Datum: Thursday 7 June 2007 om 17:32:48  

poeh_hee
Gepost: 784
Als ik Babel was zou ik nog een jaartje blijven bij ajax.
Profiel / Stuur PM   icon icon
Datum: Thursday 7 June 2007 om 17:48:55  

El-james
Gepost: 1195
!!Mark* schreef:
Wesley Sneijder blijft de gemoederen bezig houden in voetballand. Nadat eerder, na weken van speculaties, een transfer naar Valencia afketste, wordt de kleine Utrechter in verband gebracht met clubs als Aston Villa, Tottenham Hotspur en AC Milan.

AC Milan doet er nog een schepje bovenop, maar zou dan wel willen dat Ryan Babel mee met Sneijder komt. Voor het duo zouden de Italianen 25 miljoen euro over hebben, aldus verscheidene Italiaanse media. Afgaande op de vraagprijs van vijftien miljoen euro voor Sneijder, zouden de Rossoneri tien miljoen over hebben voor Babel.

tja het is een mooi bedrag opzich, al vind ik dat babel eigenlijk nog 1 of 2 jaartjes moet blijven en dan opzich voor veel meer weg kan... hoop eigenlijk dat sneijder naar Tottenham gaat, kan ik hem daar verder bewonderen en heb ik gelijk naam voor op me shirtje :D
Datum: Friday 8 June 2007 om 00:17:17  

As^Useal
Gepost: 9
Mystic schreef:

Helaas.

Overigens wel begrijpelijk hoor. Alleen leek het mij niet onverstandig een goede ervaren topper te halen, omdat ze al zoveel jonge spelers hebben bij Vitesse. Dan hebben ze iemand om zich aan op te trekken en om tegenop te kijken.

daarom snap wij als vitesse fans aad ook niet
Datum: Friday 8 June 2007 om 08:30:33  

-YuGo-
Gepost: 1014
Kenneth Perez staat voor een dilemma. De aanvaller wil en mag vertrekken bij Ajax, maar twijfelt over de aanbiedingen van Feyenoord en PSV.

Volgens het Algemeen Dagblad heeft de landskampioen zich al in Amsterdam gemeld voor de Deen en hoopt het een spoedig akkoord te bereiken. De ochtendkrant meldt ook dat de hoofdstedelingen in principe liever zaken doen met de Rotterdammers dan met directe concurrent PSV.

De negentienvoudig international wil echter niet opnieuw op een tweede plan belanden en bestudeert de mogelijkheid van de Eindhovenaren dan ook aandachtig. PSV speelt Champions League én beschikt over een sterke selectie, maar daar is hij allerminst verzekerd van een basisplaats.

In Rotterdam-Zuid wordt hij wel gezien als een belangrijke pijler onder een gerenoveerde selectie, maar twijfelt de speler zelf. Zowel de sportieve situatie van de Rotterdammers als de onduidelijkheid over de aan te stellen trainer, omringen zijn toekomst in De Kuip door vraagtekens.
Datum: Tuesday 12 June 2007 om 11:19:01  

Mystic
Gepost: 8712
Quote:
Boussaboun en Diba op bezoek bij Al-Wakrah

Ik snap echt niet waarom Diba nu al voor het geld kiest i.p.v. aan een voetbalcarriere te denken.
Datum: Tuesday 12 June 2007 om 11:54:14  

poeh_hee
Hopen dat Feyenoord nog ff eem leuk bedragje voor Boussaboun krijgt. Van Diba snap ik het ook niet, ziet meer de oliedollars zitten denk ik.
Datum: Tuesday 12 June 2007 om 16:00:56  

Mystic
poeh_hee schreef:
Hopen dat Feyenoord nog ff eem leuk bedragje voor Boussaboun krijgt. Van Diba snap ik het ook niet, ziet meer de oliedollars zitten denk ik.

Als je al naar Quatar gaat, wacht dan tenminste tot je minimaal 30 jaar bent. Beetje jammer als je op zo'n leeftijd al een geldwolf bent. Denk trouwens niet dat ze meer dan een miljoen voor Boussaboun zullen geven.
Datum: Tuesday 12 June 2007 om 16:45:54  

Dida01
Gepost: 6685
Mystic schreef:

Als je al naar Quatar gaat, wacht dan tenminste tot je minimaal 30 jaar bent. Beetje jammer als je op zo'n leeftijd al een geldwolf bent. Denk trouwens niet dat ze meer dan een miljoen voor Boussaboun zullen geven.

Tjah.. even tussendoor je zakken vullen kan altijd he.
Datum: Tuesday 12 June 2007 om 19:03:42  

ChiefRocka
Gepost: 3253
Sevilla is geintreseerd in Tom de Mul en zou met Ajax een overeenkomst hebben voor een afkoopsom van 4 miljoen euro. De belg heeft zelf al een eerste gesprek gehad met de clubleiding van de spanjaarden en zou positief staan tegen over een vertrek naar spanje.

Ik hoop voor die jongen dat dit niet doorgaat. Sevilla is een mooie club, maar ik zie hem er nu nog niet zo snel een bassisplaats afdwingen. Als ik hem was zou ik kiezen voor een club waar hij meer zekerheid heeft wat betreft speeltijd.

Wees realistisch, eis het onmogelijke...
Datum: Tuesday 12 June 2007 om 20:47:29  

El-james
ChiefRocka schreef:
Sevilla is geintreseerd in Tom de Mul en zou met Ajax een overeenkomst hebben voor een afkoopsom van 4 miljoen euro. De belg heeft zelf al een eerste gesprek gehad met de clubleiding van de spanjaarden en zou positief staan tegen over een vertrek naar spanje.

Ik hoop voor die jongen dat dit niet doorgaat. Sevilla is een mooie club, maar ik zie hem er nu nog niet zo snel een bassisplaats afdwingen. Als ik hem was zou ik kiezen voor een club waar hij meer zekerheid heeft wat betreft speeltijd.

de mul is persoonlijk al rond...maar als de mul al 4 miljoen waard is, waarom is sneijder dan maar 15 waard ik denk dat het zoiezo te vroeg voor de mul is om naar t buitenland te gaan...hij speelt nou niet echt de sterren van hemel bij ajax
Datum: Tuesday 12 June 2007 om 20:47:48  

!!!KIMBERLEY*
Gepost: 49
Ricky v/d Berg naar Heracles almelo.
''Heracles heeft Ricky van den Bergh als opvolger van Stefaan Tanghe voor twee jaar vastgelegd. De Hagenees stond ook in de belangstelling van Sparta en ADO Den Haag, maar aangezien de vraagprijs voor die clubs te gortig bleek, wist Heracles hem toch los te weken van RKC.

Van den Bergh kwam relatief laat als profvoetballer bij een club. In het seizoen 2002/2003 kwam hij voor het eerst uit voor Sparta Rotterdam, waar hij in totaal vier seizoenen voetbalde. Het laatste seizoen verliep minder succesvol. Hij wist degradatie met RKC niet te voorkomen.''

&Robbie Maas 1 seizoen verlengd bij almelo

Marc Höcher vertrekt waarschijnlijk naar AGOVV.
tot zover het ''boeiende'' nieuws uit almelo.
Datum: Tuesday 12 June 2007 om 20:48:55  

*Renee
Gepost: 14899
Oow voor 2 jaar vastgelegt ik dacht voor 1 jaar.
Tja heracles moest wel iemand laten komen..

Juf Renee
Datum: Tuesday 12 June 2007 om 21:06:13  

ChiefRocka
Gepost: 3253
El-james schreef:

de mul is persoonlijk al rond...maar als de mul al 4 miljoen waard is, waarom is sneijder dan maar 15 waard ik denk dat het zoiezo te vroeg voor de mul is om naar t buitenland te gaan...hij speelt nou niet echt de sterren van hemel bij ajax

Voor zover ik weet heeft hij alleen een eerste gesprek gehad over het sportieve gedeelte. De onderhandelingen over contract duur een salaris moest als het goed is nog besproken worden. Opzich is het best een leuke speler vind ik, jong en redelijk wat potentie. Maar een transfer naar spanje komt inderdaad veel te vroeg.

Verder kan je deze transferprijs helemaal niet vergelijken met die van Sneijder. Wesley is veel meer waard . 15 miljoen voor 1 van de meest productieve middenvelders van het afgelopen seizoen in europa, die daarnaast ook nog is volledig 2 benig is. Dat is in mijn ogen geen serieus aanbod maar een lachtertje.

Wees realistisch, eis het onmogelijke...
Datum: Tuesday 12 June 2007 om 21:18:20  

El-james
ChiefRocka schreef:

Voor zover ik weet heeft hij alleen een eerste gesprek gehad over het sportieve gedeelte. De onderhandelingen over contract duur een salaris moest als het goed is nog besproken worden. Opzich is het best een leuke speler vind ik, jong en redelijk wat potentie. Maar een transfer naar spanje komt inderdaad veel te vroeg.

Verder kan je deze transferprijs helemaal niet vergelijken met die van Sneijder. Wesley is veel meer waard . 15 miljoen voor 1 van de meest productieve middenvelders van het afgelopen seizoen in europa, die daarnaast ook nog is volledig 2 benig is. Dat is in mijn ogen geen serieus aanbod maar een lachtertje.

dat is wat ajax er voor wilt hebben, dat is nog het stomme... ik heb gelezen (weet ff niet meer precies waar want ga alles voetbalsites af) dat hij kan tekenen voor 5 jaar, als ajax en sevilla er uit komen...
Datum: Tuesday 12 June 2007 om 22:08:55  

!!!KIMBERLEY*
*Renee schreef:
Oow voor 2 jaar vastgelegt ik dacht voor 1 jaar.
Tja heracles moest wel iemand laten komen..

2 jaar jaa en tis te hopen dat iie zich weet te gedragen
Heracles houd van wachten tot het laatste moment
mjaah.. ze hebben nu iig IETS..

ze schijnen ook bezig te zijn met dusley mulder en tim bakens (ook allebei RKC)

ook schijnt de kans zééér groot te zijn dat Robbert Schilder nog een jaartje in Almelo blijft
dat zou wel een goeie zet zijn
Datum: Thursday 14 June 2007 om 14:04:25  

Mystic
El-james schreef:

Boeiend, kom maar op met die 4 miljoen. Een tussenstap was slimmer geweest, maar die extra centjes voor Ajax kunnen nooit kwaad.

Quote:
Mark Wotte heeft alweer een nieuwe club. De trainer, die enkele weken geleden na zijn degradatie met RKC Waalwijk zijn ontslag indiende, tekent bij het Qatarese Al-Ahly een eenjarig contract met een optie voor een tweede seizoen.

Daarom ging Wotte dus weg, nog zo'n geldwolf. Nog even en de hele eredivisie (zowel spelers als coaches) starten een pelgrimstoch naar Qatar.
Datum: Thursday 14 June 2007 om 14:45:29  

poeh_hee
Okee Bert van Marwijk is nou officieel de nieuwe trainer van Feyenoord.

Laat de geweldige aankopen maar komen

Overigens waren Feyenoord en ajax eruit over Perez
Hopen dat hij alsnog komt, maar zal wel niet.
Datum: Thursday 14 June 2007 om 15:13:33  

Mystic
poeh_hee schreef:

Laat de geweldige aankopen maar komen.

"Van Marwijk haalt Hooijdonk over om pensioen uit te stellen."
Datum: Thursday 14 June 2007 om 15:29:06  

-YuGo-
poeh_hee schreef:

Laat de geweldige aankopen maar komen

Overigens waren Feyenoord en ajax eruit over Perez
Hopen dat hij alsnog komt, maar zal wel niet.

Goed voor Feyenoord alleen ik denk indd niet dat Perez komt.
Hij wil europees spelen en dat doet feyenoord niet.
Datum: Thursday 14 June 2007 om 16:26:16  

Dida01
Gepost: 6685
Mystic schreef:

"Van Marwijk haalt Hooijdonk over om pensioen uit te stellen."

Haha.. de kans dat Pierre toestemt is overigens 0,0. Die is bezig met een eigen team samen te stellen bij Steenbergen 3 met oude vrienden/bekenden etc.
Datum: Friday 15 June 2007 om 11:44:46  

poeh_hee
15/6/2007 - 'VFL Wolfsburg geeft toestemming voor onderhandelingen met Hofland'

Volgens de Wolfsburg Allgemeine heeft Feyenoord inmiddels contact opgenomen met VFL Wolfsburg en heeft de Duitse club Kevin Hofland inmiddels toestemming gegeven om met Feyenoord te onderhandelen over diens persoonlijke eisen. Dat zou suggereren dat de clubs dichtbij een akkoord zijn. VFL Wolfsburg wil aanvoerder Hofland graag langer bij de club houden, maar hij weigert tot nu toe zijn contract te verlengen. Omdat dat contract volgend seizoen afloopt, zou de Duitse club deze zomer nog een transferbedrag voor hem kunnen ontvangen. Hofland zou een hereniging met Van Marwijk wel zien zitten.

en

Datum: 15-06-2007 Bron: Rijnmond.nl

Giovanni van Bronckhorst kan transfervrij overstappen naar Feyenoord. De linksback van Barcelona heeft een afspraak met de clubleiding van de Spanjaarden dat hij alleen naar zijn oude club transfervrij kan vertrekken.

---

Hoezo clubliefde
Datum: Saturday 16 June 2007 om 12:44:18  

-YuGo-
poeh_hee schreef:

Datum: 15-06-2007 Bron: Rijnmond.nl

Giovanni van Bronckhorst kan transfervrij overstappen naar Feyenoord. De linksback van Barcelona heeft een afspraak met de clubleiding van de Spanjaarden dat hij alleen naar zijn oude club transfervrij kan vertrekken.

---

Hoezo clubliefde

Ja, beter als die trug komt!
En ééns een feyenoorder, ALTIJD een feyenoord hart!
Datum: Monday 18 June 2007 om 16:22:11  

!!!KIMBERLEY*
heracles heeft Boakye gekocht van Ajax

Datum: Friday 22 June 2007 om 12:22:43  

poeh_hee
TIM DE CLER NAAR FEYENOORD

De linksback van Az stond ook in de belangstelling van Psv, maar kiest dus verrassenderwijs voor Rotterdam. De Cler (28) had in Alkmaar nog een contract voor een jaar, maar mocht vertrekken omdat hij weigerde die verbintenis open te breken.
Hoeveel geld Feyenoord voor De Cler betaalt, is niet bekend.

Met de keuze voor Feyenoord verschaft De Cler zichzelf duidelijkheid. Aanvankelijk leek het erop dat de verdediger zijn zinnen had gezet op een buitenlands avontuur, maar toen Psv zich begin mei meldde was zijn belangstelling direct gewekt. In Eindhoven zoeken ze een linksback die ook aanvallend een duit in het zakje doet, in dat profiel past De Cler precies.

Op de achtergrond sluimerde steeds de belangstelling vanuit Rotterdam, die de afgelopen dagen tot een akkoord tussen Az en Feyenoord leidde. Gisteren streken de Rotterdammers ook de laatste plooien met De Cler glad.

Met De Cler slaat Feyenoord een opvallende én belangrijke slag op de transfermarkt. De club is niet alleen een international rijker, de komst van de geboren Leidenaar is ook een signaal naar andere kandidaat-aanwinsten én het Legioen. Vorig seizoen beklaagden de supporters zich, al dan niet terecht, dat Feyenoord het moest doen met afdankertjes van Az (Stein Huysegems) en ajax (Angelos Charisteas). Nu is het er dus in geslaagd een international voor de neus van landskampioen Psv weg te kapen.

De Cler is in de Kuip de gedoodverfde nieuwe linksback. Zijn komst stelt trainer Bert van Marwijk in staat om Royston Drenthe - afgelopen seizoen vaak links achterin spelend - als aanjager op het middenveld te gebruiken. In die rol maakt het talent momenteel veel furore op het EK-jeugd.

Met de komst van Van Marwijk en De Cler is de wederopbouw van de gevallen Rotterdamse topclub plotseling in volle gang. Naast de international hoopt Feyenoord ook nog altijd op Kevin Hofland. Verder zoekt het nog een ervaren middenvelder en een topspits. Voor die laatste vacature blijft Roy Makaay de gedroomde kandidaat.

Bron: AD
Datum: Friday 22 June 2007 om 13:56:33  

poeh_hee
En nou is het officieel.

Mooie aankoop, goeie speler.
Mooi ook dat Drenthe nu naar het middenveld kan.