Datum: Monday 4 June 2007 om 20:35:55  

El-james
Gepost: 1195
Srpska1975 schreef:
Volgens de NOS is Feyenoord dichtbij een akkoord met Roy Makaay. De onderhandelingen tussen de Rotterdammers en de aanvaller van Bayern München zouden al in een vergevorderd stadium zijn, zo meldt het Sportjournaal.

Ondanks het nog doorlopende contract van Makaay in Duitsland lijkt zijn toekomst in de Allianz Arena hoogst onzeker. Afgelopen week contracteerde der Rekordmeister de Italiaanse international Luca Toni, terwijl ook Miroslav Klose hoog op het verlanglijstje staat van coach Hitzfeld en de zijnen.

Makaay (32) werd de afgelopen tijd ook in verband gebracht met PSV, maar coach Ronald Koeman liet eerder al weten dat hij slechts één spits aan de selectie toe zal voegen. De voorkeur van de Eindhovenaren lijkt uit te gaan naar Vitesse-aanvaller Danko Lazovic.

achja je weet wat marco borstato zingt...de meeste dromen zijn bedrog

nee ff serieus, zal goed voor feyenoord en t nederlands voetbal zijn
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Tuesday 5 June 2007 om 07:14:10  

ChiefRocka
Gepost: 3253
Het zou indd fantastisch zijn als Makaay komt. Ben alleen benieuwd of Feyenoord hem wel kan betalen.

Wees realistisch, eis het onmogelijke...
Datum: Tuesday 5 June 2007 om 12:37:29  

-YuGo-
Gepost: 1014
Geen Schots avontuur bij Falkirk, maar een driejarig contract bij De Graafschap. Stephan Keller zal ook komend seizoen op de Nederlandse velden actief zijn.

De Zwitserse verdediger komt over van RKC Waalwijk, waar hij het laatste half jaar door een conflict met trainer Mark Wotte, inmiddels uit zijn functie ontheven, op de bank zat. Vanwege zijn salaris, te hoog voor Jupiler League-begrippen, mocht hij transfervrij uit het Mandemakers stadion vertrekken.

Keller, afgelopen donderdag 28 jaar geworden, kwam in 2005 van Rot-Weiss Erfurt naar RKC. Daarvoor speelde hij in eigen land voor Xamax Neuchâtel, SC Kriens, FC Zürich en FC Aarau. Voor RKC speelde de verdediger 47 competitiewedstrijden, waarin hij drie keer scoorde.
Datum: Tuesday 5 June 2007 om 15:12:14  

:!!RCK
Gepost: 149
Makaay naar Feyenoord? ik denk eerlyk gezegd dat dat de grootste onzin is.
hoe kan Feyenoord hem nou betalen?
hij wil heus niet inleveren op zyn salaris en dan ook nog eens niet in Europa gaan voetballen volgend jaar.

kortom. onzin verhaal ( lykt my. )
Datum: Tuesday 5 June 2007 om 17:12:25  

Dida01
Gepost: 6685
:!!RCK schreef:
Makaay naar Feyenoord? ik denk eerlyk gezegd dat dat de grootste onzin is.
hoe kan Feyenoord hem nou betalen?
hij wil heus niet inleveren op zyn salaris en dan ook nog eens niet in Europa gaan voetballen volgend jaar.

kortom. onzin verhaal ( lykt my. )

Inmiddels heeft Lyon zich bij het rijtje geïntresseerde clubs gemeld voor Makaay die momenteel de meeste kans maken om hem van Bayern over te nemen. Verder heeft Makaay aangegeven weinig in een transfer naar Feyenoord te zien.
Datum: Tuesday 5 June 2007 om 17:15:07  

JustOneDude
Gepost: -102
Dida01 schreef:

Inmiddels heeft Lyon zich bij het rijtje geïntresseerde clubs gemeld voor Makaay die momenteel de meeste kans maken om hem van Bayern over te nemen. Verder heeft Makaay aangegeven weinig in een transfer naar Feyenoord te zien.

Makaay heeft daar wel een punt. Overstap van een topper naar een Nederlandse (sub)topper?Makaay heeft keuze zat als het gaat om een club en Feyenoord is nou niet de meest aantrekkelijke.
Datum: Tuesday 5 June 2007 om 17:19:38  

Dida01
JustOneDude schreef:

Makaay heeft daar wel een punt. Overstap van een topper naar een Nederlandse (sub)topper?Makaay heeft keuze zat als het gaat om een club en Feyenoord is nou niet de meest aantrekkelijke.

Dikke salarisverlaging, geen Europees voetbal, geen garantie op verbetering op sportief gebied na een dramatisch verlopen seizoen, nieuwe trainer nog altijd onbekend. Kortom, een speler van zijn kaliber zie ik niet snel bij Feyenoord terecht komen, al gun ik het ze van harte hoor.

Verder vind ik dat ze teveel naar naam en status kijken, want het is algeheel bekend dat Makaay voor geen meter in een 4-3-3 systeem uit de voeten kan. Als ik Feyenoord was zou ik voor Koevermans gaan. Begint ernaar uit te zien dat hij 'overbodig' wordt bij AZ en is neem ik aan betaalbaar, al gaat zijn voorkeur uit naar het buitenland.
Datum: Tuesday 5 June 2007 om 17:21:46  

Dida01
Op de flanken zit het nou wel goed met Castelen, Slory en Vincken en eventueel Huysegems mocht hij blijven. Ook Charisteas valt door de mand in dit systeem, al valt op zijn werklust niks aan te merken. Doet zn stinkende best. Ben benieuwd wie ze gaan halen.
Datum: Tuesday 5 June 2007 om 17:23:47  

JustOneDude
Gepost: -102
Dida01 schreef:

Dikke salarisverlaging, geen Europees voetbal, geen garantie op verbetering op sportief gebied na een dramatisch verlopen seizoen, nieuwe trainer nog altijd onbekend. Kortom, een speler van zijn kaliber zie ik niet snel bij Feyenoord terecht komen, al gun ik het ze van harte hoor.

Verder vind ik dat ze teveel naar naam en status kijken, want het is algeheel bekend dat Makaay voor geen meter in een 4-3-3 systeem uit de voeten kan. Als ik Feyenoord was zou ik voor Koevermans gaan. Begint ernaar uit te zien dat hij 'overbodig' wordt bij AZ en is neem ik aan betaalbaar, al gaat zijn voorkeur uit naar het buitenland.

Inderdaad,ik dacht ook al een Koevermans en eventueel een Perez aangezien laatst genoemde mag vertrekken uit Amsterdam.
Perez zal niet veel kosten, Koevermans wordt denk ik een ander verhaal. Financieel zit Feyenoord ook krap bij kas... Het zal me benieuwen
Datum: Tuesday 5 June 2007 om 17:29:50  

:!!RCK
Gepost: 149
kortom weer een rampjaar voor Feyenoord?
Datum: Tuesday 5 June 2007 om 17:31:02  

Dida01
JustOneDude schreef:

Inderdaad,ik dacht ook al een Koevermans en eventueel een Perez aangezien laatst genoemde mag vertrekken uit Amsterdam.
Perez zal niet veel kosten, Koevermans wordt denk ik een ander verhaal. Financieel zit Feyenoord ook krap bij kas... Het zal me benieuwen

Geen idee hoeveel geld er vrij komt via die investeerders waar ze het over hadden. Geloof dat Koevermans zijn contract t/m 2009 doorloopt. Zonde dat Perez moet vertrekken trouwens, maar zat er wel een beetje aan te komen. Denk dat hij voor Feyenoord van enorme waarde kan worden/zijn, al zal het me ook niks verbazen als PSV hem inlijft. In de eerste plaats zou je denken 'domme zet', persoonlijk vind ik het vooral jammer, maar als Boussoufa ervoor in de plaats komt ben ik dik tevreden. In dat geval mag Sneijder van mij ook best vertrekken. Aanvallend komt er sowieso ook versterking bij voor Ajax, alleen de vraag is wie!?

Ik ben even eten, spreek je later.
Datum: Tuesday 5 June 2007 om 17:37:08  

StylOo-06
Gepost: 490
Feyenoord mag eerst iets aan zijn verdediging doen.
Datum: Tuesday 5 June 2007 om 17:56:52  

!!Mark*
Gepost: 153
Roorda naar PSV. Als vervanger van Moens. Niet zo heel boeiend maar ik dacht ik meld het even.
Datum: Tuesday 5 June 2007 om 18:12:53  

Dida01
!!Mark* schreef:
Roorda naar PSV. Als vervanger van Moens. Niet zo heel boeiend maar ik dacht ik meld het even.

Jammer dat het niet de vervanger van Gomes is.

En nieuws is nieuws he.
Datum: Tuesday 5 June 2007 om 18:15:38  

Dida01
StylOo-06 schreef:
Feyenoord mag eerst iets aan zijn verdediging doen.

Misschien van Bronckhorst en eventueel Hofland. Verder geen idee. Verder zou ik trouwens Ekramy op doel zetten en Timmer doorverkopen. Niet omdat de laatstgenoemde zo slecht is, maar denk dat dit 1 van de laatste kansen is om er nog wat geld voor te vangen. Ekramy zit ook tegen het niveau van Timmer aan (misschien zelfs al beter) en is nog maar 23 jaar oud geloof ik.
Datum: Tuesday 5 June 2007 om 19:48:14  

-YuGo-
:!!RCK schreef:
kortom weer een rampjaar voor Feyenoord?

nee hoor ;)
Datum: Tuesday 5 June 2007 om 19:51:50  

!!Mark*
Dida01 schreef:

Misschien van Bronckhorst en eventueel Hofland. Verder geen idee. Verder zou ik trouwens Ekramy op doel zetten en Timmer doorverkopen. Niet omdat de laatstgenoemde zo slecht is, maar denk dat dit 1 van de laatste kansen is om er nog wat geld voor te vangen. Ekramy zit ook tegen het niveau van Timmer aan (misschien zelfs al beter) en is nog maar 23 jaar oud geloof ik.

Ik zal nog maar niet rekenen op van Bronckhorst hoogs waarschijnlijk blijft hij nog een jaartje in Barcalona.
Datum: Tuesday 5 June 2007 om 19:56:42  

!!Mark*
Ajax is volgens Het Parool 'tot op zekere hoogte' bereid aan mee te werken aan transfers van Perez en Lindenbergh. Van Geel in Het Parool: ''Olaf en Kenneth zijn 32 jaar. Beiden willen wedstrijden spelen en op het veld staan. Die garantie hebben ze bij Ajax niet.''

Nou Feyenoord sla je slag om Perez. 8-)
Datum: Wednesday 6 June 2007 om 19:48:05  

-YuGo-
Danko Lazovic lijkt zijn zin te gaan krijgen: een transfer naar PSV. Stan Valckx, manager voetbalzaken bij de Eindhovenaren, meldde zojuist dat Vitesse en de Nederlandse landskampioen een overeenkomst hebben bereikt over een transfersom voor de spits.

Morgen zal PSV met de spits zelf om tafel gaan zitten om tot een akkoord te komen over een meerjarig contract. Problemen worden er niet verwacht. Lazovic heeft er geen geheim van gemaakt dat hij graag naar PSV zou willen trekken. Na de onderhandelingen zal de aanvaller direct medisch gekeurd worden.

Het akkoord is enigszins verrassend, omdat AZ onlangs liet weten het bod van PSV ten alle tijden te willen overtreffen. De 24-jarige Lazovic wilde echter niet naar Alkmaar. De Serviër zei Champions League-voetbal te willen spelen en had daarom zijn zinnen gezet op PSV.
Datum: Thursday 7 June 2007 om 08:30:52  

As^Useal
Gepost: 9
dat kut bestuur van ons :-O
lekker je alweer je beste speler verkopen
wie wordt de vervanger
Datum: Thursday 7 June 2007 om 09:21:30  

As^Useal
Gepost: 9
Vitesse wil poging wagen bij Makaay of Hasselbaink

7/6/2007 8 :25

Vitesse is ambitieus in de keuze voor een nieuwe spits. De Arnhemmers hebben twee Nederlandse spitsen van naam op het oog om Danko Lazovic te vervangen: Roy Makaay of Jerrel Hasselbaink.
'Niet dat het concreet is, maar we denken over Hasselbaink na', zegt Vitesse's technisch manager Jan Streuer in het AD. 'Zoals we eveneens aan Roy Makaay denken. Het is alleen de vraag of deze spelers op dit moment haalbaar zijn.'

Vitesse twijfelt overigens of het moet kiezen tussen aanstormende jeugd of gearriveerde toppers zoals Makaay en Hasselbaink. 'Wat mijn voorkeur heeft? Ik wil gewoon een goede spits', aldus Streuer.

Hasselbaink is transfervrij. De 35-jarige spits heeft er een ongelukkig seizoen opzitten bij Charlton Athletic. De Londense club degradeerde uit het Premiership en Hasselbaink kende met twee doelpunten zijn minst productieve seizoen in veertien jaar.

Makaay krijgt steeds meer concurrentie bij Bayern München en lijkt zijn plaats niet meer zeker bij de Duitse topclub. De 32-jarige aanvaller begon zijn carrière bij Vitesse, waar hij in vier jaar 32 keer scoorde in de Eredivisie. Naast Vitesse heeft ook Feyenoord hem op het oog.

hier makaay terug op oude nest in ernem (cool)
Datum: Thursday 7 June 2007 om 11:23:36  

Mystic
Gepost: 8712
Omg, Hasselbaink terug in Nederland. Dan wordt ik vaste supporter van Vitesse. (clown)
Datum: Thursday 7 June 2007 om 11:46:50  

Dida01
Hasselbaink zou idd heel mooi zijn. Relaxte speler.
Datum: Thursday 7 June 2007 om 15:41:06  

Mystic
Gepost: 8712
Quote:

Aad de Mos is geen voorstander van de komst van Roy Makaay of Jerrel Hasselbaink naar Vitesse. De coach van de Arnhemmers vertelde aan VI.nl dat geen van beide dertigers een geschikte vervanger is van Danko Lazovic, die zo goed als rond is met PSV.
'Vitesse moet geen spits van boven de dertig aantrekken', legt De Mos uit. 'De club is gebaat bij jonge jongens, talentvol en ambitieus. Een speler die we na één of twee jaar voor veel geld kunnen verkopen. Dat is mijn visie en ook die van de club. Vitesse kan niet anders.'

De Mos weerspreekt hiermee de uitatingen die manager voetbal Jan Streuer deed in het AD. Streuer opperde aan te kloppen bij Hasselbaink of Makaay, al twijfelde hij aan de haalbaarheid van de twee ervaren goalgetters.

Helaas.

Overigens wel begrijpelijk hoor. Alleen leek het mij niet onverstandig een goede ervaren topper te halen, omdat ze al zoveel jonge spelers hebben bij Vitesse. Dan hebben ze iemand om zich aan op te trekken en om tegenop te kijken.
Datum: Thursday 7 June 2007 om 16:58:59  

!!Mark*
Wesley Sneijder blijft de gemoederen bezig houden in voetballand. Nadat eerder, na weken van speculaties, een transfer naar Valencia afketste, wordt de kleine Utrechter in verband gebracht met clubs als Aston Villa, Tottenham Hotspur en AC Milan.

AC Milan doet er nog een schepje bovenop, maar zou dan wel willen dat Ryan Babel mee met Sneijder komt. Voor het duo zouden de Italianen 25 miljoen euro over hebben, aldus verscheidene Italiaanse media. Afgaande op de vraagprijs van vijftien miljoen euro voor Sneijder, zouden de Rossoneri tien miljoen over hebben voor Babel.