als schaduwspits of meest aanvallende middenvelder zoals Sneijder (die denk ik ook wel vertrekt gezien de geruchten) op het moment en Tomasson in zijn Feyenoord tijd, best eens goed uit de verf zou kunnen komen gezien zijn kracht en inzicht.
Datum: Tuesday 20 February 2007 om 14:33:01  

Dida01
_*PtrAa schreef:

Babel als opvolger?
Naah, zie ik niet zo zitten.
Poepon wel een goede voetballer,
waar we de komende jaren nog van gaan genieten.

Persoonlijk heb ik er alle vertrouwen in. Vergeet niet dat een paar weken terug zijn eerste wedstrijd in het centrum was sinds anderhalf jaar he. Zoiets heeft even de tijd nodig en hoewel Huntelaar een geweldige spits is denk ik dat Babel nog beter wordt in de toekomst. De meevoetballende kwaliteiten als spits zijnde wat Ajax verlangt bezit hij wel naar mijn mening al springt er nog wel is een bal van zijn voet af. Slechts een kwestie van wennen. Deze jongen is gemaakt voor de spitsen positie naar mijn mening en is hij zeker niet de juiste man voor op de flanken, zn rendement als spits ligt flink wat hoger bedoel ik daarmee. Huntelaar is echt een pure spits daarintegen, een echte afmaker dus, heel anders soort spits. En het is maar net wat de trainer eist he.
Datum: Tuesday 20 February 2007 om 14:34:53  

Dida01
Lavrentiy schreef:

Babel bedoel je toch? Met jou kan ik praten.
Datum: Tuesday 20 February 2007 om 14:38:21  

Dida01
AcDc1975 schreef:

Babel scoort niet aan de lopende band

Nog niet, maar heeft al wel een paar keer anderen in stelling gebracht en er gaat al aardig wat dreiging van hem uit. Als ze spelen Met Leo, Babel en De Mul heb je eigenlijk alles wat je nodig hebt in je aanval als team zijnde. Veel snelheid, veel dreiging, veel individuele kwaliteiten, scorend vermorgen, assists noem maar op. Uiteraard met Huntelaar veranderd er in dat opzicht niet veel, alleen zit er minder variatie in het spel aangezien Klaas-Jan een pure centrumspits is. Wat wat gemakkelijker te verdedigen is als tegenstander naar mijn mening aangezien je dan een vast patroon in je voorhoede hebt. Ik bedoel, Babel kan in de spits spelen, maar ook op rechts en links, Leo idem dito en de Mul ook, dus tijdens een wedstrijd kun je lekker veel variëren onderling.
Datum: Tuesday 27 February 2007 om 23:11:24  

ChiefRocka
Gepost: 3253
Arsenal en Milan boden op Robinho

Arsenal en AC Milan hebben de afgelopen transferperiode een bod uitgebracht op aanvaller Robinho. "Maar Real Madrid ging niet akkoord en vertelde dat ze hem niet willen verkopen", zei zijn zaakwaarnemer Wagner Ribeiro dinsdag tegen de Braziliaanse radiozender Jovem Pan. Robinho zit bij Real veelvuldig op de bank en wil komend seizoen meer spelen.

"Zijn situatie is gecompliceerd en we moeten met Predrag Mijatovic (technisch directeur, red.) in gesprek over komend seizoen", zei Ribeiro. "Ze zijn bereid om hem voor achttien miljoen euro te laten gaan." Real nam de 23-jarige Robinho in 2005 voor dertig miljoen euro over van Santos.

bron: www.voetbal.nl

Zonde voor die jonge, zo'n groot talent als hem verdient gwoon meer speelminuten. Vooral Milan was denk een goede club geweest voor hem, gezien het gebrek aan kwaliteit spitsen daar.

Wees realistisch, eis het onmogelijke...
Datum: Monday 14 May 2007 om 12:36:53  

-YuGo-
AMSTERDAM - FC Twente-coach Fred Rutten versterkt zijn team voor volgend seizoen met Alfred Schreuder, meldt De Telegraaf. De ervaren middenvelder van Feyenoord kost de Tukkers niets, omdat zijn contract in Rotterdam deze zomer afloopt.

Schreuder moet bij Twente de medische keuring nog wel doorstaan. Naar verluidt tekent hij een contract voor één seizoen in Enschede.

De verdedigende middenvelder speelde dit seizoen tien wedstrijden voor Feyenoord. Eerder kwam hij uit voor RKC Waalwijk en NAC Breda. De 34-jarige speler maakte tijdens zijn Rotterdamse dienstverband geen doelpunten.
Datum: Monday 14 May 2007 om 12:45:42  

Mystic
Dida01 schreef:

Die opvolger gaat vroeg of laat naar Arsenal voor 9 miljoen.

P.s. Dida; De Mul wilt vertrekken, remember?
Datum: Monday 14 May 2007 om 18:03:55  

ChiefRocka
Gepost: 3253
Mystic schreef:

Die opvolger gaat vroeg of laat naar Arsenal voor 9 miljoen.

P.s. Dida; De Mul wilt vertrekken, remember?

Dat is nog maar de vraag. Arsenal heeft indd al meerdere keren intresse getoont, ze zien Ryan als mogelijke opvolger voor Henry. Ondertussen hebben ze echter geinformeert naar verschillende spitsen zoals o.a. Robinho zoals ik hier boven al aangaf.

Wees realistisch, eis het onmogelijke...
Datum: Tuesday 15 May 2007 om 08:15:14  

-YuGo-
De wegen van Danko Lazovic en Vitesse lijken na een jaar alweer te gaan scheiden. Vanmiddag had de spits, die gisteren een training liet schieten, een gesprek met coach Aad de Mos. Dat heeft tot niets positiefs geleid, zo vertelde De Mos tegen Hans Kraay jr.: "Het is het beste voor beide partijen als hij vertrekt."

Interesse voor de Serviër is er voldoende. PSV zou zelfs al met een bod zijn gekomen van vijf miljoen euro; Vitesse wil echter acht miljoen euro voor de aanvaller en schermt met belangstelling van over de grens. In Voetbal Insite liet Kraay jr. weten dat Dinamo Kiev, Shaktar Donetsk en Spartak Moskou de spits willen inlijven.

Lazovic ziet echter niets in een Oosters avontuur en heeft aangegeven in het Westen te willen blijven. Dat hij volgend jaar nog in het Gelredome zijn thuiswedstrijden speelt lijkt desondanks onwaarschijnlijk. De arbeidsrelatie tussen Lazovic en Vitesse zou dusdanig verstoord zijn dat het coach De Mos beter lijkt als zijn topscorer komende zomer vertrekt.
Datum: Tuesday 15 May 2007 om 12:40:37  

-YuGo-
Kennedy Bakircioglü zal vanmiddag zijn handtekening zetten onder een contract dat hem voor de komende vier seizoenen aan Ajax zal verbinden. Gisteren legde de buitenspeler van FC Twente met goed gevolg het verplichte medische examen af.

Voor een gelimiteerde transfersom van ruim één miljoen euro komt voor de Zweed een droom uit. “Vanaf nu zijn de spotlights overal. Alles zal anders worden”, liet de aanvaller gisteren aan De Telegraaf weten. “Spelen bij Ajax brengt extra druk met zich mee. Je moet sterk in je hoofd zijn. Alles staat in het teken van groei. Ik heb er de laatste jaren hard aan gewerkt om constant te worden."

Bakircioglü stond ook in de belangstelling van PSV, maar de keuze voor Ajax was snel gemaakt. “Omdat die club veel overeenkomsten met FC Twente vertoont. Het streelt me dat de twee beste clubs van het land geïnteresseerd waren. Maar vanaf het begin was Ajax de club waar ik mijn zinnen op had gezet en dat bleef zo. Ik wil voetballen zoals zij voetballen."

Wel hoopt hij dat hij nog een keer op een goede manier afscheid kan nemen bij Twente. "Want dat zat er afgelopen zondag nog niet in. Na het laatste fluitsignaal schoot het door me heen dat het mijn laatste wedstrijd was geweest. FC Twente was precies de juiste club op het juiste moment. De mensen gunnen me deze overgang ook en dat is veelzeggend. Alles is positief geweest. Ik zal die twee seizoenen altijd blijven koesteren."
Datum: Tuesday 15 May 2007 om 12:41:03  

-YuGo-
FC Twente heeft vergaande interesse om Eljero Elia over te nemen van ADO Den Haag. Dit weet De Telegraaf te melden in haar jongste editie.

De talentvolle jeugdinternational kwam afgelopen seizoen bij de degradant te weinig aan spelen toe en miste daardoor de voorselectie van het olympisch elftal. Een vertrek naar het Arke Stadion zie de 20-jarige aanvaller als een positieverbetering.

Naar verluidt vinden de Tukkers de vraagprijs van ADO nog te gortig, maar verwacht wordt dat er in de loop van de week een akkoord zal worden bereikt over het afkopen van het eenjarige contract.
Datum: Tuesday 15 May 2007 om 12:43:30  

-YuGo-
MVV heeft belangstelling voor Martijn Reuser. De aanvaller van RKC Waalwijk heeft reeds een eerste gesprek gevoerd met de eerstedivisionist, zo schrijft het Limburgs Dagblad.

Reuser (32) wil eerst afwachten of een eredivisieclub zich voor hem meldt. Is dat niet het geval, dan komt MVV in beeld. De aanwezigheid van Robert Maaskant, die de éénmalig international kent uit hun periode bij Willem II, spreekt in het voordeel van MVV.

Hans Denissen speelt komend seizoen in ieder geval voor MVV. De 23-jarige aanvaller is afkomstig van RBC Roosendaal, waar hij transfervrij mocht vertrekken. De Maastrichtse club heeft er voor gekozen om Denissen op amateurbasis vast te leggen, omdat hij nog revalideert van een zware blessure.
Datum: Tuesday 15 May 2007 om 13:05:48  

Mystic
Srpska1975 schreef:

De talentvolle jeugdinternational kwam afgelopen seizoen bij de degradant te weinig aan spelen toe en miste daardoor de voorselectie van het olympisch elftal.

Deze zin alleen al spreekt boekdelen. Een talent dat nooit uit de verf komt dus.